Suuri seksikumppani kysely
Olisi kiva tietää keskimäärin, kuinka monta eri seksikumppania teillä palstalaisilla on ollut elämänne aikana.
Voit myös kommentoida lukumäärän, iän, paikkakunnan.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Haittaako teitä, jos miehellä on ollut ennen sinua useita kymmeniä naisia sängyssään? Haittaako, jos mies on neitsyt? Vai etkö edes halua tietää mitä mies on ennen sinua puuhannut?
On ihan hyvä, jos toinen ei ole levitellyt itseään ihan jokaiselle vastaantulijalle, mutta toisaalta en halua, että mies olisi neitsytkään. En osaa sanoa miksi, mutta mulle on iso turn-off, jos mies on ekaa kertaa hommissa mun kanssa.
Varmaan mene yli 30-35 välille..
Ikää on 35. Turku
Mikäs kysely tämä on?
Ei seksikumppanien lukumäärä kerro välttämättä ihmisestä mitään.
On tietysti todennäköisempää, että yli sadan kanssa maannut ei ole ollut pitkissä suhteissa.
Yksi nainen ja yksi mies. Naisen kanssa enemmänkin pelehdimme. Miehen kanssa oli tunteetonta panemista. Kumpaakaan en rakastanut.
Mä en oo koskaan harrastanut irtosuhteita eli niitä yhden illan juttuja ja nykyinen mies on kolmas seksikumppanini. Mä vaan tiedän että irtosuhteet eivät ole mun juttuni. Mulle on tärkeää saada harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta välitän oikeasti. Mukana on oltava suuria tunteita. =)
Mun miehellä oli ennen mua mun tietääkseni 5 seksikumppania ja hän oli mun eka mut kyl mua vähän epäilyttäisi alottaa suhde sellasen kans kuka harrastaa joka/joka toinen viikonloppu jotai yhden illan panoja..Onneksi mun miehellä on ollu vaan yks yhden illan pano (mitä ei kyllä tod olisi tarvinnut olla....)
PS. Tiedän tarkan luvun, mutta en kerro. Eikä se johdu mistään häpeästä todellakaan, vaan kaikki yksityiskohdat sukliksesta eivät kuulu tänne.
vittuuk sil o mitää välii kui paljo panee kunha panee
Jos on vaikka aikuisiällä ollut sinkku +10v niin 100 ei kai ole paljon ;)
1-2 on liian vähän, tunnen useamman tapauksen jossa on seurusteltu pennusta asti ja sitten petetty vanhempana ja erottu....
Vierailija kirjoitti:
Tasan 1 (pitkä suhde). N27v.
Sama. M47v.
Yli 10, mutta kuitenkin alle 20.
Pohjanmaa, 31 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis millasesta seksistä tässä kyse? yhdyntääkö vai oraaliseksiä.
oraaliseksiä 4 eri kans ja yhdyntöjä yli 10 ainakin...ei voi muistaa kaikkia :DOliskohan kuule yhdyntöjen määrä.
Kyllä se seksiä on jos siemen lentää!
Tällä hetkellä tuo lukema on, että täällä on ihmisiä joilla hyvin vähän kumppaneita tai sitten on antajia. 1. Muutama kumppani, 2. Yli 20 kpl.
Huh, huh. Mikä myötähäpeä. Tuo toka on ihan järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis millasesta seksistä tässä kyse? yhdyntääkö vai oraaliseksiä.
oraaliseksiä 4 eri kans ja yhdyntöjä yli 10 ainakin...ei voi muistaa kaikkia :DOliskohan kuule yhdyntöjen määrä.
Kyllä se seksiä on jos siemen lentää!
Entä jos ei lennä?
Sitä se promiskuiteetti teettää. Yhdistävänä tekijänä mielisairauksien lisääntyminen samaan aikaan.
Yli 20. Ikää 45, nainen pk-seutu. Olen avoliitossa.
Haittaako teitä, jos miehellä on ollut ennen sinua useita kymmeniä naisia sängyssään? Haittaako, jos mies on neitsyt? Vai etkö edes halua tietää mitä mies on ennen sinua puuhannut?