Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUULIA TÄYTTÄNEET/MUOTOILLEET!

Vierailija
10.09.2016 |

Kävin eilen ensimmäistä kertaa täytyttämässä huulia hyaluronihapolla. Voinko laittaa tänään illalla huulipunaa?
Hoito-ohjeet sain, mutta ei ole mainintaa, kuin että 6-8 h täytyy antaa niiden olla rauhassa.. Eli kannattaako laittaa tänään vielä mitään, voiko enää tulehtua?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Helsingissä plastic surgery centerillä lääkäri Carl johan svedjeholmilla.

Se on totta, että täyteaineiden pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä tarpeeksi. Niin monet muutkin asiat vaikuttavat terveyteen ja arpapeliä elämä muutenkin on. Itse en huolehdi tästä. Jos kuolen tms niin ainakin sitten on luonnonvalinta toiminut ja tyhmät saatu pois.

Vierailija
22/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ite ainakin sain hoito-ohjeet paperilla ja sanottiin että voi koska vaan soittaa jos on kysyttävää joten soita rohkeasti paikkaan jossa kävit. Oon käynyt muutaman kerran samassa paikassa täyttää myös ohutta ylähuulta. Ei sitä tosiaan kukaan huomaa. Eräs mies ei uskonut että huulissani on täyteainetta. Luuli että vitsailen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa. Mulla kyllä olivat niin turpeessa seuraavana päivänö että ei viitsinyt enempää korostaa punilla :)

Vierailija
24/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tänne laittaa vaikka mitä kommentteja huulten täyttämisen luonnottomuudesta, se on toinen asia että kiinnostaako ne yhtikäs ketään. 

Vierailija
25/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan tänne laittaa vaikka mitä kommentteja huulten täyttämisen luonnottomuudesta, se on toinen asia että kiinnostaako ne yhtikäs ketään. 

Niin, monet ihmisethän ovat todella typeriä, joten ei heitä kiinnosta edes heidän oma terveytensä.

Vierailija
26/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, monet ihmisethän ovat todella typeriä, joten ei heitä kiinnosta edes heidän oma terveytensä.

Tai monet ihmiset ovat niin typeriä, että kommentoivat, vaikkei heillä ole edes mitään asiaanliittyvää sanottavaa. Kommenttinne ei taida kiinnostaa ketään, kertoo enemmän teistä, kun ette osaa edes olla kommentoimatta mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
27/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nyt uuden punan ja rajauskynän, että on varmasti puhtaat. ☺️ Aion laittaa tänään punaa, turvotus laskenut aamustahuomattavasti, hyvä kun edes muutosta huomaa!

Laittajalle en pystynyt soittamaan, sillä tiedän, että hän on tälläkin hetkellä lentokoneessa. Siksi kysyin täältä! Kiitos vastanneille, toivotaan nyt, että kaikki menee hyvin :)

Vierailija
28/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai monet ihmiset ovat niin typeriä, että kommentoivat, vaikkei heillä ole edes mitään asiaanliittyvää sanottavaa. Kommenttinne ei taida kiinnostaa ketään, kertoo enemmän teistä, kun ette osaa edes olla kommentoimatta mitä sylki suuhun tuo.

Torjunta on luonnollinen reaktio silloin kun totuus on aluksi liian järkyttävä hyväksyttäväksi.

Täyteaineista voi aiheutua arpia, hylkimistä, allergisia reaktioita ja jopa syöpää.

Vierailija
29/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siitä välität? Eihän siinä sinun terveys ole kyseessä.

Vierailija
30/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Täytetyt huulet on vaan niin rumat. En ap:na korostaisi niitä huulipunalla yhtään.

Pyysinkö kannanottoa huulten täyttöön? En.

Toki meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiimme, mutta kommenttisi nyt oli täysin turha.

Ette tiedäkään, kuinka monella on täytettä huulissa. Se on se pieni murto-osa, jotka näyttävät tuksulta tms ANKKAhuulelta. Siinä on sitten saatu ravata ihan huolella täyttämässä huulia (huonolla) laittajalla.

Minulla nyt vaan korjattiin epäsymmetriaa huulissani, ylähuuli huomattavasti pienempi kuin alahuuli. Lopputulos on todella hyvä, tosin varmaan vielä turvotus laskee ja joudun käydä laittamassa vielä lisää täytettä jossain vaiheessa. Missään nimessä ei ole mitkään ankkahuulet :)

Pitkäaikainen käyttö jättää jälkensä aina,huonontaa kudoksien luonnollista elastisuutta ja ihminen näyttää vanhalta ennenaikaisesti.

Näin siinä näyttää käyvän.

Vierailija
31/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin poskipäihin täytettä. Silmänalusetkin näyttäis vähän paremmilta.

Oletko varma?

http://i0.wp.com/suvipitkanen.metropoli.net/wp-content/uploads/2015/04/…

Vierailija
32/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kiinnostaa, mutta eivät ymmärrä tai halua myöntää syy yhteyttä.

Niin kuin se ex-malli Gigi Hadidin äiti. Silikonivuoto. Voisiko tuon Suvinkin terveysongelmiin liittyä nämä täyttöoperaatiot?

Vierailija
33/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin poskipäihin täytettä. Silmänalusetkin näyttäis vähän paremmilta.

Oletko varma?

http://i0.wp.com/suvipitkanen.metropoli.net/wp-content/uploads/2015/04/…

JA TIETYSTI tänne laitetaan Suvin kuva, se pieni prosentti, jolla mennyt yli pieleenmenneet kauneusoperaatiot. :D Kuinka junttia kansaa suomalaiset ovat, jos tuo on teidän mielestä se kohtalo pienille täyteoperaatioille? Missä takapajulassa elätte?

Vierailija
34/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjunta on luonnollinen reaktio silloin kun totuus on aluksi liian järkyttävä hyväksyttäväksi.

Täyteaineista voi aiheutua arpia, hylkimistä, allergisia reaktioita ja jopa syöpää.

Niiin.. Minä suljin sen "pienen" järjen äänen takaraivostani. Olin varannut ajan ja kun tulin katumapäälle, aikaa ei enää voinut peruuttaa maksamatta toimenpiteen hintaa. Ajattelin sitten että no rahat ainakin meni jo niin kokeillaan nyt sitten, onhan se väliaikaista. Ei olisi pitänyt.... Olisin halunnut vain hieman täyteläisyyttä lähes sisäänpäin kääntyneisiin viivahuuliini, mutta sh pisti 1,25ml hyaluronihappoa (en minä tiedä mikä määrä on sopiva).. Toivoin ehdottoman luonnollista lopputulosta, mutta ilmeisesti kuvista huolimatta pistäjällä oli luonnollisuudesta eri käsitys kuin minulla. Nyt huuleni ovat hyvin ruman muotoiset pahkurat, suurin osa täytteestä näyttää olevan ylähuulen yläpuolella (tiedättehän kissanaisen...), alahuulessa kaksi erillistä palluraa.. Ja ulkonäkö ei ole ainut haitta, ylähuulen sisällä olevat muljahtelevat klöntit ovat erittäin epämukavat. Koen lähes sairastuneen tämän takia, sillä en nuku öitäni ja itken paljon, sillä huoli siitä että palaudunko normaaliksi ja kuinka pitkän ajan jälkeen on suuri. En meinaa jaksaa käydä töissä. Rahan menoa en sure, toivon että voisin kääntää aikaa taaksepäin ja jättää koko jutun tekemättä. En tiennyt että lopputulos voi olla näin hirvittävä. Ja sen kanssahan on sitten elettävä niin kauan kuin aine kestää.... Poistamiseenkaan ei kannata ihan helposti lähteä, se kun tarkoittaa lisää pistoksia ja lisää arpeutumista.. En siis tiedä kärsinkö tästä kuukauden, viisi vai jopa yli vuoden. Miettikää tytöt moneen kertaan menettekö, sillä jos lopputulos ei miellytä niin siitä ei noin vain pääse eroon. Hyaluronihapon sanotaan lähtevän ajan kanssa kokonaan, mutta nyt jälkeenpäin olen lukenut että se voi kapseloitua jolloin ainoa keino poistaa patit on leikkaus. Siitä vasta jäljet jäisikin.. Näistä pahemman luokan riskeistä minulle ei ainakaan kerrottu ollenkaan. Aika yksin olen ongelmani kanssa. Kumpa en olisi ollut näin TYHMÄ.

Vierailija
35/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappoon on olemassa ainetta, jolla se lähtee välittömästi. Jos edellisellä oikeasti on ongelma asian kanssa, niin sen saa korjattua. Mikäs se nyt oli, joku....hyalaasi? Jotain tuon tapaista. Ota yhteyttä vaikka ihotautilääkäriin tai plastiikkakirurgiin, joka tekee täyttöjäkin. Saat kaikki pois kerralla. Ei todellakaan pidä paikkaansa, että lähtisi vasta ajan kanssa leikkauksesta nyt puhumattakaan. Tietty jos se onkin jotain silikoni/muovijuttua niin sitten.

Vierailija
36/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aine oli hydryalix lips. Olen ymmärtänyt, että hyaluronidaasin käyttökään ei ole ongelmatonta. Täyteaine voi poistua epätasaisesti ja pistoksia voidaan joutua tekemään useampaan otteeseen. Minä otin täytettä ensimmäistä kertaa enkä todellakaan halunnut mitään kovin näkyvää muutosta. Nyt en kehtaisi mennä ulos ovesta ja miehen kanssakin yritän koko ajan peitellä huuliani.

Vierailija
37/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy sairaanhoitajalla, vaan plastiikkakirurgilla. Kosmetologilla tms käyminen on suorastaan vaarallista.

Mitään tulehduksia ei totisesti pitäisi tulla.

Käyn muotoilussa itse kerran tai kahdesti vuodessa. Kukaan ei ole huomannut, paitsi oma äitini. Ystävät ovat sanoneet korkeintaan että minä näytän iloiselta tai että on hyvä meikki.

Minulla on todella pienet, epäsymmetriset huulet, ja täyteaineella niihin saadaan kaunis muoto. Ei missään tapauksessa ankkahuulia. En myöskään ole mikään bimbo, opiskelen yliopistossa humanistista alaa, vietän vapaa-aikani koirien kanssa retkeillen ja käsitöitä tehden. Minulla on tasapainonen parisuhde ja olen tyytyväinen ulkonäkööni.

Ymmärrän kyllä että ihmisillä on huono käsitys huulten täyttämisestä ja muotoilusta, koska esim julkisuudessa ne, joille on laitettu täytettä ja kertovat siitä, eivät yleensä korjaa maltillisesti epäsymmetrisyyttä tai oikeasti kapeita huulia, vaan puhtaasti täyttävät ja usein vähän liikaa. Se näyttää hölmöltä ja silloin kaikki näyttää samalta.

Näin juuri! Se on oikeasti se murto-osa, joilla tämä touhu mennyt yli. Ihmiset vain aina kuvittelevat, että huuliin piikitetään botoxia(eikä edes nykyään sitä) ja sitten ollaan ankkoina.

Saanko udella, missä käyt plastiikkakirurgilla? Kävin nyt tämän ensimmäisen kerran sairaanhoitajalla, oli ammattitaitoinen ym, mutta mieluummin kävisin ihan kirurgilla täyttämässä.

Kaverillani tulehtui yksi pistokohta, vaikka noudatti ohjeita. Kuulemma huonoa tuuria, oli lääkärissäkin sanottu. Ei se mahdottomuus ole, mutta harvoille toki niin käy. Pelotti vaan, että itselläni sama kohtalo. :)

Ja todettakoon nyt vielä, että ei -en kaipaa maailman isoimpia huulia, rakastan vain symmetrisiä ja muhkeita, kauniita huulia. Ja en minäkään ole bimbo (kuten täällä varmaan moni kuvittelee), vaan opiskelen Helsingin yliopistossa ja olen kaukana ripsienpidennys/vetyperoksidiblondi/silari -tyypistä.

Jotenkin ironista miten puhut muista ulkonäköään muokkaavista. "Minähän en niihin tiettyihin kuulu, nih! Olen parempi"

Jestas mitä itsepetosta.

Vierailija
38/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa poistuu hyaluronihappo. Minä kokeilisin sitä hyaluronihappoa hajottavaa ainetta kuitenkin, jos kovasti vaivaisi.

Vierailija
39/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnolliset huulet on parhaat,aina.

No minä pidän enemmän näistä täytetyistä, kuin luonnollisesti epäsymmetrisistä huulistani :) Voin vaikka vannoa, ettei kukaan erota, onko täytettä vaiko ei.

Linkkaa yksi kuva kenestä tahansa, jolla on täytettä, jota ei mielestäsi huomaa.

Niinpä.

Vierailija
40/48 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on keskustelupalsta. Googlaa, jos et tiedä, mikä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän