Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
421/422 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti etsiä uudestaan tämä viime syksyn suloisin keskustelu <3

Tää oli kyllä söpö

Vierailija
422/422 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tekiskin mieli kokeilla vähän leikkiä pitkästä aikaa :D Harmi kun mulla ei oo enää lapsuuden barbeja tällellä, kateellinen oon entiselle lapsuuden kaverille jolla oli aivan jörjetmän iso laatikko barbeja, pukuja yms kotisteita ja on taatusti vieläkin tallella hänen äitinsä tuntien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi