Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi olla totta!!! Tämä näyttäis toimivan!!!

Vierailija
05.03.2006 |

Viikko karppausta takana ja tulokset huikeita!

Paino 68.8kg --->66kg -2.8kg

Rinta 95cm---->92cm - 3cm

vyötärö kapein kohta 79cm---->76cm -3cm

vyötärö navan kohdalta 84cm--->83cm -1cm

lantio 105cm----> 101cm -4cm

reisi 61cm---->60cm -1cm

Painonvartijoissa vuosi sitten en saanut moisia tuloksia kuin vasta melkein kuukauden jälkeen!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista voisi nähdä mitä voi suuhunsa laittaa ja

jonkinlaisia määriä?

Tai nettisivuja?

Vierailija
22/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö terveellistä ruokaa ja liikkuu tarpeeksi, ei tarvitse diettejä. Olo on energinen ja paino pysyy kurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuo perunat, riisit ja makaronit on juuri niitä ruokia mitä rahapulassani syön. Myös kasviksiin tosi harvoin rahaa, kun ovat niin kalliita.

Vierailija
25/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta allikkoon menet, kun jätät kaikki leivät pois ja alat mättää pekonia ja kermaa sisääsi. Syö vaan noin seuraavat 20-30 vuotta niin sittenpähän näet.

Vierailija
26/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun nuo perunat, riisit ja makaronit on juuri niitä ruokia mitä rahapulassani syön. Myös kasviksiin tosi harvoin rahaa, kun ovat niin kalliita.

Vierailija
27/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan minun tutuista jotka syövät virallisterveellisesti, eivät syö kasviksia tarpeeksi. Karppaus oli ainoa aika jolloin minä söin niitä kasviksia vähintään sen puolikiloa päivässä. Yleensä enemmän. Sen lisäksi sitten lihaa, kalaa yms. proteiinia sisältävää. vaikka raejuustoa.

Vierailija
28/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa SINÄ olit ensimmäinen joka puhui pekonista ja kermasta. Muut ovat puhuneet kasviksista, marjoista, pähkinöistä, jogurtista...

Vierailija
29/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ns. normaalilla ruokavaliolla vatsani on aina ollut tosi turvoksissa ruokailujen jälkee ja hiukan kipuillutkin, mutta nyt koko viikon aikana kun olen karpaanut tällaista ei ole ollut. Johtuneeko kasviksista vai siitä etten mätä hiilihydraateja hulluna napaan, sitä en tiedä, mutta tämä kokonaisvaltainen hyvä olo tuloksien lisäksi kannustaa kyllä jatkamaan...

Vierailija
30/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollainen kuin ap:n ruokavalio mitä oli, näyttää kyllä aika surkealta ruokavaliolta. Mieluummin syön kaikkea (niin perunaa, pastaa ja riisiä) mutta kohtuudella. Lisää vähän kasvisten ja hedelmien käyttöä, jättää sen kahvipullan pois niin kyllä siinäkin alkaa painotippumaan.

Onko karppauksessa tarkoitus pysyä jatkuvasti tuollaisella ruokavaliolla?

Mä allekirjoitan enemminki sen, että kohtuudella kaikkea, paljon kasviksia, hedelmiä ja vettä. Ja hyötyliikuntaa.

Yksi helppo tapa " laihtua" on jättää vain pelkästään vaalea leipä ja leivänsyönti yleensäkin pois. Muutoin perunaa, pastaa, ja riisiä voipi syödä.. Itse olen juuri laihtunut kuukaudessa pari kiloa vain pelkällä leivän pois jättämisellä. Kuituja saan mysliin lisättyjen pellavansiementen muodossa jne...Peruna, pasta ja riisi ovat kuitenkin hyviä ja terveellisiä perusruoka-aineita...

Vierailija
31/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekonia jne.

Sitten kun joku huomattaa teidän epäterveellisestä rasvankäytöstä, niin heti on selittelyt valmiina, että eihän tuo ollut kuin yhden päivän ateria yms. Miksi sitten laittaa tuollaisen listan esimerkkinä tänne, jos se kerta on harvinainen poikkeus? Kuvastaa mielestäni enemmänkin sitä, että pekonia ja kermaa syödään enemmän ja esim. se kananmuna on sitten se sivuseikka.

Vierailija
32/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laske hiilihydraatteja ollenkaan. Olen vain jättänyt leivän, riisin, pastan ja perunan pois.

Sokeritkin minimissä, mutta yksi karkkipäivä minulla on kerran viikossa.

Helppoa, mukavaa, monipuolista ja vaivatonta :)

Vierailija
33/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa, sitten ei enää uponnut! Oli pakko keksiä jotain muuta... Ei niitä oikeasti voi määrättömästi syödä. Samoin kävi kaalin syönnin kans, ei mennyt enää alas.

Eli uskon kyllä että nuo jotka karppaavat pidempään, panostavat siihen ruuan laittoon ja ruoka on moni puolista. Ei sitä yksipuolista pekoni&munaa jaksa kukaan kauaa syödä.

Kyllä monet jotka aloittavat karppauksen ovat yrittäneet sitä kohtuudella syömistä ja liikunnan lisäämistä. Mutta se ei ole aina niin helppoa miltä se kuulostaa. Antakaa te toisten syödä mitä haluavat ja syökää tekin mitä haluatte. jos teille painon hallinta on helppoa niin se ei tarkoita, että se olisi kaikille helppoa.

Minulle oli helpompi lopettaa tupakan poltto kuin hallita painoa... Osaan laihduttaa myös painonvartioiden ohjeilla, mutta ei niin voi syödä loppuelämää... jos en minä voi karpatakkaan... eli olen tuomittu läskiksi.

Vierailija
34/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kermaakin menee varmaan päivittäin, jos ei ruuassa, niin kahvin joukossa ainakin.

Ja mitä tämä on mulle tehnyt? Laihduttanut 13 kiloa, normalisoinut kolesteroliarvot, parantanut ihon ja hiusten kuntoa, poistanut atooppisen ihottuman.

Että jos joku väittää, että syöän epäterveellisesti, niin joutuu kyllä napit vastakkain mun ja lääkärini kanssa!

Vierailija
35/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa tutustua näihin sivuihin: http://www.kutri.net/lowcarb.html

# Vähähiilihydraattinen dieetti voi tarkoittaa hyvinkin eri asioita puhujasta riippuen -- siksi kannattaa varmistaa mitä keskustelukumppanisi tarkoittaa vähähiilihydraattisuudella.

# Kenenkään ei kannata syödä sokeria ja puhdistettua, valkoista jauhoa muulloin kuin erityisinä juhlahetkinä ihan jo siksi, että ne ovat puhdasta energiaa ilman kuitua, vitamiineja, mineraaleja ja fytokemikaaleja. Siksi kukaan yhtään uskottavampi taho ei niitä kenellekään suosittele.

# Vähähiilihydraattiset dieetit laihduttavat " oikeassa elämässä" paremmin kuin erittäin runsashiilihydraattiset dieetit ensisijaisesti siksi , että ne sisältävät runsaasti kylläisyyden tuovaa proteiinia ja yhden ison ruoka-aineryhmän rajoittaminen rajoittaa kokonaiskalorimäärää. (Huom! Näillä sivuilla markkinoidaan kohtuuhiilihydraattista elämäntapaa, johon mahtuu enemmän hiilihydraattia kuin vähähiilihydraattiset ruokavaliot " sallivat" , mutta enemmän proteiinia ja osin myös rasvaa kuin runsashiilihydraattisiin dieetteihin mahtuu.

# [B]Vähähiilihydraattiset dieetit eivät laihduta kalorimäärään nähden poikkeuksellisesti (ts. niillä saatu laihdutustulos vastaa luotua kalorivajetta). Ts. vähähiilihydraattisuus ei takaa automaattisesti laihtumista, jos ruoan kokonaisenergiamäärä on liian iso.[/B]

# Vähähiilihydraattiset dieetit eivät sinällään ole epäterveellisiä tai vaarallisia, paitsi jos kasvismäärät ja hyvän tyydyttymättömän rasvan saanti jää turhan alhaiseksi ja tyydyttyneen rasvan saanti on turhan runsasta. Siksi useimmat " dieettigurut" (mm. Atkins) suosittelevat panostamaan hyviin kasvirasvoihin ja huolehtimaan riittävästä kasvisten saannista.

# Vähähiilihydraattisten dieettien positiivinen vaikutus veren rasva-arvoihin johtuu ensisijaisesti laihtumisesta ja (yleensä tapahtuvasta) tyydyttymättömän rasvan määrän lisäämisestä. Joillakin ovat rasva-arvot radikaalisti pahentuneet " väärin" koostetuilla vähähiilihydraattisilla dieeteillä.

# Aterioiden yhdistelysäännöt ovat puppua eikä ole mitään perustetta rajoittaa porkkanan ja hedelmien nauttimista. Useimpien kohdalla (kuori)perunan tai täysjyväviljojen jättäminen ruokavaliosta on täysin turhaa.

# Älä ala vähähiilihydraattiselle dieetille koska toivot " ihmelaihtumista" tai uskot sen olevan kokonaisuutena terveellisempi kuin kohtuuhiilihydraattinen dieetti. Aloita vähähiilihydraattinen dieetti vain jos sinusta tuntuu, että mikään muu ei saa oloasi yhtä hyväksi ja että sinun on kaikkein helpointa noudattaa juuri ko. dieettiä. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi sinulle sopimattomilla dieeteillä kärsittäväksi.

# Jos alat vähähiilihydraattiselle dieetille, älä rajoita kasvisten saantia (ml. hedelmät) ja muista ottaa valtaosa rasvoista tyydyttymättömistä (kasvi)rasvoista.

Vierailija
36/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä hedelmiä esim. olisi väkisin syötävä, kun jopa enemmän vitamiineja saa sokerittomista vihanneksista ja kasviksista?? En ymmärrä.

Vierailija
37/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmien, perunan, tumman riisin syöntiin. Lisänä on papuja ja kalaa, harvemmin lihaa.

Ei ole koskaan ollut paino-ongelmia, vaikka syön hiilihydraattipitoisesti. Pekonia en syö koskaan, kuten en kermaa enkä voita. Kananmunia syön todella harvoin.

Joten kyllä runsashiilihydraattisella ruokavaliolla pystyy pysymään myös hoikkaisena.

Vierailija
38/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos sulla on niin hyvä ja hieno juttu että itsellesi ruoka tai sokeririippuvuus ei ole ongelma niin hienoa, hyvät sulle.

Mutta esim. mulle jolla oli (huom oli!!!!) sokeririippuvuus, niin se on ollut suuri ihana apu.

Kaikki normaalipainoiset täydelliset ihmiset " se vaan on niin helppoa olla ajattelematta ruokaa" älkööt ottako osaa näihin keskusteluihin!!!!

Vierailija
39/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin aloittaa ihmediettejä. Voisi olla kestävämpi vaikutus ja terveellisempääkin. Miksi aina sortua johonkin poppakonstiin ja luulla, että voi mässyttää määrättömästi, mutta kun syö määrättyjä ruoka-aineita, laihtuu. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin silloin laihtuu. Hiukkasen tahdonvoimaa.

Vierailija
40/57 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pysyin aina kolmenkympin korville asti hoikkana runsashiilarisella ruokavaliolla, mutta sitten alkoi tulla vähintään 2 kg/vuosi. Aloin karppaamaan pari vuotta sitten ja nyt olen samoissa mitoissa kuin olin kakskymppisenä.

Ei kannata olettaa, että kaikkien elimistö reagoi ruoka-aineisiin samalla tavalla ja vieläpä koko elämän ajan. Me olemme yksilöitä!