Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
301/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eiliset skitsomammat ei oo täällä tänään, niitten päät räjähtäis :DD

Vierailija
302/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23v. ja ollut aina kova pokemon -fani. Mulla se on vaan aina kohdentunut enemmän niihin peleihin. En usko että se "leikkiminen" loppuu, vaan että se muuttaa vain muotoaan elämän aikana.

En ehkä enää kerää mitään pokemon lelukrääsää, mutta uusimmat pelit aina. Keskustelen niistä foorumilla ja luon omaa pokemon sarjakuvaani, keksin/piirrän myös omia pokemoneja.

Moni miestuttuni pelaa autopelejä, joissa tuunaillaan autoja, ostetaan lisävarusteita, kisaillaan.. näen sen samanlaisena aikuisten "leikkinä".

Elämässä saa pitää eri asioista. Yritin jossain vaiheessa häivyttää omaa kiinnostustani pokemon-peleihin ja koko brändiin, mutta se teki oloni ankeaksi. Minä saan pitää tästä jutusta, ei se tee minusta vähemmän aikuista. Harrastaa porukka keskiaikamarkkinoita, roolipelaamista, fanfictionia, näyttelemistä sun muutakin. Turhaan panikoit, ole sellainen josta nautit. Meillä kaikilla on oma tapa "leikkiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää :D tai sit ne on käyny lukemassa mut saaneet sydärin ku ap sanoi ehkä pukeutuvansa vauvaksi halloweeninä ja moni muukin haaveili prinsessamekosta...

Vierailija
304/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vois ommella sen kestovaipan ihan niitten kiusaksi ;)

Vierailija
305/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin anonyyminä voin paljastaa, että ajatusleikin päivät pitkät. Töissä leikin mielessäni olevani salainen agentti undercover-tehtävissä tai elokuvan päähenkilö. Kun ajan autoa, leikin varjostavani jotakuta tai lentäväni avaruusalusta.

Miksi tekisin arjestani ankeaa, kun voin hoitaa ikäviäkin asioita niin, ettei pää leviä ja minulla on hauskaa?

Vierailija
306/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tunnustaa, että mua kiinnostais mitä mieltä ap oli tosta videosta? :)

Mulla on vahva aavistus että alottajaa alkoi kiehtoa edes ihan pikkuisen ;)

et ollu näköjään kokonaan väärässä. eikä siis missään nimessä pahalla aloittajaa kohtaan, just söpöä ja rohkeeta

Vierailija
307/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo vauvaksi pukeutuminen kiinnostaa niin halloweenina voi turvallisen viattomasti koittaa :)

Pitää ehdottaa mun kaverille jos pidettäs jotkuu pienet halloween-kekkerit :) tuota vauvajuttua olis kieltämättä koittaa ees kerran elämässä

-ap

antaisin vaikka toisen korvani että pääsisin kutsuvieraslistalle ;D

Vierailija
308/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo vauvaksi pukeutuminen kiinnostaa niin halloweenina voi turvallisen viattomasti koittaa :)

Pitää ehdottaa mun kaverille jos pidettäs jotkuu pienet halloween-kekkerit :) tuota vauvajuttua olis kieltämättä koittaa ees kerran elämässä

-ap

antaisin vaikka toisen korvani että pääsisin kutsuvieraslistalle ;D

Mä en kyllä tarvii korvaa mihinkään, mulla on muistaakseni jo kaks tuolla jossain ;))

-ap

Vierailija
309/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää :D tai sit ne on käyny lukemassa mut saaneet sydärin ku ap sanoi ehkä pukeutuvansa vauvaksi halloweeninä ja moni muukin haaveili prinsessamekosta...

Tätä mäkin epäilen :D Ihanaa kun ketju on lähtenyt taas hyvään suuntaan! <3

Vierailija
310/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanista kommenteista :) Enää mä en häpeä yhtään tätä leikkimistä, saa nähä vaikka siitä kehittyis elinikäinen harrastus. Tosi kiva että muutkin ootte kertonu omia haaveitanne, käyttäkää ihmeessä niitä prinsessamekkoja <3 Iloa ja lapsenmielisyyttä kaikille syksyyn :)

-ap

Vierailija
311/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
312/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräilen poneja (kohtuudella) ja edelleen on lapsuuden hienoimmat barbit säilössä. En leiki niillä mutta otan joskus esiin ja ihastelen, ne on jotenkin niin ihania! vain yksi ystävä ja äiti tietää joka pitää asiaa hölmönä, poikaystävälle en ole kertonut.

Vierailija
313/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku lupas tuolla aiemmin ommella mulle haalarin jos mä haluan. Onko tarjous vielä voimassa? ;)

-ap

Itse asiassa silloin oli puhetta vain kestovaipoista... ;p

Söpö kestovaippa ois kyllä hieno, sais tosi upeen asun :) Kai sitä vois koittaa jotain ommella itte, materiaaleilla ei ois ees väliä ku nyt on kyse vaan ulkonäöstä

-ap

Ompele mieluummin ihan kunnon vaippa. Mistäs sitä tietää kuinka paljon alkaa vauvailu houkuttaa kun pukee vauvan tamineet päälle ;)

Vierailija
314/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi leikkimiseen on käyttää aikaa vaikka pari tuntia päivässä kuin esim vauva.fi palstalla roikkumiseen. Kuten monet säälittävät AV-mammat tekevät. Jopa täysipäiväisesti 8 tuntia päivässä (ei täysipäisesti). 

Vierailija
315/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on harrastanut nuoresta asti cosplayta ja hänellä on paljon lapsenmielisiä asuja. Katsotaan myös välillä yhdessä lastenleffoja ja tehdään kävelyretkiä sellaisessa tutkimusmatkailuhengessä. Ihana nainen :) Kiva kuulla, että moni muukin harrastaa tällaisia "lapsellisia" juttuja. Olen tämän ketjun luettuani entistä vakuuttuneempi siitä, että suomalaiset naiset ovat maailman ihanimpia.

M29

Vierailija
316/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin epäilen :D Ihanaa kun ketju on lähtenyt taas hyvään suuntaan! <3

niinpä. Kinastelu ja ilkeily sopii kaikkein viimeiseksi näin symppisketjuun. pysytään jatkossakin positiivisina :)

Vierailija
317/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa ihanalta, huumorintajuiselta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Jos olet äitityyppiä, sinusta tulee hyvä äiti. 

Kumpa mullakin olisi ystäväpiirissä ap:n kaltainen nainen. Tää ketju on muutenkin täynnä ihanilta vaikuttavia ihmisiä <3

Vierailija
318/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi parempi paikka jos kaikki aikuiset antaisivat itselleen luvan olla "lapsellisia". Leikki tekee hyvää!

Vierailija
319/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän jo nyt että jään kaipaamaan leikkimistä kun lapseni tuosta kasvaa. Samoin tuo prinsessaksi/vauvaksi/joksikin muuksi pukeutuminen kuulostaa hauskalta :D

Vierailija
320/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2492 kirjoitti:

Mä keräilen poneja (kohtuudella) ja edelleen on lapsuuden hienoimmat barbit säilössä. En leiki niillä mutta otan joskus esiin ja ihastelen, ne on jotenkin niin ihania! vain yksi ystävä ja äiti tietää joka pitää asiaa hölmönä, poikaystävälle en ole kertonut.

Tuo on ihan normaalia, mulla on tallessa kanssa pokemon-kortit joita keräilin lapsena ja välillä iltaisin ihailen niitä :) keräilisin varmaan myös f1-autojen pienoismalleja jos olisi varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän