Suuri seksikumppani kysely
Olisi kiva tietää keskimäärin, kuinka monta eri seksikumppania teillä palstalaisilla on ollut elämänne aikana.
Voit myös kommentoida lukumäärän, iän, paikkakunnan.
Kommentit (119)
3 kumppania ja tämä kolmas on minun nykyinen miesystävä. Ikä 24 v. Turku.
18kpl, itse olen nainen 36v. Tossa on poikaystäviä, yhden yön suhteita ja kaikenlaisia säätöjä siltä väliltä. Sittemmin kyllästyin ja lopetin panemisen. Mitään en siis kadu mutta ihmiset on hankalia, runkkaaminen ei. :)
Vierailija kirjoitti:
18kpl, itse olen nainen 36v. Tossa on poikaystäviä, yhden yön suhteita ja kaikenlaisia säätöjä siltä väliltä. Sittemmin kyllästyin ja lopetin panemisen. Mitään en siis kadu mutta ihmiset on hankalia, runkkaaminen ei. :)
ISO HYI.
Mä en ees muista tarkkaa lukumäärää, olisiko 15-18? Jos seksiksi lasketaan muukin kuin pelkkä yhdyntä, niin sitten tietty enemmän... Ja olen 30-v nainen. Musta tuo luku ei ole mitenkään iso, ja huomioitavaa on se, et viimeisen kuuden vuoden aikana mulla on ollut vain kaksi seksikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Yhdessä kohta 19 vuotta, kihloista 16 vuotta ja naimisissa 13 v.
Yksi. Yhdessä kohta 23 vuotta. Kihloissa kohta 21 vuotta, naimisissa 13 vuotta.
N22, seksikumppaneita 29. sinkkuna olen ollut :)
Olettepa te kokeneita. Minulla vain yksi kappale. Aviomieheni :)
Yksi ja lisää tarvitaan, kunhan vain löytyy jotain kivoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja lisää tarvitaan, kunhan vain löytyy jotain kivoja ihmisiä.
Tämä :D
Excelin taulukko näyttää nyt 188. Huomenna tiedossa numero 189. :)
N45. Keski-Suomi. Seksiä noin 40-50 miehen kanssa. Liitossa, mutta nautinnot fwb-suhteista.
Nopeasti laskien 24, lähemmäs 30 riippuen siitä mitä nyt lasketaan.
27, nainen, Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan melko harvinaisuus koska olen 40-vuotias mies jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta/seksikumppaneita. Mitään vammaa tai handicappia ei ole, asiat ovat vain menneet näin.
No et ole. Miten lie, lasketaanko mieheksi syntyminen handicapiksi?
m42
eli huoria