Suuri seksikumppani kysely
Olisi kiva tietää keskimäärin, kuinka monta eri seksikumppania teillä palstalaisilla on ollut elämänne aikana.
Voit myös kommentoida lukumäärän, iän, paikkakunnan.
Kommentit (119)
Toki. Silloin on älyttömän vilkas seksielämä. Ja sen lisäksi on lumppu.
Mun avomies on mun ainoa seksikumppani. :) Joku BB-Akin 200 partneria etoisi kumppanissa, mutta voisin hyvin olla miehen kanssa, jolla olisi ollut joku 10. Jos niitä seksikumppaneita olisi kymmeniä tai satoja, tulisi olo, ettei ihminen pysty sitoutumaan.
Tosikko neiti / kirjoitti:
Jees... lueskelin täällä huvin vuoksi näitä keskusteluja, mutta tämän keskustelun luettuani oli nyt pakko kommentoida. Näin lyhyesti sanottuna: LIIKAA ON LIIKAA.
Ja sitten pidemmin. Minulle merkitsee se, mitä on tehnyt menneisyydessään. Samoin useimmille muille merkitsee.
Minusta "liikaa" "paljon" riippuu siitä minkälainen seksi on kyseessä. Ajattelen vähän niinkuin, että joku kolmekin partneria voi tuntua paljolta, jos ajattelee seksiä johon sitoutuu tunteella ja rakastaa tosissaan. Tietysti se riippuu iästäkin mikä tuntuu paljolta.
Mutta sitten taas jos on yhdenillanjuttuja, joihin ei tunteella sitouduta, niin useampi kymmenen ei kuulosta mitenkään "liialta"
6-10, yritin laskea ja pääsin lukuun kahdeksan, tosi vaikea muistaa kaukaisia asioita. Viimeisin uusi seksikumppani on viime vuosikymmeneltä, avomieheni. Aloitin seksielämän melko varhain, ekan poikaystävän kanssa oli eka kerta. Sen jälkeen oli jokunen yhdenillanjuttu (alaikäisenä), kunnes tapasin miehen, jonka kanssa vierähti useita vuosia. Eron jälkeen ehdin olla yhden miehen kanssa enenn nykyisen avomieheni tapaamista. Toivon, ettei luku tästä enää kasva, tässä parisuhteessa on ollut hyvä olla.
Minusta noille kumppaneille ei ole rajaa. En kyllä jotenkin itseäni osaa kuvitella makaamaan 100 ihmisen kanssa. Mutta makuasioitahan nämä ovat.
Minun mielestäni jos on alle 30 ja seksikumppaneita on ollut yli sata, on se jo vähän paljon. Tokihan joillekin sopii tämä tyyli, enkä minä sitä hauku.
Tuota noin... Mulla on ikää 20 vuotta. Olen strippari ja muutakin... Mulla on nykyään päivässä suunnilleen kolme uutta seksipartneria. Yhteensä kaatoja on ollut lähemmäs 150 elämäni aikana.
Mistäs johtuu, kun en yhtään pysty häpeämään tätä määrää?
Myönnän olevani seksiaddikti ja sen perusteella olen valinnut työnikin. Seksi seksinä, rakkaus on sitten erikseen. ;)
Pystyykö täällä joku sanomaan rehellisesti, että minussa on jotain vikaa tai olen hirveä ihminen?
Mutta onhan nyt taas ihan vitunmoisia jakorasioita. Jotenkin täysin uskomatonta tuo lukujen kuvailu. Mistä helvetistä te edes niitä panokumppaneitanne oikein metsästätte? Itse toki miehenä olen hieman huonossa positiossa, koska jos minä menen vaikka baariin niin eipä siellä kukaan nainen tule mitään aloitteita tekemään. Eli selittyisikö naisten älyttömät panomäärät juuri sillä että periaatteessa naisen ei tarvitse kuin "ilmestyä paikalle" niin "ehdokkaita" alkaa saapumaan aloitteita tekemään? Kun taas miehen "rooli" olisi olla joku aktiivinen toimija jonka pitäisi "metsästää" naisia? Pahoitteluni lainausmerkeistä mutta näitä käsitteitä ei vain voi suoriltaan kirjoittaa, siksi lainaukset.
Minusta tuntuu jotenkin oudolta että seksi partnereita pitäis laskee. Kaikki kumminkin on erilaisia, ja miten hyvin voi rinnastaa toisiinsa esim. yhdenillanjutun ja pitkän seurustelusuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan nyt taas ihan vitunmoisia jakorasioita. Jotenkin täysin uskomatonta tuo lukujen kuvailu. Mistä helvetistä te edes niitä panokumppaneitanne oikein metsästätte? Itse toki miehenä olen hieman huonossa positiossa, koska jos minä menen vaikka baariin niin eipä siellä kukaan nainen tule mitään aloitteita tekemään. Eli selittyisikö naisten älyttömät panomäärät juuri sillä että periaatteessa naisen ei tarvitse kuin "ilmestyä paikalle" niin "ehdokkaita" alkaa saapumaan aloitteita tekemään? Kun taas miehen "rooli" olisi olla joku aktiivinen toimija jonka pitäisi "metsästää" naisia? Pahoitteluni lainausmerkeistä mutta näitä käsitteitä ei vain voi suoriltaan kirjoittaa, siksi lainaukset.
Ei kaikkia naisia isketä baareissa. Mutta jos haluat tällaisen naisen niin ruikutus ei auta. Ei tuo nainen huomaa nurkassa kykkivää miestä vaan ne saalistajat, jotka ovat tyrkyllä. Niistä hän valitsee sen mieluisimman. Mutta edelleen, suuri osa naisistakin saa istua pöydissä ihan rauhassa, ilman että kukaan on kimpussa.
Tuo nykyinen kumppanini on seitsemäs. Ja ikää mulla hieman enemmän kuin monilla muilla täällä. Kaikkien kanssa olen jollakin lailla seurustelut/tapaillut, eikä mulla ole koskaan ollut yhtäkään yhden illan juttua.
Näin miehenä pakko kommemtoida.
Meikäläiselle tuo teidän kumppanimäärä kertoo ainoastaan sen, että nainen on erittäin epätoivoinen ja kevytkenkäinen, varsinkin mitä suurempi lukumäärä. Pelkkiin hunajaisiin sanoihin uppoava nainen on juuri se vitsien blondi. Tosinainen asettaa riman hippasen korkeammalle. Siinä kun eivät pelkät sanat auta paskaakaan. M32/Hki.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Mulla on ikää 20 vuotta. Olen strippari ja muutakin... Mulla on nykyään päivässä suunnilleen kolme uutta seksipartneria. Yhteensä kaatoja on ollut lähemmäs 150 elämäni aikana.
Mistäs johtuu, kun en yhtään pysty häpeämään tätä määrää?
Myönnän olevani seksiaddikti ja sen perusteella olen valinnut työnikin. Seksi seksinä, rakkaus on sitten erikseen. ;)
Pystyykö täällä joku sanomaan rehellisesti, että minussa on jotain vikaa tai olen hirveä ihminen?
Pystyy, monikin. Mikä taas kertoo heidän rajoittuneisuudestaan. Seksuaalinen aktiivisuus ei todellakaan määrittele sua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläiselle tuo teidän kumppanimäärä kertoo ainoastaan sen, että nainen on erittäin epätoivoinen ja kevytkenkäinen, varsinkin mitä suurempi lukumäärä. Pelkkiin hunajaisiin sanoihin uppoava nainen on juuri se vitsien blondi. Tosinainen asettaa riman hippasen korkeammalle. Siinä kun eivät pelkät sanat auta paskaakaan. M32/Hki.
Hunajaisiin sanoihin uppoava? Mistä tällainen käsitys tulee että tarvitsee hunajaisia sanoja jos vaan itse seksin perässä? Epätoivoinen mistä? Vieläkö näitä miehiä on ketä yllättää että naisellakin on seksivietti.
T. N 25
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, jos saisit helposti seksiä viehättäviltä naisilta viihteellä käydessäsi, kieltäytyisitkö aktiivisesti kunniasta? Vai ottaisitko tilanteesta kaiken irti?
20 ja viimeisimmän kanssa suhteessa pian neljä vuotta.
N25
Ei ole, eikä luultavasti tule. Elämä on häpeämistä ja jatkuvaa pettymystä.
m. 33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vain, hän on rakas poikaystäväni ja kukaan muu ei meidän väliimme koskaan tule. :) Satakunta
Miksi alapeukku? :O
AV-mammat eivät pidä siveellisistä naisista, kun heidän oma saldo näyttää +10 jo ennen kahtaviittä. Ovat sen takia katkeria ja alapeukuttavat kaikkia naisia, jotka eivät ole lutkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet miehistä, jotka niitä hunajaisia sanoja naisille lurittelevat seksin toivossa? Heillähän kuitenkin vilpillisemmät tarkoitusperät on kuin liian hyväuskoisilla naisilla.
Mitä häpeämistä seksissä oikein on? Ja itse en kyselyihin normaalielämässä koskaan vastaa.
Kertoo vain kysyjän moukkamaisuudesta.
-melkeinheteromies-