Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
341/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessamekon oon joskus ommellut mutta tuon videon nähtyäni alko tehä kauheesti mieli tollasta söpöä bodya :) Meinasiko ap tosissaan ommella jonkun vauva-asun? voisin postata jotkut kaavat jos innostun itsekin ompelemaan...

Noo pitää nyt kattoa mihin mun rajallisella ompelutaidolla pääsee :D voi olla että ostan vaan jonkuu valmiin aikuisten bodyn ja tuunaan siitä sit itte lapsekkaamman näköisen. Sitten ei tarvis kun ostaa tyyliin vaippa ja tutti niin sais jo ihan tarpeeks hienon halloween-asun :)

-ap

Olis hauskaa nähdä sit kuva aloittajan valmiista asusta. Eikä haittaa jos se asu on kuvassa ap:n päällä :3

Hih :) Kyllä mä ainakii siitä asusta voin kuvan tänne linkata sitte ku kerkeen joku kaunis päivä tekemäänki sen.

-ap

Ompeletha jonku pokemonin siihen? :)

Just mietitään kaverin kanssa et mitkä pokemonit laitetaa bodyihin :)

-ap

Vierailija
342/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lahjoittaa tutteja, tuttipulloja ja leluja, kun meidän taloudessa ei ole niille enää käyttöä

Hei, tää tiukkapipo oli sittenkin oikeassa ;)

Nyt kun olen lueskellut tätä ketjua, niin täytyy myöntää, että suhtauduin turhan ahdasmielisesti vauvailuun ja tuohon leikkimiseenkin. Ap:n viesteistä on nyt käynyt ilmi, että kyse on nimenomaan harrastuksesta eikä psykologisesta defenssistä tai vastaavasta. Ja jokainen saa tottakai harrastaa mitä haluaa. Oma lapsenikin kuuluu erääseen vähemmistöön, enkä voi sietää, kuinka jotkut tuomitsevat hänet ilman mitään syytä. Anteeksi siis ilkeämielisestä suhtautumisestani. Hyvää syksyä teille kaikille :)

Jo toinen tiukkapipo ketjussa,kun on kyseenalaistanut ahdasmieliset näkemyksensä,ja vaikka kuinka moni on paljastunut aikuisleikkijäksi,tämä on kyllä ihanin ketju pitkään aikaan!  ^^

täältä ilmottautuu kolmas ahdasmielinen. kannatti lukea koko ketju läpi, nyt ymmärrän miksi aikuiset leikkii ja miten paljon niin pieni asia voi piristää jonkun mieltä <:>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessamekon oon joskus ommellut mutta tuon videon nähtyäni alko tehä kauheesti mieli tollasta söpöä bodya :) Meinasiko ap tosissaan ommella jonkun vauva-asun? voisin postata jotkut kaavat jos innostun itsekin ompelemaan...

Noo pitää nyt kattoa mihin mun rajallisella ompelutaidolla pääsee :D voi olla että ostan vaan jonkuu valmiin aikuisten bodyn ja tuunaan siitä sit itte lapsekkaamman näköisen. Sitten ei tarvis kun ostaa tyyliin vaippa ja tutti niin sais jo ihan tarpeeks hienon halloween-asun :)

-ap

hei ap meinasitko ihan vaan tuunata vauvapuvun vai meinaatko koittaa sitä ageplayta? ;p

Vierailija
344/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi ku nyt tekisi mieli ottaa vanhat bratzit esiin ja alkaa taas leikkiä kunnon mielikuvitusleikkejä :D osasin kyllä jo 7v:nä leikkiä sellasia ihmissuhdesoppia että salkkareitten käsikirjottajat olis kateellisia

Vierailija
345/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on sukulaissielu. Mulla on sadut. Mutta siksi ei tunnu niin yksinäiseltä kun onhan ne kuitenkin aikuisten kirjoittamia. Ja niin on ne maailmatkin aikuisten luomia sekä niihin liittyvät lelut.

On muuten melkoinen voimavarakin työelämässä. Ja huumorin lähde.

Jos käden ulottuvilla on barbienukke tai meikkipää, kyllä sille kampaus laitetaan. Värityskirja inspiroi edelleen. Ja nukkekoti on vielä laittamatta vaikka olen jo yli nelikymppinen. Ainakin jouluinen roombox täytyy tehdä.

Enkä yritäkään väittää olevani ihan niinkuin muut...

Vierailija
346/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

hei ap meinasitko ihan vaan tuunata vauvapuvun vai meinaatko koittaa sitä ageplayta? ;p

Noo siis kyllä mä sitä vauva-asua meinaan myös käyttää kotona jos sen kerta teen :) en mä usko että ihan pikkuvauvaa alan leikkimään, mutta esim. ne pokemon-leikit kaverin kanssa ois varmaan vielä kivempia kun ois päällä jotai söpömpää :)

-ap

Vierailija
347/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ageplay-harrastajana voin antaa neuvon, että jos todella haluatte käyttää vaippoja osana asuanne, hankkikaa kunnon teippivaipat. jostain tenan housuvaipoista ei olisi mitään iloa jos on tarkoitus luoda näyttävä asu.

Vierailija
348/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on sukulaissielu. Mulla on sadut. Mutta siksi ei tunnu niin yksinäiseltä kun onhan ne kuitenkin aikuisten kirjoittamia. Ja niin on ne maailmatkin aikuisten luomia sekä niihin liittyvät lelut.

Jos käden ulottuvilla on barbienukke tai meikkipää, kyllä sille kampaus laitetaan. Värityskirja inspiroi edelleen. Ja nukkekoti on vielä laittamatta vaikka olen jo yli nelikymppinen. Ainakin jouluinen roombox täytyy tehdä.

Satuja on kiva lukea vanhempana, niihin saa ihan erilaisen aikuisen näkökulman

Vierailija
349/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ageplay-harrastajana voin antaa neuvon, että jos todella haluatte käyttää vaippoja osana asuanne, hankkikaa kunnon teippivaipat. jostain tenan housuvaipoista ei olisi mitään iloa jos on tarkoitus luoda näyttävä asu.

Hih, kiitos vinkistä :D Mun kaveri on lähihoitaja ja sillä on kuulemma joku visio tästä vaippa-asiasta :)

-ap

Vierailija
350/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut salaa että ostaisin vauvan vaatteita ja pukisin niitä pehmoleluille.

N52

Voisit pukea ne ap:lle ja sen kaverille ;)

Näinpä :) Tykkäisiköhän ap jos joku ompelis sille vähän isomman bodyn ja haalarin... Ja kaverille myös, pokemon-teemalla...

Tääki sai aikoinaan ihan turhaan alapeukkuja

Vierailija
351/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ylittää kyllä kaikki äärellisyyden rajat söpöydessään <3

Vierailija
352/422 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olis hauskaa nähdä sit kuva aloittajan valmiista asusta. Eikä haittaa jos se asu on kuvassa ap:n päällä :3

Hih :) Kyllä mä ainakii siitä asusta voin kuvan tänne linkata sitte ku kerkeen joku kaunis päivä tekemäänki sen.

-ap

Ompeletha jonku pokemonin siihen? :)

Just mietitään kaverin kanssa et mitkä pokemonit laitetaa bodyihin :)

-ap

Ehdotan Togepia :) Sopisi vauvateemaan...

Vierailija
353/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttäviä nuo, jotka kommentoivat leikkimistä vauvojen jutuksi. Heillä itsellään ei ole tainnut olla kiva lapsuus kun kerran ajattelevat noin... Mielikuvituksen käyttö ei ole vain lapsille vaan se on hyväksi myös aikuisille.

Vierailija
354/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ilkeilijät, miksi yhdistätte leikin vaippoihin ja tutteihin? Eivätkö lapset saa teistä leikkiä enää taaperoiän jälkeen? Jos saavat niin miksi ap:ta kutsutaan vauvaksi? Vauvathan eivät leiki. Ja muutenkin, miksi ihmeessä jonkun leikkiminen kutittaa teidän persettä?

Vierailija
355/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei ilkeilijät, miksi yhdistätte leikin vaippoihin ja tutteihin? Eivätkö lapset saa teistä leikkiä enää taaperoiän jälkeen? Jos saavat niin miksi ap:ta kutsutaan vauvaksi? Vauvathan eivät leiki. Ja muutenkin, miksi ihmeessä jonkun leikkiminen kutittaa teidän persettä?

Niitä harmittaa,kun eivät itse kehtaa tehdä mitään epäsovinnaista.

Ihan mahtavaa muuten,että pari kolme aikaisemmin aikuisten leikit tuominnut on myöntänyt että ymmärtää ketjun luettuaan paremmin,miksi aikuiset leikkivät.Ehkä ne itsepäisesti ilkeilijät eivät vain yksinkertaisesti ymmärrä koko asiaa,joten jauhavat vain samaa levyä vauvoista.

Vierailija
356/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on,tykkään lukemisen lisäksi kuunnella niitä äänikirjoina.Pienenä oli ihanaa,kun äiti luki satuja ääneen,jos on hyvä äänikirjaääni,saa melkein saman tunteen.

Vierailija
357/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tunne kun mua puolustetaan :) Noita ilkeilijöitä oli tosiaan täällä joskus pari päivää sitten, mutta nyt ne on onneksi tajunneet lopettaa. Nuo viimeisimmät vauvajutut liittyy varmaan siihen että suunnittelin pukevani halloweenina jonkinlaisen vauva-asun, eli en usko että niillä on tarkoitettu mitään pahaa :) Hienoa että niin moni on kertonut leikkivänsä tai pitävänsä muista lapsellisista jutuista. Tää ketju on varmasti murtanut jo monelta ennakkoluuloja :3

-ap

Vierailija
358/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on,tykkään lukemisen lisäksi kuunnella niitä äänikirjoina.Pienenä oli ihanaa,kun äiti luki satuja ääneen,jos on hyvä äänikirjaääni,saa melkein saman tunteen.

Äänikirjat on varmasti kivoja :) pitäiskin hankkia joskus, saakohan ihan kirjastosta lainaan?

-ap

Vierailija
359/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on tallessa vanha c-kasetti johon mun äiti on äänittänyt itse lukemiaan satuja. kuuntelen joskus vieläkin vaikka äiti on ollut taivaassa jo toistakymmentä vuotta

M28

Vierailija
360/422 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadut on ihania, mutta vielä ihanampaa ois nukahtaa siihen et joku laulais hiljaa jotain rauhallista laulua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä