Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on muuten hyvä, mutta ei käytä alkoholia :(

Vierailija
10.09.2016 |

On ollut treeniensä takia muuten vaan raittiina n. viisi vuotta. Tämä on ikävää, koska emme voi käydä baareissa, nauttia viini-illoista jne. Joten tämä kyllä erottaa meitä. Kannattaako minun jatkaa tapailua? Lisäksi seksissä on se ongelma, että hänellä on liian suuri penis, yhdyntä on kivuliasta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muita huumeita? Sittenhän ei ole väliä, vaikka ei käytä alkoholia.

Vierailija
22/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla taida paljon tunteita häntä kohtaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot idiootti. Toivottavasti mieski näkis sen ja tajuis ettii paremman. Liian hyvä sulle. Saisko yhteystietoja tähän? Voisin vähä lohduttaa sitä miestä ;)

Vierailija
24/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä minäkään. Siksi varmaan olen poikamies.

Vierailija
25/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiit miehet harvassa. Mulle kelpais kyllä!

Vierailija
26/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan olla varuillaan. Absolutismi yleensä näkyy moralismina, vanhanaikaisuutena ja takakireytenä muillakin elämänalueilla.

Vierailija
27/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkää en juo kirjoitti:

Sä oot idiootti. Toivottavasti mieski näkis sen ja tajuis ettii paremman. Liian hyvä sulle. Saisko yhteystietoja tähän? Voisin vähä lohduttaa sitä miestä ;)

Ihanko totta että vaan näillä spekseillä haluat miehen omaksesi vaikka et ollenkaan tiedä, minkämuotoinen nenä hänellä on, onko siansilmät vai mulko- ja noin vain kuvittelet että haluat hänet?

Vierailija
28/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset arvoisesi naisen. Mä arvostaisin mut mulla on jo ihana raitis mies. Toivottavasti säkin löydät vielä hyvän naisen :)

Vierailija
29/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sinua, ap. Mies, jonka elämä pyörii fanaattisesti treenin ja ns. terveellisten elämäntapojen ympärillä, on rasittava. Tai ylipäätään kaikenlainen fanaattisuus on rasittavaa (ja yleensä siitä on kyllä terveellisyyskin kaukana). Enkä mäkään tykkäisi, jos on niin iso, että vallan sattuu. Ei se sattua saa kuitenkaan, vaikka snadisti rajuista otteista tykkäänkin. Ellei ongelma ole sitten siinä, että olet liian kuiva seksin alkaessa?

Vierailija
30/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset arvoisesi naisen. Mä arvostaisin mut mulla on jo ihana raitis mies. Toivottavasti säkin löydät vielä hyvän naisen :)

Toivon, että löydän. Onnellista suhde-elämää teille :)

Vierailija
31/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi naurattamaan, kun muistin, että yksi mamma täällä valitteli kerran sitä, että hänen miehensä on pienimunainen alkoholisti. Mikään ei ole koskaan hyvin.:D

Vierailija
32/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä muitakin ongelmia... Mies esim. pitää ruuanlaitosta, mikä ei minusta ole kovin miehekästä. Lisäksi ne ovat yleensä jotain kevyitä terveysruokia tms. paljon kasviksia. Minusta ei tunnu suhteessamme kovin naiselliselta kun pidän lihasta ja oluesta, hyvistä viineistä.

Kerran tämä mies huomautti minulle siitä, että voisin laittaa lautaseni tiskialtaaseen pöydälle jättämisen sijaan. Otin vähän nokkiini, mutta ei siitä riitaa tullut kun mies sai hälytyksen töihin. Ap

Vierailija
33/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mahtuisi hyvin, jos olisit kiihottunut. Se on kyllä ihan ymmärrettävästi vaikeaa noin takakireän miehen kanssa.

Vierailija
34/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä muitakin ongelmia... Mies esim. pitää ruuanlaitosta, mikä ei minusta ole kovin miehekästä. Lisäksi ne ovat yleensä jotain kevyitä terveysruokia tms. paljon kasviksia. Minusta ei tunnu suhteessamme kovin naiselliselta kun pidän lihasta ja oluesta, hyvistä viineistä.

Kerran tämä mies huomautti minulle siitä, että voisin laittaa lautaseni tiskialtaaseen pöydälle jättämisen sijaan. Otin vähän nokkiini, mutta ei siitä riitaa tullut kun mies sai hälytyksen töihin. Ap

Mies kuulostaa just niin hyvältä, että taitaa olla töissä Porvoon palolaitoksella :( Anna sen etsiä sellainen, joka osaa arvostaa. Näyttäisi tämänkin ketjun perusteella olevan jonoksi asti ottajia.

Vierailija
35/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mittään. Hommaa joku jännämies nii se kyllä tekee elämästä jännän. Saat olla hellan ja nyrkin välissä vaikka kuinka. Toivottavasti koirankakka maistuu.

Vierailija
36/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mamma osannut pitää provossa punaista lankaa ja malttia, vaan överiksi meni.

Vierailija
37/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan olla varuillaan. Absolutismi yleensä näkyy moralismina, vanhanaikaisuutena ja takakireytenä muillakin elämänalueilla.

.. ja isona munana? Alkoholi aiheuttaa potenssiongelmia ...

Vierailija
38/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Ei valitettavasti ole provo. Ei myöskään ole palomies kuten joku epäili vaan pediatri. Palomies olisi kieltämättä paljon seksikkäämpää. Ap

Ei sitten mamma osannut pitää provossa punaista lankaa ja malttia, vaan överiksi meni.

Vierailija
39/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule, laitapa nettiin deitti-ilmoitus, jossa etsit pienimunaista lihaa syövää alkoholistia, joka inhoaa tiskaamista ja ruoanlaittoa. Eiköhän sulle joku Tauski vastaa.

Vierailija
40/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Ei valitettavasti ole provo. Ei myöskään ole palomies kuten joku epäili vaan pediatri. Palomies olisi kieltämättä paljon seksikkäämpää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi