Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Espoossa, kuinka kateellinen olet, että asun Suomen ylimystön ja rikkaimpien kaupungissa? Asteikolla 0-10

Vierailija
13.09.2016 |

Niin

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvela? Soukka? Eliittiä?

Vierailija
42/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, en osaa nyt lainkaan kaivata Suomeen hyytävänkylmän vähäsuolaisen Itämeren rannalle, jossa vuodessa on enemmän harmaita kuin aurinkoisia päiviä. Mutta hyvä, jos ja kun viihdyt itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. En ole milloinkaan ymmärtänyt mitä ihmeellistä on Espoossa asumisessa. Sielä on kauniitakin paikkoja joihin mielellään muuttaisi mutta kyllä se kuitenkin suurimmalta osaltaan kulahtanutta asumislähiötä täynnä hyvin monipuolista asukasta. Kaikkea löytyy.

Yhtälailla työtöntä, syrjäytynyttä ja sairasta porukkaa kun sitten muutamia suomen rikkaimpia ja suurin osa sitä palkkahaitarin keskiosaa niin kuin joka puolella muuallakin.

En kadehdi Espoolaisia. Enkä kyllä ketään muutakaan. Keskityn mieluusti omiin asoihin ja oikeasti merkityksellisiin seikkoihin.

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
44/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lauttasaaressa. En kadehdi. Vihaan Espoota ja autoilua ja automarketteja. Itse pääsen 10 minuutissa bussilla keskustaan. 

Miksi sinulla on kiire keskustaan?

Vierailija
45/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Työskentelen ajoittain Otaniemessä, joka on mielestäni autiomaa.

Espoo ei ole kaupunki, koska siellä ei ole keskustaa, ei kaupunkikulttuuria. Ulkopäin katsottuna espoolaisten identiteetti on hyvin ohut: okt, kaksi autoa yms. yhtä triviaalia. Toki Hvitträsk ja Dipoli ovat arkkitehtonisesti merkittäviä paikkoja, mutta ne sinnetänne ripotellut omakoti- ja kerrostalot eivät kyllä silmiä hivele, eivätkä muodosta kaupunkimaista ympäristöä.  

Tapiola Sinfonietta ja Emma ovat kyllä hyviä juttuja Espoossa. 

Vierailija
46/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Asun Lohjalla paritalossa ja on oma piha . Edullinen asua. Töihin 8 min ja kauppaan 1,5 km. Jos haluan Hesaan johonkin tapahtumaan niin ajan tunnin sinne. Täällä on edullista ja rauhallista asua

Vierailija
47/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, asuin itsekin ennen. Oli koko Suomen köyhin postinumero, mutta ihan kiva paikka asua

Vierailija
48/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt espoossa ja asunutkin siellä useampaan otteeseen eli nolla.

Vierailija
49/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhhehhehh hahhaahhhaa buaahhh .... Odota Mä koitan lopettaa nauramista tälle kysymykselle.....

0!

Vastakysymys: oletko ihan kujalla?

Vierailija
50/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan kerta kun luen tämän avauksen täältä. Hohhoijaa. t. ylimys Espoon keskuksesta

Vierailija
51/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mistään hinnasta asua Esuossa. Eli vastaus nolla. Mutta jos olet tosi rikas, niistä rahoista olen vähän kateellinen. Yhtälailla olen kyllä kateellinen vaikka oululaiselle rikkaalle. Espoolaisuus ei vaikuta tähän mitenkään.

Vierailija
52/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Terkkuja nurdelta.

Vierailija
53/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirstinmäen vuokrakasarmeissa on rento meininki. Juodaan kaljaa ja rällätään. Esbo is best. Muualla eikä ulkomailla käydä koskaan. Siellä on perussuomalaisen hyvä olla.

Vierailija
54/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0, asuin itsekin ennen. Oli koko Suomen köyhin postinumero, mutta ihan kiva paikka asua

Suomen köyhin? Tarkoitatko Otaniemeä? Tuskin sekään Suomen köyhin on?

Vierailija
55/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
56/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ehkä "kateellinen", koska asut lähempänä helsinkiä (työpaikkaani) kuin minä. Noh, viihdyn kuitenkin myös täällä, vaikka 100 km työmatka onkin. Junat kulkee ja etäpäivät on hyviä :)

Vierailija
57/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo herättää kovasti tunteita vaikka sitä mitäänsanomattomaksi väitetään! Itse tykkään asua Espoossa keskellä luontoa, mutta kadehdin monien Helsingin kaupunginosien asukkaita. Totuus on, että enimmäkseen espoolaiset eivät ole rikkaita, vaan tänne muutetaan Helsinkiä halvempien asuntojen perässä.

Vierailija
58/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen köyhin? Tarkoitatko Otaniemeä? Tuskin sekään Suomen köyhin on?

otaniemi on keskituloiltaan suomen köyhin postinumero, syyt tähän on tietty ilmeiset mutta silti

Vierailija
59/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo oon ihana paikka, täällä olen syntynyt ja aina asunut ja tänne jään.

Vierailija
60/75 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka kuvittelee Espoon ylimystöalueeksi? Hyvä vitsi. Keskiluokkaista täällä on noin keskimäärin. Grani on se kultapossukerhon oma kunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan