Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUULIA TÄYTTÄNEET/MUOTOILLEET!

Vierailija
10.09.2016 |

Kävin eilen ensimmäistä kertaa täytyttämässä huulia hyaluronihapolla. Voinko laittaa tänään illalla huulipunaa?
Hoito-ohjeet sain, mutta ei ole mainintaa, kuin että 6-8 h täytyy antaa niiden olla rauhassa.. Eli kannattaako laittaa tänään vielä mitään, voiko enää tulehtua?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa! Olethan varmaan syönytkin jo jotain toivottavasti?

Vierailija
2/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset huulet on parhaat,aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi laittaa! Olethan varmaan syönytkin jo jotain toivottavasti?

Ok kiitos vastauksesta! En ole vielä uskaltautunut syömään mitään. 😅 Viimeksi söin ennen laittoa, olen vain juonut pillillä... Kaverilla tulehtui tosi pahasti kerran, joten olen itse nyt tosi tarkkana näiden kanssa....

Vierailija
4/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnolliset huulet on parhaat,aina.

No minä pidän enemmän näistä täytetyistä, kuin luonnollisesti epäsymmetrisistä huulistani :) Voin vaikka vannoa, ettei kukaan erota, onko täytettä vaiko ei.

Vierailija
5/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Täytetyt huulet on vaan niin rumat. En ap:na korostaisi niitä huulipunalla yhtään.

Vierailija
6/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi? Itsekin haluaisin.

Vierailija
7/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Täytetyt huulet on vaan niin rumat. En ap:na korostaisi niitä huulipunalla yhtään.

Pyysinkö kannanottoa huulten täyttöön? En.

Toki meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiimme, mutta kommenttisi nyt oli täysin turha.

Ette tiedäkään, kuinka monella on täytettä huulissa. Se on se pieni murto-osa, jotka näyttävät tuksulta tms ANKKAhuulelta. Siinä on sitten saatu ravata ihan huolella täyttämässä huulia (huonolla) laittajalla.

Minulla nyt vaan korjattiin epäsymmetriaa huulissani, ylähuuli huomattavasti pienempi kuin alahuuli. Lopputulos on todella hyvä, tosin varmaan vielä turvotus laskee ja joudun käydä laittamassa vielä lisää täytettä jossain vaiheessa. Missään nimessä ei ole mitkään ankkahuulet :)

Vierailija
8/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoi? Itsekin haluaisin.

Itse maksoi 250 e. :) Oli tarjoushinta. Muutamassa muussakin paikassa Helsingissä saa nyt n 200 e, kun tarjouksia päällä. Kannattaa vaan aina ehdottomasti mennä sairaanhoitajalle laittamaan!

Vierailija
9/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiimme, mutta kommenttisi nyt oli täysin turha.

Ette tiedäkään, kuinka monella on täytettä huulissa. Se on se pieni murto-osa, jotka näyttävät tuksulta tms ANKKAhuulelta. Siinä on sitten saatu ravata ihan huolella täyttämässä huulia (huonolla) laittajalla.

Minulla nyt vaan korjattiin epäsymmetriaa huulissani, ylähuuli huomattavasti pienempi kuin alahuuli. Lopputulos on todella hyvä, tosin varmaan vielä turvotus laskee ja joudun käydä laittamassa vielä lisää täytettä jossain vaiheessa. Missään nimessä ei ole mitkään ankkahuulet :)

Niinhän sä itse kuvittelet. Totuus on, että kaikki täytettä ottaneet ovat enemmän tai vähemmän ankkahuulia. Luonnollisuudesta kaukana ja ovat vielä kaikki saman näköisiä. Kyllä ne erottaa.

Vierailija
10/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin poskipäihin täytettä. Silmänalusetkin näyttäis vähän paremmilta.

Vierailija
11/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä itse kuvittelet. Totuus on, että kaikki täytettä ottaneet ovat enemmän tai vähemmän ankkahuulia. Luonnollisuudesta kaukana ja ovat vielä kaikki saman näköisiä. Kyllä ne erottaa.

Voidaan kuule väitellä tästä vaikka koko päivä, mutta mulla ei riitä aika/mielenkiinto siihen. Se siinä onkin, erotat vaan ne ankkahuulet niistä täytetyistä, loput niin hyvin tehty, ettei eroa huomaa. ;)

Siis oikeasti, jos haluaa muhkeat huulet, saa täyttökertoja olla useita lyhyen aikavälin sisään.

Vierailija
12/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin poskipäihin täytettä. Silmänalusetkin näyttäis vähän paremmilta.

No jos yhtään itseään häiritsee, suosittelen korjaamaan! :) Tosiaan kannattaa googlailla, nyt aika monissa paikoissa tarjouksia syyskuun loppuun :)

Vierailija
13/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kivat huulet, mutta haluaisin isommat, enemmän Kylie-tyyliset jos joku tietää. Toisaalta nyt on alkanut juonteitakin tulla, ehkä niiden täyttö pitää ottaa prioriteetiksi.

Minusta jokainen saa tehdä ulkonäöllään mitä haluaa.

Vierailija
14/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy sairaanhoitajalla, vaan plastiikkakirurgilla. Kosmetologilla tms käyminen on suorastaan vaarallista.

Mitään tulehduksia ei totisesti pitäisi tulla.

Käyn muotoilussa itse kerran tai kahdesti vuodessa. Kukaan ei ole huomannut, paitsi oma äitini. Ystävät ovat sanoneet korkeintaan että minä näytän iloiselta tai että on hyvä meikki.

Minulla on todella pienet, epäsymmetriset huulet, ja täyteaineella niihin saadaan kaunis muoto. Ei missään tapauksessa ankkahuulia. En myöskään ole mikään bimbo, opiskelen yliopistossa humanistista alaa, vietän vapaa-aikani koirien kanssa retkeillen ja käsitöitä tehden. Minulla on tasapainonen parisuhde ja olen tyytyväinen ulkonäkööni.

Ymmärrän kyllä että ihmisillä on huono käsitys huulten täyttämisestä ja muotoilusta, koska esim julkisuudessa ne, joille on laitettu täytettä ja kertovat siitä, eivät yleensä korjaa maltillisesti epäsymmetrisyyttä tai oikeasti kapeita huulia, vaan puhtaasti täyttävät ja usein vähän liikaa. Se näyttää hölmöltä ja silloin kaikki näyttää samalta.

Vierailija
15/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy sairaanhoitajalla, vaan plastiikkakirurgilla. Kosmetologilla tms käyminen on suorastaan vaarallista.

Mitään tulehduksia ei totisesti pitäisi tulla.

Käyn muotoilussa itse kerran tai kahdesti vuodessa. Kukaan ei ole huomannut, paitsi oma äitini. Ystävät ovat sanoneet korkeintaan että minä näytän iloiselta tai että on hyvä meikki.

Minulla on todella pienet, epäsymmetriset huulet, ja täyteaineella niihin saadaan kaunis muoto. Ei missään tapauksessa ankkahuulia. En myöskään ole mikään bimbo, opiskelen yliopistossa humanistista alaa, vietän vapaa-aikani koirien kanssa retkeillen ja käsitöitä tehden. Minulla on tasapainonen parisuhde ja olen tyytyväinen ulkonäkööni.

Ymmärrän kyllä että ihmisillä on huono käsitys huulten täyttämisestä ja muotoilusta, koska esim julkisuudessa ne, joille on laitettu täytettä ja kertovat siitä, eivät yleensä korjaa maltillisesti epäsymmetrisyyttä tai oikeasti kapeita huulia, vaan puhtaasti täyttävät ja usein vähän liikaa. Se näyttää hölmöltä ja silloin kaikki näyttää samalta.

Näin juuri! Se on oikeasti se murto-osa, joilla tämä touhu mennyt yli. Ihmiset vain aina kuvittelevat, että huuliin piikitetään botoxia(eikä edes nykyään sitä) ja sitten ollaan ankkoina.

Saanko udella, missä käyt plastiikkakirurgilla? Kävin nyt tämän ensimmäisen kerran sairaanhoitajalla, oli ammattitaitoinen ym, mutta mieluummin kävisin ihan kirurgilla täyttämässä.

Kaverillani tulehtui yksi pistokohta, vaikka noudatti ohjeita. Kuulemma huonoa tuuria, oli lääkärissäkin sanottu. Ei se mahdottomuus ole, mutta harvoille toki niin käy. Pelotti vaan, että itselläni sama kohtalo. :)

Ja todettakoon nyt vielä, että ei -en kaipaa maailman isoimpia huulia, rakastan vain symmetrisiä ja muhkeita, kauniita huulia. Ja en minäkään ole bimbo (kuten täällä varmaan moni kuvittelee), vaan opiskelen Helsingin yliopistossa ja olen kaukana ripsienpidennys/vetyperoksidiblondi/silari -tyypistä.

Vierailija
16/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineiden pitkäaikaisvaikutuksista elimistössä on vielä liian vähän kokemusta. Täyteaineiden seassa on myös niihin kuulumattomia epäpuhtauksia, sillä valmistajia ei valvota riittävän tarkasti. Useimmilla täyteaineita asettavilla ei ole riittävää koulutusta alalle, eikä varsinkaan tarvittavaan puhtauteen.

Itse en suostuisi, että minuun laitetaan ulkonäkösyistä huonosti testattuja aineita.

Vierailija
17/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, sehän on nimenomaan luonnollista, että ylähuuli on alahuulta kapeampi! Niinhän ihmisillä normaalistikin on! Muu on tosi karmean ja feikin näköistä.

Vierailija
18/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan kivat huulet, mutta haluaisin isommat, enemmän Kylie-tyyliset jos joku tietää. Toisaalta nyt on alkanut juonteitakin tulla, ehkä niiden täyttö pitää ottaa prioriteetiksi.

Minusta jokainen saa tehdä ulkonäöllään mitä haluaa.

Ymmärrän sinua! :) Minulla on muhkea alahuuli, mutta ylähuuli oli pieni. Jos ja kun huuleni saadaan täytöllä ja rajauksilla muhkeaksi, on ns hollywoodhuulet. Mielestäni se on rahan arvoista, kun viihtyy omassa kehossaan!

Vierailija
19/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hah! Minulla sama ongelma kuin ap:lla eli ylähuuli kovin kapea. Olen noin kolme kertaa viimeisten 10 vuoden aikana ottanut hyaluronia ja kukaan ei ole huomannut täyttämistä! Jaa, yks nainen sanoi, että sullahan ei ole ollenkaan huuliryppyjä, mitä voidetta laitat...

Vierailija
20/48 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen käyttö jättää jälkensä aina,huonontaa kudoksien luonnollista elastisuutta ja ihminen näyttää vanhalta ennenaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi