Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa

Vierailija
10.09.2016 |

Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.

Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan naapureillesi että tuommoista leikkii ukkelisi v*ttu jonkun sytyttimen kanssa! saanee kuulla suorat sanat yhdeltä jos toiseltakin.

Vierailija
22/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen käytöksen takia jotkut nuoret naiset ovat valmiita seurustelemaan meidän ikäloppujen kanssa.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpoltin ei toimi noin. Ihan kiva miesrunkkufantasia- zero points.

Vierailija
24/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesvihaprovo. jatkakaa.

uliuli

Vierailija
25/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Ja soita poliisille ja nosta syyte lievästä pahoinpitelystä. Sillä sitä tuo oli. 

Vierailija
26/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihaprovo nro 847.

0/5

Mulle on ihan sama uskotko vai et. Kaikki täällä palstalla ei ole provoa enkä mä huvikseni tulisi tänne tämmöistä keksimään.

Vierailija
27/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virka-ase aina saatavilla. Siinähän yrittää tappaa mua töhöttimellä :D

Vierailija
28/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ap kertoi, se ei ollut keittiöpoltin, vaan töistä tuotu kaasupoltin.

Vierailija
29/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies osoittanut olevansa sadistinen millään muilla tavoin?

Sairastahan tuo on, että pitää toisen satuttamista huvittavana. Jossei ymmärrä tehneensä väärin, niin lemppaa hänet pellolle alta aikayksikön.

Ei ole, ei koskaan tarkoituksellisesti satuttaisi mua ja tiedän sen. Toi oli miehelle vitsailua mutta ei ymmärrä sitä että musta toi ei ollut hauskaa. Tihrustin itkua keittiössä aikani ja mies tuli myöhemmin ihan vilpittömästi pyytämään anteeksi ja halasi. Ei tarkoittanut pahalla mut pahalta se silti tuntui...

Vierailija
30/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies matu? Heillä on usein erikoinen huumorintaju.

Vierailija
31/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo ei jää tähän yhteen kertaan. Miehesi tulee tekemään yhtä typeriä juttuja jatkossa ja seuraavalla kerralla sua voi oikeasti sattua. Lähde jo tänään.

Vierailija
32/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella,että jossain riidan yhteydessä on jahdattu toista kaasupolttimen kanssa,mutta jos mies on tehnyt tuollaista huvikseen,hän on vielä pimeämpi kuin millaisen kuvan jutusta sai alkuun.

Ja mistä ap tietää.ettei mies koskaan oikeasti satuttaisi? Vaikka ei tekisi sitä tahallaan,tuollainen "hassuttelu" voi lähteä käsistä.

Vierailija
33/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hitsaa lastenhuoneessa??

Vierailija
34/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tuli paha mieli! Minäkin olisin suuttunut. En voi sietää tuollaista pelleilyä. Hah hah, ihan vaan vitsinä jahtaillaan polttimella. Ärsyttävää, jos tuommoista jatkaa kielloista huolimatta.

Nojoo... Mutta mä tiedän, että toi todellakin oli vaan pelleilyä, se ei koskaan satuttaisi mua tahallaan. Mut oli kyllä niin typerästi tehty! Tokaisi vielä että mun pitäisi aloittaa vaikka joku kamppailulaji että saisin kovuutta.

Jos miehesi siis pitää sinua herkkänä nössönä joka tarvitsisi harjoittelua ikävien tilanteiden kohtaamisesta, niin luuletko että hän tulevaisuudessa käyttäytyy 1) enemmän 2) vähemmän niin kuin tässä?

Jos mies käyttäytyy kuin pahainen pikkukakara, saatko itsestäsi irti käyttäytyi kuin toruva äiti? Esim että tuossa tilanteessa et olisi lähtenyt karkuun, vaan tomerasti jäänyt huutamaan miehelle mitä hemmettiä hän kuvittelee tekevänsä, nyt pois se ennen kuin jotakuta sattuu. Vielä vaikka kunnon Justiina päälle ja kaulimen kanssa itse uhkaat miestä jos ei meinaa lopettaa. Jotain tuollaista käytöstäkö hän sinusta yrittää haastaa?! Vai olisiko hänen pitänyt tuoda töistä toinenkin kaasupoltin, koska hänestä olisi ollut hauskaa että te molemmat jahtaatte toisianne asunnossa ja suhuttelette toisianne kaasupolttimella kuin ne olisivat pahaisia vesipyssyjä?

Vierailija
35/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista touhua. Mä olisin oikeasti voinu paniikissa vetästä vaikka tuolilla miestä. Olis oikeesti ollu leikki kaukana.

Ja jos olis päässy kärventämään mun nilkkakarvoja, niin olisin oikeasti tirvassu ukkoa niin, ettei tarvis enää miettiä lisääntymistä. Mä vastaan väkivallalla kymmenkertaisella väkivallalla. Meillä mies oppi sen kerrasta, ton tyyliset leikit loppu ennenku kerkes kunnolla alkamaankaan.

Vierailija
36/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ap kertoi, se ei ollut keittiöpoltin, vaan töistä tuotu kaasupoltin.

Tämä juuri. Semmoinen siis kyseessä mikä toimii nappia painamalla ja liekin suuruutta säädellään kääntämällä toista nappulaa

Vierailija
37/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies osoittanut olevansa sadistinen millään muilla tavoin?

Sairastahan tuo on, että pitää toisen satuttamista huvittavana. Jossei ymmärrä tehneensä väärin, niin lemppaa hänet pellolle alta aikayksikön.

Ei ole, ei koskaan tarkoituksellisesti satuttaisi mua ja tiedän sen. Toi oli miehelle vitsailua mutta ei ymmärrä sitä että musta toi ei ollut hauskaa. Tihrustin itkua keittiössä aikani ja mies tuli myöhemmin ihan vilpittömästi pyytämään anteeksi ja halasi. Ei tarkoittanut pahalla mut pahalta se silti tuntui...

Anteeksipyyntö ei pyyhi pois palovammaa. Ei ollut tahallista? Ja paskat. Ihanko vahingossa jahtasi sua? Ihanko vahingossa satutti? Mieti nyt vähän mitä kirjoitat. JSSAP.

Vierailija
38/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin näyttämään palovammaa ja kerro, miten se syntyi. Lääkärillä on velvollisuus tehdä ilmoitus poliisille ja sinun ei ns tarvitse tehdä sitä, mutta mies oppii, että teoilla on seuraukset. Ehkä hänellä on väkivaltaisia taipumuksia, ei vain ole tullut vielä ilmi aiemmin enempää.

Vierailija
39/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole mitään tekemistä minkään sadismin kanssa. Tuon ikäiset pojat käyttäytyvät useimiten kuin 11-vuotiaat. Ei pienintäkään kykyä ennakoida seuraamuksia millekään asialle. Selityksenä yleensä "mut mä luulin"...

Vierailija
40/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies!