Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri seksikumppani kysely

Vierailija
08.09.2016 |

Olisi kiva tietää keskimäärin, kuinka monta eri seksikumppania teillä palstalaisilla on ollut elämänne aikana.

Voit myös kommentoida lukumäärän, iän, paikkakunnan.

Suuri seksikumppani kysely

Vaihtoehdot

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 30, ikää 26. Yhden yön juttuja tuosta luvusta on ollut ehkä joku 3, eli olen tapaillut miehiä ja halunnut "testata tavaran" ennen vakiintumista. Jokin on sitten mennyt pieleen, eikä jutusta olekaan tullut mitään. Toki joukkoon on mahtunut myös miehiä, joille tapailu onkin ollut pelkkää hauskanpitoa, kun olen itse halunnut enemmän, joten olen joutunut siirtymään seuraavaan.

Vierailija
42/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä on muka koskemattomia? Yeah right lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä tuo lukema on, että täällä on ihmisiä joilla hyvin vähän kumppaneita tai sitten on antajia. 1. Muutama kumppani, 2. Yli 20 kpl.

Huh, huh. Mikä myötähäpeä. Tuo toka on ihan järkyttävä.

Eikö käy melko vaikeaksi elämä jos pitää ihan järkyttyä ventovieraiden ihmisten seksielämästä, joka ei millään tavoin kosketa sinua? =D Tässä vinkki, koita samaa kuin minä: älä yksinkertaisesti välitä.

Vierailija
44/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 350. On siihen aika monta ukkomiestäkin mahtunut matkan varrella mukaan.

-melkeinheteromies-

Vierailija
45/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v ja viisi ollut, eipä ole enempää tarvinnut.

Vierailija
46/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin todeta, että kylläpä suomi mamma antaa helposti. Ihmekös niitä lapsia teillä onkin jokaisella keskimäärin yli 4 ja nekin kaikki eri miesten kanssa. Nice.

Vierailija
47/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten niin monella on ollut niin vähän kumppaneita. Siinä ei siis missään nimessä ole mitään pahaa, en tarkoita tätä sillä.

Ihmettelen lähinnä sitä, että miten olette onnistuneet löytämään itsellenne miehen ilman kymmenien miesten läpikäymistä. Itselle noita seksikumppaneita on tosiaan kertynyt siksi, että olen todennut useamman miehen loppujenlopuksi kelvottomaksi minulle, tai mies minut kelvottomaksi hänelle.

Suuri seksikumppanien lukumäärä ei ainakaan minun kohdallani viittaa "kevytkenkäisyyteen", vaan sopivan kumppanin löytämisen vaikeuteen.

Vierailija
48/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta on. Ette usko jos kertoisin, noh eipä sillä väliä. Yli 150 on. Ikäni, alle 40.

Vierailija
49/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten niin monella on ollut niin vähän kumppaneita. Siinä ei siis missään nimessä ole mitään pahaa, en tarkoita tätä sillä.

Ihmettelen lähinnä sitä, että miten olette onnistuneet löytämään itsellenne miehen ilman kymmenien miesten läpikäymistä. Itselle noita seksikumppaneita on tosiaan kertynyt siksi, että olen todennut useamman miehen loppujenlopuksi kelvottomaksi minulle, tai mies minut kelvottomaksi hänelle.

Suuri seksikumppanien lukumäärä ei ainakaan minun kohdallani viittaa "kevytkenkäisyyteen", vaan sopivan kumppanin löytämisen vaikeuteen.

Kelvottoman miehen tunnistaa ennen haarojen avaamistakin vai onko kelvottomia nimenomaan panotaitojen ja munan koon suhteen?

Vierailija
50/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelvottoman miehen tunnistaa ennen haarojen avaamistakin vai onko kelvottomia nimenomaan panotaitojen ja munan koon suhteen?

Riippuu vähän, kuinka kauan odottaa ennen seurustelun aloittamista. Esimerkiksi kuukauden tapailun jälkeen toisesta on nähnyt vasta pelkän pinnan, kun taas seksi on ainakin omalla kohdalla tullut jo kuvioihin. Kuukausi hauskaa ja lupaavan oloista tapailua, seksin mukaanlukien, ei tarkoita, että tyyppi olisi pidemmän päälle itselle sopiva luonteeltaan.

Vierailija
51/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 21, ja kahden kanssa olen harrastanut varsinaista seksiä. Toisen kanssa kerran ja toisen kanssa varmaan satoja kertoja.

Seksiksi määritellään myös muukin kuin yhdyntä.. Lisään siihen 4 muuta mieshenkilöä.. Yhdyntää en heidän kanssaan ole harrastanut, jotain peliä kuitenkin :P

Vierailija
52/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon naiset.

Mulle vain tuli halu kysyä mielipidettänne asiasta: eli montako seksikumppania on sitten mielestänne paljon?

Kysymys on alkanut askarruttaa minua siksi, että miehille vielä nykyäänkin selkeästi suodaan useampi kumppani kuin naiselle ja olen monelta mieheltä kuullut, että he arvostavat naisissa koskemattomuutta. Ylipäänsäkin naisten tulee mukisematta kestää miesten useat partnerit, mutta itse joudumme mukamas häpeillen tunnustamaan omat lukumme.

Mikäs siis on paljon?

Vierailija
53/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuli elämääni ollessani n.13v, seksikumppaneita on kertynyt noin 500 ellei jopa enemmän ... En kehu määrällä, välillä jopa hävettää myöntää jos joku kysyy kuinka monen kanssa olen sekstaillut

Vierailija
54/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokin 20 seksikumppania ei ole edes ihmeellinen luku. Minä olin koko lukio- ja yliopistoajan sinkku, mutta seksisuhteita oli kuitenkin vuodessa 5-6 kpl. Lukiossa meni 4 vuotta ja tänä aikana taisi tulla 15 täyteen, yliopistossa 5 vuotta ja tuon jälkeen lukumäärä oli jo yli 40. Ja huomatkaa, minulla ei ollut seksiä edes joka kuukausi eli välillä oli jopa miehenpuutekin.

Olen myös nirso ja löysin nykyisen mieheni vasta opiskelujeni jälkeen, jonka jälkeen olen elänyt yksiavioisessa suhteessa yhtä hairahdusta lukuun ottamatta (josta mies ei ole tietoinen).

Vierailija
55/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytää. Olen elämäni aikana harrastanut seksiä tasan kolmen miehen kanssa, kahdella heistä oli takanaan useampi suhde naisen kanssa ennen minua.

Nämä vanhemmat ja kokeneet miehet huomioivat ihanasti (ymmärsivät, etten ole kovinkaan kokenut ja ohjeistivat hienovaraisesti esim. siinä, mikä tuntuu hyvältä) sekä kehuivat seksin lomassa :)

Tällä kokemattomammalla (ja nuorella) herralla seksi oli vain suorittamista ja hän saattoi töksäyttää asioita kesken kaiken. Ja myöhemmin vasta sain aina kuulla, mitä olisin voinut tehdä toisin. Niin ja ikää oli sen päälle 25V ja olen pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
56/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi seksikumppani ja mies ollut n.10 kanssa sängyssä. Itselläni vain lisäksi muutama, jonka kanssa jotain käsi/suupeliä harrastettu. :D

Vierailija
57/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 seksikumppania on ollut ja ikää 18 vuotta (tänä vuonna 19)

Vierailija
58/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon naiset.

Mulle vain tuli halu kysyä mielipidettänne asiasta: eli montako seksikumppania on sitten mielestänne paljon?

Kysymys on alkanut askarruttaa minua siksi, että miehille vielä nykyäänkin selkeästi suodaan useampi kumppani kuin naiselle ja olen monelta mieheltä kuullut, että he arvostavat naisissa koskemattomuutta. Ylipäänsäkin naisten tulee mukisematta kestää miesten useat partnerit, mutta itse joudumme mukamas häpeillen tunnustamaan omat lukumme.

Mikäs siis on paljon?

Minusta tälle ei ole mitään rajaa. Toisille viisi on jo liikaa ja toisille viisikymmentä. Osa ottaa kumppanit reilusti kokemuksena ja toiset häpeilee.

On toki totta, että ympäristön reagointi naisen aktiiviseen seksielämään myös sinkkuna on kovakätistä. Miehet ovat kovia jätkiä selätettyään mahdollisimman monta naista - tiedän, kärjistän ;)

Silti.. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että naisilla on yhtä lailla oikeus nauttia seksistä kuin miehillä. Ja yhtälailla sinkuilla on oikeus nauttia seksistä kuin parisuhteessa elävillä. Ei useampi kumppani huonoa ihmistä tee - kunhan myös kantaa vastuun suojautumisesta eikä itse kärsi tekemisistään.

Vierailija
59/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40-50. Mies, 38-vee, Helsinki. Aikalailla ikisinkku. Tosin nyt seurustelen.

Vierailija
60/119 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees... lueskelin täällä huvin vuoksi näitä keskusteluja, mutta tämän keskustelun luettuani oli nyt pakko kommentoida. Näin lyhyesti sanottuna: LIIKAA ON LIIKAA.

Ja sitten pidemmin. Minulle merkitsee se, mitä on tehnyt menneisyydessään. Samoin useimmille muille merkitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän