Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies on muuten hyvä, mutta ei käytä alkoholia :(

Vierailija
10.09.2016 |

On ollut treeniensä takia muuten vaan raittiina n. viisi vuotta. Tämä on ikävää, koska emme voi käydä baareissa, nauttia viini-illoista jne. Joten tämä kyllä erottaa meitä. Kannattaako minun jatkaa tapailua? Lisäksi seksissä on se ongelma, että hänellä on liian suuri penis, yhdyntä on kivuliasta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimikirjaimet J.R?

Vierailija
2/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun jättää tuo terveyttä ja pitkää ikää vaaliva mies rauhaan ja etsiä itsellesi joku Count-Deeku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut lähellä raumaan niin vaihda minuun. en taatusti satuta seksissä ja juon reippaasti.

matti

Vierailija
4/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on ongelmat..

Vierailija
5/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
6/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaine jännämies kannattaa jättää

Vierailija
7/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon, mies ansaitsee paremman!

Vierailija
8/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. He deserves better. ♡

Vierailija
9/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä noin hyvä kiertoon jos ei itselle kelpaa! Näin vinkkinä baareissa voi käydä viettämäsaä mukavaa iltaa ottamatta alkoa, ja on olemassa ihan hyviä holittomia viinejäkin. Tai vastaavasti voit itse siemailla viiniä viini-illoissa ja mies sitten juo jotain itsellensä mieluisampaa. Yhtä mukavaa sekin on, ellei tarloituksena ole vetää änkyräkännejä, jolloin yleensä selvän mukana olo (tai ainoana selvänä mukana olo) on usein aika nihkeää.

Vierailija
10/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollanen ukko. Kyllä tässä toimeen tullaan vaikka ei viinipruuveihin yhdessä osallistuta. Munaan ja treeneihin tottuu kyllä ajan kanssa.

Vierailija
11/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle! Tänne! Se mies!

Vierailija
12/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on ongelmat..

Varmaan toisten ongelmat tuntuu ihmisistä usein vierailta, useimmille juuri ne omat ongelmat ovat maailman tärkeimpiä. Ja niitä ongelmiahan maailmaan mahtuu kyllä.

Itse tunnen pariskunnan jossa toinen on entinen alkoholisti eikä siedä ilmeisesti lainkaan alkoholia ympärillään nykyisin, joten tämä toinenkaan osapuoli ei voi ilmeisesti juoda edes yhtä viinilasillista eikä pariskunta mielellään osallistu mihinkään tapahtumaan missä on alkoholia. Ei hirveän rentoa enää tuokaan.....

Vierailija
13/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tollanen ukko. Kyllä tässä toimeen tullaan vaikka ei viinipruuveihin yhdessä osallistuta. Munaan ja treeneihin tottuu kyllä ajan kanssa.

Ai tottuu? Kun pelkkä sisään saaminen on aika operaatio... Ja tuskaa. Ap

Vierailija
14/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo mulle vaan, täällä toinen joka ei juo! :D

Vierailija
15/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on ongelmat..

Varmaan toisten ongelmat tuntuu ihmisistä usein vierailta, useimmille juuri ne omat ongelmat ovat maailman tärkeimpiä. Ja niitä ongelmiahan maailmaan mahtuu kyllä.

Itse tunnen pariskunnan jossa toinen on entinen alkoholisti eikä siedä ilmeisesti lainkaan alkoholia ympärillään nykyisin, joten tämä toinenkaan osapuoli ei voi ilmeisesti juoda edes yhtä viinilasillista eikä pariskunta mielellään osallistu mihinkään tapahtumaan missä on alkoholia. Ei hirveän rentoa enää tuokaan.....

Vierailta? Itse elänyt alkoholistin kanssa aikoinaan kuusi vuotta, joten minulle kelpaisi tuollainen mies asap. En tajua miksei sitä voi hyväksyä ettei toinen juo alkoholia?

Vierailija
16/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
17/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, isomunainen mies on ongelma? Lähetä tänne, mä osaan arvostaa sitä ja näyttää sen sille ;)

Vierailija
18/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra liukkaria ja synnytä miehelle lapsi, ongelma poistuu.

Vierailija
19/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen että on raitis mies!!!

Vierailija
20/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mikä kultakimpale. Ja sellaiset sit haksahtaa just tollasiin. Ei oo reilua, sääliksi käy miestä. Älä suotta jatka, vaan päästä hyvä mies etsimään arvoistaan seuraa. ottajia löytyy varmasti jonoksi asti, mies ansaitsee paremman!