Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on muuten hyvä, mutta ei käytä alkoholia :(

Vierailija
10.09.2016 |

On ollut treeniensä takia muuten vaan raittiina n. viisi vuotta. Tämä on ikävää, koska emme voi käydä baareissa, nauttia viini-illoista jne. Joten tämä kyllä erottaa meitä. Kannattaako minun jatkaa tapailua? Lisäksi seksissä on se ongelma, että hänellä on liian suuri penis, yhdyntä on kivuliasta.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raitis järkiinsi tullut mies isolla peniksellä ja sä et ota sitä sen takia kun se ai käytä alkoholia? Etkö sä voi sit käyttää sitä itse tuskin se sun mies sitä kieltää kerta sun kanssa seurustelee? Sanokaa nyt että tämä on provo, koska eihän tuollaisessa ajattelussa ole mitään järkeä, vai onko tämä nyt sitä naisen aivoitusta kun se ei osaa käyttäytyä tai päättää ollenkaan mitä haluaa?

Vierailija
42/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan olla varuillaan. Absolutismi yleensä näkyy moralismina, vanhanaikaisuutena ja takakireytenä muillakin elämänalueilla.

Absolutismi ei ole synonyymi Päivi Räsäselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt että tämä on provo

Onhan tämä nyt ihan selkeästi provo.

Vierailija
44/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä muitakin ongelmia... Mies esim. pitää ruuanlaitosta, mikä ei minusta ole kovin miehekästä. Lisäksi ne ovat yleensä jotain kevyitä terveysruokia tms. paljon kasviksia. Minusta ei tunnu suhteessamme kovin naiselliselta kun pidän lihasta ja oluesta, hyvistä viineistä.

Kerran tämä mies huomautti minulle siitä, että voisin laittaa lautaseni tiskialtaaseen pöydälle jättämisen sijaan. Otin vähän nokkiini, mutta ei siitä riitaa tullut kun mies sai hälytyksen töihin. Ap

Mies kuulostaa just niin hyvältä, että taitaa olla töissä Porvoon palolaitoksella :( Anna sen etsiä sellainen, joka osaa arvostaa. Näyttäisi tämänkin ketjun perusteella olevan jonoksi asti ottajia.

Tuo aloitus tuskin on revitty, porvoon kaupungin tiedotusyksikön tiedotteesta.

Olen itse aloittajan kuvailema mies ja nähnyt tuon aloittajan suhtautumisen monen monta kertaa. Vaikken edes edusta sitä fanaattisinta siipeä.

Vierailija
45/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tähän mennessä mies on hyvä, raitis, isomunainen, tykkää ruoanlaitosta, kokkaa terveellistä ja paljon kasviksia, pitää kodin järjestyksessä ja on erikoislääkäri?

Näille on nimikin. Fantasia.

Vierailija
46/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan olla varuillaan. Absolutismi yleensä näkyy moralismina, vanhanaikaisuutena ja takakireytenä muillakin elämänalueilla.

Meinaatko, että sen miehen iso muna on vanhanaikainen ja takakireä? Ilmankos seksi ei onnistu, jos se muna vaan moralisoi ap:ta.

Vierailija
47/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis raitis järkiinsi tullut mies isolla peniksellä ja sä et ota sitä sen takia kun se ai käytä alkoholia? Etkö sä voi sit käyttää sitä itse tuskin se sun mies sitä kieltää kerta sun kanssa seurustelee? Sanokaa nyt että tämä on provo, koska eihän tuollaisessa ajattelussa ole mitään järkeä, vai onko tämä nyt sitä naisen aivoitusta kun se ei osaa käyttäytyä tai päättää ollenkaan mitä haluaa?

Itse tykkään käydä baareissa, ottaa saunasiiderit, juoda viiniä ruuan kanssa tai viikonloppuna juustojen kera. Ja ystävien kanssa, tietysti. On tuo nyt outoa luopua tuosta kaikesta. Minusta elämästä pitää nauttia. En myöskään jaksa nipottaa ruuasta siten että sen on aina oltava terveellistä. Mä käyn joskus pitsallakin. Ap

Vierailija
48/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, tähän mennessä mies on hyvä, raitis, isomunainen, tykkää ruoanlaitosta, kokkaa terveellistä ja paljon kasviksia, pitää kodin järjestyksessä ja on erikoislääkäri?

Näille on nimikin. Provo.

Vierailija
49/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä minäkään. Siksi varmaan olen poikamies.

Ansaitset arvoisesi naisen. Mä arvostaisin mut mulla on jo ihana raitis mies. Toivottavasti säkin löydät vielä hyvän naisen :)

Toivon, että löydän. Onnellista suhde-elämää teille :)

Minäkin toivon. Kiitos :) on tässä oltu onnellisesti yhdessä jo yli kuusi vuotta. Sillon kun samanlaiset arvot kohtaa niin sen huomaa sitten. :) sinullekin tulee niin käymään joku päivä, aivan varmasti :)

Vierailija
50/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään käydä baareissa, ottaa saunasiiderit, juoda viiniä ruuan kanssa tai viikonloppuna juustojen kera. Ja ystävien kanssa, tietysti. On tuo nyt outoa luopua tuosta kaikesta. Minusta elämästä pitää nauttia. En myöskään jaksa nipottaa ruuasta siten että sen on aina oltava terveellistä. Mä käyn joskus pitsallakin. Ap

Provoilla et kuitenkaan osaa kovin hyvin, vaikka yrityksen puutteesta ei voi syyttää.

Vierailija
51/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarina kuulostaa provolta, mutta tämä on totta:

Tapailin nuorempana hetken aikaa erästä todella mukavaa ja raitista miestä. Itse halusin kuitenkin vielä "elää" (höhhöh) ja bilettää, joten en jatkanut tapailua miehen kanssa, kun se viihtyi niin hirveästi kotona. Löysin kaltaiseni miehen ja muutaman vuoden kuluttua alkoi biletys tympiä kumpaakin. Päätimme YHDESSÄ rauhoittua ja hankkia lapsi. Nyt lapsi on pian 2 vee ja minä olen raitis, mutta mies luisuikin jo pian lapsen syntymän jälkeen takaisin vanhoihin kuvioihin. Aina silloin tällöin mietin miltä perhe-elämäni nyt näyttäisi, jos olisikin aikoinaan valinnut sen raittiin miehen.

Vierailija
52/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina kuulostaa aluksi provolta, mutta en usko että sitä on.

Vierailija
53/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sinäkin aloittaja siihen malliin, että liejut housuissa: Ehkä hänkin alkaa juomaan ?

Vierailija
54/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näpit irti siitä miehestä ja heti! 

Kun sinä et hyvän päälle mitään ymmärrä, niin päästä vapaille markkinoille. Meitä kun on on niin monta, jotka olemme koko ikämme etsineet sitä raitista miestä " kuin valkoista peuraa". Jälkimmäisiä olen tähän mennessä nähnyt enemmän, vaikka uskovaiset miehetkin lasketaan.

Tuota toista mainittua en osaa oikein pitää ongelmana, jos en hyötynäkään. Riippuu enemmän siitä, miten sitä käyttää eikä sen koosta, onko hyvä vai huono.

Vierailija
55/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on ihan liian fiksu sinulle, minä ottaisin hänet omakseni jos hän on kivan näköinen ja luonteinen. Hän olisi minulle sopivampi, sillä en itsekään juo ja noudatan terveellisiä elämäntapoja.

Vierailija
56/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan kuinka moni mies juo, vaikka vaimo on ihan raitis. Miksi sinulle on vaikeaa, että sinä juot, mutta toinen ei? Yleensä se menee niin päin, että suhde on vaikeampi sille, joka EI juo.

Eikö sinulle ole kukaan kertonut, että on olemassa alkoholittomia viinejä ja oluita? Aivan hyvin niitä voi juoda niin raitis mies kuin raskaanaoleva nainen kuin kuka tahansa, joka ei jostakin syystä alkoholia käytä.

Vai onko kyse siitä, että mies vaatii sinuakin olemaan juomatta eikä edes alkoholiton siideri sovi?

Vierailija
57/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset arvoisesi naisen. Mä arvostaisin mut mulla on jo ihana raitis mies. Toivottavasti säkin löydät vielä hyvän naisen :)

Minäkin toivon. Kiitos :) on tässä oltu onnellisesti yhdessä jo yli kuusi vuotta. Sillon kun samanlaiset arvot kohtaa niin sen huomaa sitten. :) sinullekin tulee niin käymään joku päivä, aivan varmasti :)

Näin on. Myöskään yhden yön juttu ei riitä minulle vaan haluan naisen moniksi öiksi ja päiviksi seuraani :)

Vierailija
58/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Myöskään yhden yön juttu ei riitä minulle vaan haluan naisen moniksi öiksi ja päiviksi seuraani :)

Voi kun kuulostat ihanalta

Vierailija
59/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: olen omani jo löytänyt, mutta toivon, että tyttäreni kohtaa jonankin päivänä kaltaiesi miehen - onpa hyvä kuula, että teitä vielä on :)

Vierailija
60/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erittäin onnellinen kun mieheni on kokonaan raitis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän