Suuri seksikumppani kysely
Olisi kiva tietää keskimäärin, kuinka monta eri seksikumppania teillä palstalaisilla on ollut elämänne aikana.
Voit myös kommentoida lukumäärän, iän, paikkakunnan.
Kommentit (119)
Jaahas, täällä on taas joku kiihkouskovainen ikineitsyt, joka yrittää mustamaalata naisia joilla on ollut useampia kuin yksi (!!!!) Kumppani. Olet idiootti. Olen seurustellut neljästi, kahdessa suhteessa minua petettiin joten siksi ero (ne olivat n. Parin vuoden suhteita molemmat, seksi kuuluu parisuhteeseen), yhdessä koin henkistä väkivaltaa joten siksi ero, viimeisin oli surullisin tarina sillä hyvä kumppani menehtyi onnettomuudessa. Uutta suhdetta en ole halunnut mutta seksiä kylläkin joten yksi yhden illan juttu ja nyt lopulta pitkä seksisuhde jossa vain nautimme ja työstämme toistemme fantasioita. Eli kuusi (6!!) kumppania ja nyt olen vanhoillisten mielestä täysin jakorasia ja pilalla oleva ihminen. ;) asia ei kyllä itseäni haittaa, eikä miestäkään jota seksinmerkeissä tapailen, me ei odoteta pääsevämme taivaseen Jeesuksen luo, me luodaan paljon mielenkiintoisempi taivas jo nyt eläessä. Ei ihmekään että on vanhuksia jotka aina jaksaa toistaa samaa; "olisinpa elänyt vielä kun voin". Harmi että tajusivat ihan liian myöhään että ei täällä eletä kun kerran ja mitään taivaanherrojen portteja ei tuolla puolen todellakaan ole vaan pelkkää mustaa multaa... Joillekin sopii yksi suhde, jotkut eroaa tietyistä syistä, jotkut nauttii sinkkuudesta ja seksi nyt on jokaisen oma asia. Ei ole minultapoisjos joku on neitsyt vielä 30-vuotiaana, eikä ole minulta pois jos jollain on 50 kumppania käynyt sängyssä oli sitten mies tai nainen. Ihmisten ei kuulukaan elää juuri niinkuin sinä haluaisit joten sekös sitten risoo?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä on taas joku kiihkouskovainen ikineitsyt, joka yrittää mustamaalata naisia joilla on ollut useampia kuin yksi (!!!!) Kumppani. Olet idiootti. Olen seurustellut neljästi, kahdessa suhteessa minua petettiin joten siksi ero (ne olivat n. Parin vuoden suhteita molemmat, seksi kuuluu parisuhteeseen), yhdessä koin henkistä väkivaltaa joten siksi ero, viimeisin oli surullisin tarina sillä hyvä kumppani menehtyi onnettomuudessa. Uutta suhdetta en ole halunnut mutta seksiä kylläkin joten yksi yhden illan juttu ja nyt lopulta pitkä seksisuhde jossa vain nautimme ja työstämme toistemme fantasioita. Eli kuusi (6!!) kumppania ja nyt olen vanhoillisten mielestä täysin jakorasia ja pilalla oleva ihminen. ;) asia ei kyllä itseäni haittaa, eikä miestäkään jota seksinmerkeissä tapailen, me ei odoteta pääsevämme taivaseen Jeesuksen luo, me luodaan paljon mielenkiintoisempi taivas jo nyt eläessä. Ei ihmekään että on vanhuksia jotka aina jaksaa toistaa samaa; "olisinpa elänyt vielä kun voin". Harmi että tajusivat ihan liian myöhään että ei täällä eletä kun kerran ja mitään taivaanherrojen portteja ei tuolla puolen todellakaan ole vaan pelkkää mustaa multaa... Joillekin sopii yksi suhde, jotkut eroaa tietyistä syistä, jotkut nauttii sinkkuudesta ja seksi nyt on jokaisen oma asia. Ei ole minultapoisjos joku on neitsyt vielä 30-vuotiaana, eikä ole minulta pois jos jollain on 50 kumppania käynyt sängyssä oli sitten mies tai nainen. Ihmisten ei kuulukaan elää juuri niinkuin sinä haluaisit joten sekös sitten risoo?
Hengitä vähän välillä ja ota kuppi kahvia.
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vain, hän on rakas poikaystäväni ja kukaan muu ei meidän väliimme koskaan tule. :) Satakunta
Miksi alapeukku? :O
AV-mammat eivät pidä siveellisistä naisista, kun heidän oma saldo näyttää +10 jo ennen kahtaviittä. Ovat sen takia katkeria ja alapeukuttavat kaikkia naisia, jotka eivät ole lutkia.
Hienoa vihaa omaa sukupuolta kohtaan, oikein aplodit voisi taas antaa. Ei ihmekään ettei naiset keskenään tule toimeen, ja vielä vaaditaan mieheltä jotain helvetin tasa-arvoa vaikka itsekin vihaavat itseään ja muita naisia näin paljon. Missä logiikka? Nainen on naiselle susi, surullista mutta totta. Juuri siksi mies on aina ollut hallitsija ja nainen lähinnä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengitä vähän välillä ja ota kuppi kahvia.
Kulunutta sarkasmia. Sitä mammat kyllä osaa. :) hihhih, olipas nokkelaa.
3 pitkissä suhteissa. Sitten on kolmen pyöränä ollut 4 , yhdessä mieheni kanssa. Eli 7 jää luku ja ikää on +40.
Edellä mainitut voi tietysti laskea yhden illan suhteisiin.:D
Vähemmälläkin olisi tullut toimeen mutta olin ja olen edelleen halukas kasvattamaankin lukua hieman.
Onko väärin nauttia seksistä; ei, kun 2 miestä riitti +39 ikävuoteen asti ja loput vasta sen jälkeen! Ajatusmaailma vain muotoutui uusiksi ja "kiltin tytön syndrooma" jäi kauas taakse.
5 ja ikää pian 24.
3/5 parisuhteessa.
1 seksisuhde joka kaatui siihen että ihastuin mieheen, hän ei halunnut suhdetta.
1 oli rebound/pitkäaikainen ihastukseni.
Nyt pitemmässä parisuhteessa (hän on tuo viides), eikä häntä ole lukuni pelottanut. Jokaiseen seksikumppaniini olen ollut rakastunut/ihastunut syvästi.
Onnea vain valitsemallenne tielle.
Itse muistan omat ensimmäiset kertani enkä voi muuta sanoa kun, että reisille meni...
ei sillä ole väli monen kanssa on lakanoiden välissä peuhannut, vaan sillä miten.
Yksi hyvä ystäväni on seurustellu usean miehen kanssa ja uskoisin että lähes kaikkien kanssa harrasti, hän vaan on aina osannut valita vääränlaisia miehiä itselleen koska suhteet ovat olleet aika lyhyitä. en pidä häntä minään lumppuna tai jotenkin muuten huonona.
tiedän myös naisia jotka harrastavat ns. kiertopalkinto touhua, että yrittäävät käydä koko kaveriporukan läpi. se on jotenkin... ei löydy sanoja.
Valikko
Käyttäjä
Etusivu
Etsi
Alueen etusivulle
Keskustelun etusivu | Yleinen keskustelu
Seksikumppanien määrä - Seksi
Tallenna Tykkää
Sivut
« ‹ … 8 9 10 11 12 … › »
KOMMENTIT (225)
tata
137/225
klo 14:12 | 2.3.2008
Yks niitä vaan on ollu ja edelleen seurustellaan, joten eipä kerry uusia ;)
VASTAA LAINAA Ilmoita asiattomaksi
ylös0alas0
_mies_
138/225
klo 14:26 | 2.3.2008
Niitä on 5, ikää 24 niin en taida olla hirmupaha horo :lol:
ylös0alas0
coquelicot
139/225
klo 14:34 | 2.3.2008
alyssa123
Olen sinkku ja äärimmäisen sitoutumiskammoinen, joten pitäisikö minun elää selibaatissa? Mielestäni on parempi tyydyttää seksuaaliset tarpeensa miten taitaa, vaikka se tarkoittaisi kumppanien määrän lisääntymistä, kuin kärvistellä jalat ristissä odottaen "sitä oikeaa".
En myöskään tarvitse tunnetta seksiin, mutta toisaalta en ikinä makaisi sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole kipinöitä. Tarvitsen enemmän intohimoa kuin rakkautta/kiintymystä, jälkimmäiset aiheuttavat lähinnä oksennusreaktion ;)
Hienosti kirjoitettu alyssa123. Omalla kohdalla ääni meni "20+" -vaihtoehdolle. Ei se loppujen lopuksi niin kamalasti ole; seksielämän aloituksen jälkeen keskimäärin elämään siis tullut vähän vajaa 2 "uutta" miestä/vuosi.
ylös0alas0
LISÄÄ LUETTAVAA
18.3.2007
Gallup: Suurin määrä orgasmeja seksin aikana - Seksi
80
3.4.2007
Estoisuus seksissä - Seksi
50
25.6.2006
koko arveluttaa - Seksi
28
15.8.2005
Kuinka usein seksiä? - Seksi
98
17.3.2007
Seksi/eroottinen kirjallisuus - Seksi
43
helmikaisla
140/225
klo 18:32 | 2.3.2008
5, ja ikää on 19. Noista oikeastaan vain nykyisen kanssa jotain vakavampaa meneillään. 3 yhdenyön juttua ollut :roll:
ylös0alas0
nele
141/225
klo 19:31 | 2.3.2008
Näinhän se on, kuten moni todennut, että ikä on yksi vaikuttavista tekijöistä. Maailma on myös muuttunut meidän vanhempien ja isovanhempien ajoista. Jostain lehdestä aikanaan lukenut, että suomalaisella naisella on elämänsä aikana keskimäärin 5 seksikumppania. Pitää ehkä paikkaansa äitini ikäisten (nyt n. 50v) keskuudessa tällä hetkellä, mutta todella monella nais- ja miespuolisella tutullani (ikähaarukka 20-35v) kumppaneita on nyt jo vähintään tuon verran. Ja vaikka on moni vakiintunut, niin lukuhan voi kasvaa eron/puolison kuolema takia myöhemmin.
Minulle on yks ja sama kuinka monta seksikumppania muilla on, mies/nainen on h-ora silloin kun itseään myy.
Tuommoiset sadoissa ja tuhansissa menevät luvut ovat toki uskomattomia (ja minun ja varmasti monen muun kohdalla ehdottomasti liikaa), enkä minä puolisoksi haluaisi ihmistä, joka on pienen kaupungin verran ihmisiä paneskellut, mutta ei ihmisen seksihistoria vaikuta ollenkaan siihen, kuinka paljon heitä ihmisinä arvostan.
Siinä vanhaa keskustelua ja pelkkää faktaa edelleen!
Olen neitsyt 26 v. nainen. En ole löytänyt sitä oikeaa.
Yksi. Yhdessä kohta 19 vuotta, kihloista 16 vuotta ja naimisissa 13 v.
Jos joku alle 20v on vastannut tuon "enemmän kuin 20" eri kumppania, niin on siinä kyllä joku pielessä. Elämässä meinaan. Psyykkisiä ongelmia taustalla. Just sayin'.
Huh kun kumppaneita riittää. 😊😊😊
Palstalaiset on kokenutta porukkaa.
Saako nauraa?
Hyi kun oksettaa noi lukumäärät.