Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
281/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessamekot on ihania <3 mä oon ommellu pari naamiaisasua itelleni ja ne on ollu aina disneyn prinsessapukuja. ton videon body oli kyl kans sykähdyttävä, pakko varmaa ommella sellanen itelle seuraavaks <3

Voi kun osaisikin ommella! Lapsena ihan parhaat prinsessamekot oli kotitekoisia,samoin vanhojentanssimekko äidin tekemä(en muista enää,kuinka saatiin kaavat,mutta joku oma malli se oli,Disney Bellen tyylinen).Olen salaa kateellinen lapsille,kun he voivat pukeutua prinsessaksi vaikka kauppareissulle,ja se on ihan OK.

Mä oon välillä menny kaupungilla prinsessamekossa, tuijotuksia oon saanu mutta en sen kummempaa :) mutta yleensä tulee pukeuduttua erikoisemmin vaan kotona tai hyvien ystävien luona. Lasten vaatteet on yleensä ihan tajuttoman söpöjä, en tajua miks aikuiste vaatteet on yleensä nii paljo tylsempiä :/

Mietin ihan samaa joka kerta kun olen kaupoilla lastenvaateosastolla! Teininä ostin Seppälästä sukkia,jossa oli söpöjä kuvia varressa,nykyään ei ole edes sellaisia missään,kaikki on hillyttä ja tylsää.

Mä pukeudun ihmisten ilmoille tylsästi,mutta kotona tai landella käytän prinsessavaatteita ja tiaraa.Olisi ihanaa mennä kaupungillekin prinsessamekossa,ainakaan toistaiseksi ei ole ole rohkeutta siihen.Tämä ketju on kyllä ollut aivan mahtava,kiva tietää,että on muitakin lapsenmielisiä aikuisia olemassa :)

Pitäis mennä joskus porukalla kaupungille prinsessamekot tai muut lastenvaatteet päällä :D

Vierailija
282/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta minä leikin ruokaa laittaessa monesti olevani kokkiohjelmassa. Siis jos olen yksin kotona. Musta se on hauskaa!

Selitän siis ääneen mitä teen ikäänkuin kameralle :D

Samoin joskus kuntosalilla kuntopiiriä tehdessäni saatan selittää, tosin todellakin vain kuin olen yksin. En ole osannut huolestua asiasta kun ei tää pakkomielle ole.

31v lapsellinen

Toihan on hauska idea,inhoan yksin kotona kokkaamista,mutta tuolla konstilla se voisi olla ihan viihdyttävää.

Tykkäsin myös aikaisemmasta tyypistä,joka imuroidessaan kuvittelee poistavansa myrkkyä luonnosta.

Juuri tämän takia on mahtavaa olla leikkimielinen ja "lapsellinen",tosikot voivat pitää outona,mutta eipähän ole tylsä elämä :)

T:Se joka leikkii Tuhkimoa siivotessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan mitkä hullun lamput mulla syttyi silmien taakse, kun lapsi tuli leikki-ikään :D Ihan parasta puuhaa!

Vierailija
284/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessamekot on ihania <3 mä oon ommellu pari naamiaisasua itelleni ja ne on ollu aina disneyn prinsessapukuja. ton videon body oli kyl kans sykähdyttävä, pakko varmaa ommella sellanen itelle seuraavaks <3

Voi kun osaisikin ommella! Lapsena ihan parhaat prinsessamekot oli kotitekoisia,samoin vanhojentanssimekko äidin tekemä(en muista enää,kuinka saatiin kaavat,mutta joku oma malli se oli,Disney Bellen tyylinen).Olen salaa kateellinen lapsille,kun he voivat pukeutua prinsessaksi vaikka kauppareissulle,ja se on ihan OK.

Mä oon välillä menny kaupungilla prinsessamekossa, tuijotuksia oon saanu mutta en sen kummempaa :) mutta yleensä tulee pukeuduttua erikoisemmin vaan kotona tai hyvien ystävien luona. Lasten vaatteet on yleensä ihan tajuttoman söpöjä, en tajua miks aikuiste vaatteet on yleensä nii paljo tylsempiä :/

Mietin ihan samaa joka kerta kun olen kaupoilla lastenvaateosastolla! Teininä ostin Seppälästä sukkia,jossa oli söpöjä kuvia varressa,nykyään ei ole edes sellaisia missään,kaikki on hillyttä ja tylsää.

Mä pukeudun ihmisten ilmoille tylsästi,mutta kotona tai landella käytän prinsessavaatteita ja tiaraa.Olisi ihanaa mennä kaupungillekin prinsessamekossa,ainakaan toistaiseksi ei ole ole rohkeutta siihen.Tämä ketju on kyllä ollut aivan mahtava,kiva tietää,että on muitakin lapsenmielisiä aikuisia olemassa :)

Pitäis mennä joskus porukalla kaupungille prinsessamekot tai muut lastenvaatteet päällä :D

Näin miehenä täytyy sanoa että lämpenisin kyllä kovasti jos tulisi yht'äkkiä tollanen prinsessakulkue kaupungilla vastaan.

Vierailija
285/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtava idea! :)

Joskus olin Mäkkärissä kaverin kanssa,otimme molemmat Happy Meal-ateriat.Kaveri sanoi,ettei tarvitse lelua,koska on aikuinen.Kysyin,että jos minä en ole mielestäni aikuinen,voinko saada kaverinkin lelun.Myyjä antoi minulle kaksi lelua ja totesi:"Emme kasva aikuisiksi,vanhemmiten ei vain kehtaa tehdä haluamiaan asioita."

Näinhän se menee,ottaa päähän että jos leikki-ikäinen pukeutuu julkisesti Frozen Elsaksi,se on vain huvittavaa ja söpöä,mutta jos minä 29v tekisin niin,vaikuttaisin kylähullulta.

Olisi helpompaa olla julkisesti omituinen,jos muutkin ihmiset tekevät niin(tyyliin larppaukset,cosplayt mitä näitä nyt on).

Pitäisi tosiaan järkätä joku "Sisäinen prinsessani ei kuole koskaan"-tapahtuma! ^^

Vierailija
286/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sisäinen prinsessa ei kuole koskaan" ois kyllä ihan paras nimi tapahtumalle :)

Vierailija
287/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Hesessä kesällä. Mun edellä n. 60-v nainen osti lastenaterian ja valikoi myös lelun. Siihen jäi paikan päälle syömään sen ja hänelle tosiaan myytiin se lastenateria eikä mitään lasta näkynyt missään. Vaikutti siltä, että myyjä myös tunsi naisen. 

Vierailija
288/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lupas tuolla aiemmin ommella mulle haalarin jos mä haluan. Onko tarjous vielä voimassa? ;)

-ap

Vierailija
289/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä messissä tuossa prinsessajutussa :) Pukeutuisin Tähkäpääksi <3

-ap

Vierailija
290/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lupas tuolla aiemmin ommella mulle haalarin jos mä haluan. Onko tarjous vielä voimassa? ;)

-ap

Itse asiassa silloin oli puhetta vain kestovaipoista... ;p

Vierailija
291/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaas tytöt tänne, sedällä on täällä housuissa yks pokemon, leikkikää vähän sillä. 

Joudut kyl leikkii ihan yksin sillä pikkupokemonillas

-ap

Vierailija
292/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo vauvaksi pukeutuminen kiinnostaa niin halloweenina voi turvallisen viattomasti koittaa :)

Vierailija
293/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ihanalta, huumorintajuiselta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Jos olet äitityyppiä, sinusta tulee hyvä äiti. 

Vierailija
294/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa ihanalta, huumorintajuiselta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Jos olet äitityyppiä, sinusta tulee hyvä äiti. 

Aww voi kiitos :)

-ap

Vierailija
295/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin kyllä messissä tuossa prinsessajutussa :) Pukeutuisin Tähkäpääksi <3

-ap

Mä haluaisin olla pieni Merenneito Ariel.Saataisiinkohan kaikki Disney-prinsessat kasaan? Facebookissa on joskus kuvia sellaisista "kokouksista",harmi kun en tunne muita prinsessafaneja tosielämässä.

Vierailija
296/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo vauvaksi pukeutuminen kiinnostaa niin halloweenina voi turvallisen viattomasti koittaa :)

Pitää ehdottaa mun kaverille jos pidettäs jotkuu pienet halloween-kekkerit :) tuota vauvajuttua olis kieltämättä koittaa ees kerran elämässä

-ap

Vierailija
297/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta,onneksi aikuisillakin on "lupa" hassutella pari kertaa vuodessa :)

(taisin viimeksi vappuna käyttää tiaraa julkisesti,nyt halloween on seuraava juhla kun voi pukeutua oudosti koska se kuuluu asiaan).

Vierailija
298/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Itse asiassa silloin oli puhetta vain kestovaipoista... ;p

Söpö kestovaippa ois kyllä hieno, sais tosi upeen asun :) Kai sitä vois koittaa jotain ommella itte, materiaaleilla ei ois ees väliä ku nyt on kyse vaan ulkonäöstä

-ap

Vierailija
299/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta,onneksi aikuisillakin on "lupa" hassutella pari kertaa vuodessa :)

(taisin viimeksi vappuna käyttää tiaraa julkisesti,nyt halloween on seuraava juhla kun voi pukeutua oudosti koska se kuuluu asiaan).

Joo, pitää ottaa kaikki irti niistä päivistä :) Tiara kuulostaa upeelta

-ap

Vierailija
300/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on käydä prinsessamekko ostamassa, tän lukeminen tekee musta taas lapsen :DD Saa nähä tarttuuko jotain pehmolelujakin mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän