Mies esitti käyttävänsä kondomia!
Olin treffeillä miehen kanssa, ja hän yritti jättää kondomin pois. Lopulta suostui sitä käyttämään, kun sanoin että se on ehdoton edellytys minulle etenkin ensitreffeillä. Mutta muutaman päivän päästä myönsi että vain esitti käyttäneensä sitä. Mitä teen? Mitä itse tekisit?
Kommentit (48)
"Luulis sun huomanneet viimeistään ku spermat valuu pitkin reisiä. ."
Kostun yleensä niin paljon etten huomaa jos on jotain ylimääräistäkin nestettä. Ja panon jälkeen nukahdin, eli en käynyt enää jalkeilla, eli ei voinut paljoa valua. Enkä osannut erottaa miltä sen pitäisi tuntua, en huomannut mitään eroa edellisiin kokemuksiin. Eka kerta kun sisääni lauettiin ilman kondomia. Eikä tietenkään käynyt mielessäkään ettei mies olisi käyttänyt kondomia, nukahdin raukeana parin minuutin sisällä.
Treffasin miehen vielä muutaman kerran, joka kerta mies vonkasi saada olla käyttämättä kondomia, mutta joka kerralla lopulta suostui käyttämään.
Parin viikon suhteen jälkeen sain kuulla että mies oli pokannut yhden tuttuni/kaverinkaverini. Ja oli jatkanut sen kanssa tuota kondomitemppuiluaan. Se nainen kerran heräsi puoliunesta siihen että mies puuhailee ilman kondomia...
Mies ei suostu menemään sukupuolitautitesteihin. Se on tässä se ongelma.
ap
Kun vain se kondomi oikeasti suojaisi käyttäjäänsä, muulta kuin siltä raskaudelta.
Kaikki sukupuolitaudit on mahdollista saada siitä kondomista huolimatta.
Se kumiukko kun ei suojaa kuin vain osan siitä peniksen varresta ja kaikki muu altistuu sitten täysin.
Voinko mennä tekemään rikosilmoituksen raiskauksesta tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
Vaikka tuosta on jo pari viikkoa aikaa. Mitään todisteita minulla ei tietenkään ole. En voi todistaa miehen tekoja oikein mitenkään... Joten miksi turhaan. Olisiko järkevämpää vaan mennä sukupuolitautitesteihin? Entä jos siitä löytyy jotain, voinko sitten mennä poliisin puheille? Onko sukupuolitaudin tahallinen tai lähes tahallinen tartuttaminen pahoinpitely? Vai joudunko todistamaan etten ole saanut sitä joltain muulta mieheltä joka käytti kondomia? Tosin jos siltä mieheltä löytyy sama sukupuolitauti niin.. No, mitä sekään todistaa... :(
ap
Tämähän kuulostaa ihan Julian Assangen raiskaustapaukselta: https://www.theguardian.com/media/2010/dec/17/julian-assange-sweden
Assange siis pani salaa ilman kondomia, ja naiset tekivät rikosilmoituksen vasta kun saivat tietää että teki saman jutun molemmille, ja vasta kun Assange ei suostunut sukupuolitautitestiin, ja poliisien painostettua tekemään rikosilmoitus.
Eli raiskauksesta rikosilmoituksen tehnyt nainen yöpyi monta yötä Assangen vieressä kotonaan ns raiskauksen jälkeen.
Sano vielä, että mies oli tumma ja tulinen muslimi.
Juu, toki. Kunhan nyt aloittaja ensin kertoisi, kuinka ei huomannut sitä, että mies ei käyttänytkään kortsua.