HUULIA TÄYTTÄNEET/MUOTOILLEET!
Kävin eilen ensimmäistä kertaa täytyttämässä huulia hyaluronihapolla. Voinko laittaa tänään illalla huulipunaa?
Hoito-ohjeet sain, mutta ei ole mainintaa, kuin että 6-8 h täytyy antaa niiden olla rauhassa.. Eli kannattaako laittaa tänään vielä mitään, voiko enää tulehtua?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa poistuu hyaluronihappo. Minä kokeilisin sitä hyaluronihappoa hajottavaa ainetta kuitenkin, jos kovasti vaivaisi.
Tietääkö joku tekeekö Porin suunnilla joku plastiikkakirurgi näitä?
Minitubut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset huulet on parhaat,aina.
No minä pidän enemmän näistä täytetyistä, kuin luonnollisesti epäsymmetrisistä huulistani :) Voin vaikka vannoa, ettei kukaan erota, onko täytettä vaiko ei.
Linkkaa yksi kuva kenestä tahansa, jolla on täytettä, jota ei mielestäsi huomaa.
Niinpä.
http://www.fsiomaha.com/facial-cosmetic-surgery/facial-fillers/
Kyllä niitäkin on joista tuskin huomaa.. Mutta kun ei voi olla varma että saa sellaisen lopputuloksen kuin haluaa.
M.O.T.
Hyi yäk turbohuulet :D kuvottavat. Ja alemman luokan paljastaja.
Mä en kyllä uskaltais koskea hyaluronihappoon enää sen tutkimuksen jälkeen missä se aine kerääntyy aivoihin ja aiheuttaa dementiaa. Jopa nuoret sairastuneet. No kanahuuliset ovatkin yleensä tyhmiä ja liene juuri tuosta syystä.
Tosi hieno kun ylähuuli muistuttaa lenkkimakkaraa :D Luonnolliset huulet, oli ne sitten mallia viiva tai pusuhuulet on aina paremman näköiset 👍
M31
En voi kyllä ymmärtää tuota hirveää huultentäyttö maniaa, näyttää niin feikiltä ja erityisesti puhuessa ja hymyillessä huulista näkee kuinka eivät liiku enää normaalisti.
Ja sitten usein vielä ne jotkut Putin-poskipäät jotka muka kauniit, todellisuudessa luo kasvoihin efektin lommoposkista kun poskipäät yritetään saada näyttämään korkeammilta mitä luonnostaan omistaa.
Tästä esimerkkejä Kardashianit, Megan Fox ja monet muut, ikävä kyllä.
Olisivat kauniita ilman operaatioita.
Minitubut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset huulet on parhaat,aina.
No minä pidän enemmän näistä täytetyistä, kuin luonnollisesti epäsymmetrisistä huulistani :) Voin vaikka vannoa, ettei kukaan erota, onko täytettä vaiko ei.
Linkkaa yksi kuva kenestä tahansa, jolla on täytettä, jota ei mielestäsi huomaa.
Niinpä.
Kyllä niitäkin on joista tuskin huomaa.. Mutta kun ei voi olla varma että saa sellaisen lopputuloksen kuin haluaa.
Noissa kuvissa ei ainakaan ollut edes mitään eroa, ihan yhtä ruppasen näköisiä oli eukot kummassakin kuvassa. Toisessa vaan oli meikattu paremmin ja pikkasen iloisempi ilme. Jos joku täyteaine oli laitettu, niin se raha ainakin oli mennyt hukkaan, koska tarkoitus lienee, että tulee kumminkin paremman näköiseksi. Ei tulleet.