Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on muuten hyvä, mutta ei käytä alkoholia :(

Vierailija
10.09.2016 |

On ollut treeniensä takia muuten vaan raittiina n. viisi vuotta. Tämä on ikävää, koska emme voi käydä baareissa, nauttia viini-illoista jne. Joten tämä kyllä erottaa meitä. Kannattaako minun jatkaa tapailua? Lisäksi seksissä on se ongelma, että hänellä on liian suuri penis, yhdyntä on kivuliasta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä muitakin ongelmia... Mies esim. pitää ruuanlaitosta, mikä ei minusta ole kovin miehekästä. Lisäksi ne ovat yleensä jotain kevyitä terveysruokia tms. paljon kasviksia. Minusta ei tunnu suhteessamme kovin naiselliselta kun pidän lihasta ja oluesta, hyvistä viineistä.

Kerran tämä mies huomautti minulle siitä, että voisin laittaa lautaseni tiskialtaaseen pöydälle jättämisen sijaan. Otin vähän nokkiini, mutta ei siitä riitaa tullut kun mies sai hälytyksen töihin. Ap

Nyt meni jo yliyrittämisen puolelle tämä provo. Kerro nyt seuraavaksi, että sinusta oli niin kamalan noloa, kun naapuri näki hänet pesemässä sinun ikkunoitasi, tai vielä nolompaa, ripustamassa sinun pyykkejäsi kuivumaan..

Vierailija
62/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimikirjaimet J.R?

Ja sukunimi Ewing.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä muitakin ongelmia... Mies esim. pitää ruuanlaitosta, mikä ei minusta ole kovin miehekästä. Lisäksi ne ovat yleensä jotain kevyitä terveysruokia tms. paljon kasviksia. Minusta ei tunnu suhteessamme kovin naiselliselta kun pidän lihasta ja oluesta, hyvistä viineistä.

Kerran tämä mies huomautti minulle siitä, että voisin laittaa lautaseni tiskialtaaseen pöydälle jättämisen sijaan. Otin vähän nokkiini, mutta ei siitä riitaa tullut kun mies sai hälytyksen töihin. Ap

No kuule, laitapa nettiin deitti-ilmoitus, jossa etsit pienimunaista lihaa syövää alkoholistia, joka inhoaa tiskaamista ja ruoanlaittoa. Eiköhän sulle joku Tauski vastaa.

Ihan varmasti sinulle niitä taunoja löytyy jonoksi asti, kuten sinun tulevalle exälle ottajia. Anna nyt meille edes pieni vihje, mistä hänet löytää! Porvoon palolaitokselta ehkä?

Vierailija
64/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis raitis järkiinsi tullut mies isolla peniksellä ja sä et ota sitä sen takia kun se ai käytä alkoholia? Etkö sä voi sit käyttää sitä itse tuskin se sun mies sitä kieltää kerta sun kanssa seurustelee? Sanokaa nyt että tämä on provo, koska eihän tuollaisessa ajattelussa ole mitään järkeä, vai onko tämä nyt sitä naisen aivoitusta kun se ei osaa käyttäytyä tai päättää ollenkaan mitä haluaa?

Itse tykkään käydä baareissa, ottaa saunasiiderit, juoda viiniä ruuan kanssa tai viikonloppuna juustojen kera. Ja ystävien kanssa, tietysti. On tuo nyt outoa luopua tuosta kaikesta. Minusta elämästä pitää nauttia. En myöskään jaksa nipottaa ruuasta siten että sen on aina oltava terveellistä. Mä käyn joskus pitsallakin. Ap

Arvaa vaan kuinka moni mies juo, vaikka vaimo on ihan raitis. Miksi sinulle on vaikeaa, että sinä juot, mutta toinen ei? Yleensä se menee niin päin, että suhde on vaikeampi sille, joka EI juo.

Eikö sinulle ole kukaan kertonut, että on olemassa alkoholittomia viinejä ja oluita? Aivan hyvin niitä voi juoda niin raitis mies kuin raskaanaoleva nainen kuin kuka tahansa, joka ei jostakin syystä alkoholia käytä.

Vai onko kyse siitä, että mies vaatii sinuakin olemaan juomatta eikä edes alkoholiton siideri sovi?

Ne "alkoholittomat viinit ja oluet" eivät ole viinejä ja oluita ensinkään. Ei se kirkas nestekään, jota tulee hanasta tai vessanpöntön säiliöstä, ole alkoholitonta vodkaa, vaan vettä.

Alkoholittomat viinit ja oluet ovat sama looginen mahdottomuus kuin esim. pippuripihvi ilman pippuria, sipulipihvi ilman sipulia, tai perunalaatikko ilman perunaa.

Vierailija
65/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomattomuus: erinomainen mies! Kelpaisi mulle oikein hyvin. Mutta minun makuuni on liian "hyvin" varustettu, vähempi riittäisi oikein hyvin.

Vierailija
66/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä minäkään. Siksi varmaan olen poikamies.

Ansaitset arvoisesi naisen. Mä arvostaisin mut mulla on jo ihana raitis mies. Toivottavasti säkin löydät vielä hyvän naisen :)

Toivon, että löydän. Onnellista suhde-elämää teille :)

Minäkin toivon. Kiitos :) on tässä oltu onnellisesti yhdessä jo yli kuusi vuotta. Sillon kun samanlaiset arvot kohtaa niin sen huomaa sitten. :) sinullekin tulee niin käymään joku päivä, aivan varmasti :)

Näin on. Myöskään yhden yön juttu ei riitä minulle vaan haluan naisen moniksi öiksi ja päiviksi seuraani :)

Voi kun kuulostat ihanalta <3 pakkohan niin on käydä. Jos en olis varattu niin etsisin sut käsiini mut sitä en nyt voi tehdä koska olen uskollista sorttia ja toisekseen kun oon varma et näin on tarkoitus. Löytyy varmasti :) toivottavasti pian. Kaikkea hyvää sinulle :)

Olen kiitollinen näistä sanoista. Täällä palstalla on paljon negatiivisuutta. Tuntuu hyvältä välillä tällaiset kannustavat sanat ja ajatukset puolin ja toisin. En myöskään pidä itseäni yhtään sen parempana kuin alkoholia käyttäviä. Kaikilla meillä on puutteemme ja läksymme opittavana elämässä. Ne ovat vain erilaisia. Sivusta seuranneelle kerron, että en ole kovin nuori enää. Mutta uskon kaltaisiani olevan kaikissa ikäluokissa :)

Vierailija
67/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Ei valitettavasti ole provo. Ei myöskään ole palomies kuten joku epäili vaan pediatri. Palomies olisi kieltämättä paljon seksikkäämpää. Ap

Juu, eipä vissiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi