Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5021/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitenkän käynee Heinin ja Kimmon, Niinan ja Samulin sekä Millan ja Micken. Pari jaksoa vielä! 

Hä?

Vierailija
5022/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millahan itse vastasi , ei oo kukaan mulle ennen sanonut, kun puhuivat nalkuttamisesta. Miksei Milla siinä väläyttänyt hienoa sarkastista huumoria ?

Minun tulkinta on, että Milla "puhisi" siitä nalkuttamisesta nimenomaan leikkien, liioitellen (vrt. Kimmon versio autossa, jossa hän oli aidosti loukkaantuneen oloinen). Kimmo otti sen kyllä tosissaan "totta, et sä kyllä nalkuta..." Ja musta se Millan "en oo sun entinen vaan nykynen!" oli myös  hauska juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se juntti ei edes antanut Kimmon ajaa välillä?

Koska on niuho jäkättäjä. 

Vierailija
5024/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi tanssimaan mennessäkin  voi asennoitua VAIN tanssimaan , tai seksuaaliseen "moodiin". Eiköhän Heidi olisi miehen jo tuolta löytänyt jos olisi halunnut.

Ei taida olla ihan vain halusta kiinni. Ihmettelin ääneen, kun näin Heidin viehkeästi salsaavan, että kuinka voi olla mahdollista, ettei Heidi ole noista piireistä miestä itselleen löytänyt. Mieheni siihen totesi, että taitaa olla aika vaikea luonne tuo Heidi.

On se hyvä, että sinulla on mies, joka tietää  vastaukset kaikkeen, mitä keksit ihmetellä.

Vierailija
5025/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millahan itse vastasi , ei oo kukaan mulle ennen sanonut, kun puhuivat nalkuttamisesta. Miksei Milla siinä väläyttänyt hienoa sarkastista huumoria ?

Minun tulkinta on, että Milla "puhisi" siitä nalkuttamisesta nimenomaan leikkien, liioitellen (vrt. Kimmon versio autossa, jossa hän oli aidosti loukkaantuneen oloinen). Kimmo otti sen kyllä tosissaan "totta, et sä kyllä nalkuta..." Ja musta se Millan "en oo sun entinen vaan nykynen!" oli myös  hauska juttu.

Hauska siinäkin mielessä, että hän itse on verrannut Kimmoa entisiinsä vielä räikeämmin ja törkeämmin.

Vierailija
5026/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala tuo sadekommentti! Pakko oli löytää joku pikkujuttu, mihin voi tarttua ja mistä voi valittaa. "Ei tää matka kyllä mene yhtään nopeampaa, vaikkei sataisikaan, pitääkö aina olla niin negatiivinen." Itse valittanut koko matkan, kuinka väsyttää ja on tylsä ja pitkä matka.

Ikävästi sanottu joo, mutta toisaalta miksei Kimmo mitenkään puolustaudu? Tai tuossa tilanteessa ihan vain selitä kantaansa. "Olis vaan parempi fiilis tässä matkanteossa... mulla ainakin, sinusta en tiedä..."

Vierailija
5027/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkoa ei vaivaa mikään muu kuin järjetön alemmuuskompleksi.

Oon melkosen varma, että hänen perhetaustansa ei ole sivistynyt ja akateeminen kulttuurikoti, vaan perus-duunariperhe. Olen itse paljasjalkainen tamperelainen ja miehen puheestakin jo kuulee, etteivät ne taustat ole kovin kulturellit (*sori vaan, Suomessahan edelleen halutaan uskoa, että luokkaeroja ei ole - mutta no, onhan niitä. Odotan alapeukkuja* ). 

Veikkaisin myös, että nuorempana ne "nopeet ja komeet" parempien perheiden penskat ovat jääneet jotenkin miehen mieltä vaivaamaan.Nyt sitten vanhempana on tuommonen ylitsevuotava tarve paikkailla Audeilla, golffilla, KTM:lla, neljänsadan takeilla sun muilla sitä, ettei lapsena saanutkaan samaa mitä naapurin Janne tai Jussi.  Mutta valitettavasti tausta paistaa aina läpi, porvariston hillittyä charmia ei voi ostaa, eikä sitä pelkästään koulunpenkiltäkään saa. 

Parin tämmösen kanssa olen joskus erehtynyt deiteille. Miehiä rassasi ihan hirveesti se, ettei minulle ollut mitään merkitystä sillä, millä autolla ne ajeli. Ei näyttäis tolle Heidillekään olevan noilla autoilla sun muilla "kiinteistösijoitusjohtajuusjutuilla" väliä, vaikuttaa itse olevan taas sivistysperheen tyttöjä .

Perhetaustalla on parisuhteessa usein erittäin paljon merkitystä. Se näiden kahden suhteessa eniten mättää.

Tässä analyysissa on kyllä pointtia. Ehkä tämän kaiken voisi kiteyttää kahteen sanaan: erilaiset arvot.

Vierailija
5028/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi tanssimaan mennessäkin  voi asennoitua VAIN tanssimaan , tai seksuaaliseen "moodiin". Eiköhän Heidi olisi miehen jo tuolta löytänyt jos olisi halunnut.

Ei taida olla ihan vain halusta kiinni. Ihmettelin ääneen, kun näin Heidin viehkeästi salsaavan, että kuinka voi olla mahdollista, ettei Heidi ole noista piireistä miestä itselleen löytänyt. Mieheni siihen totesi, että taitaa olla aika vaikea luonne tuo Heidi.[/quote

no terveisiä vaan miehellesi, että ei ole hankala luonne. sitten varmaan kaikilla sarjaan osallistuneilla on hankala luonne, kun ei ole löytynyt ketään. ja välillä tuntuu siltä, että ne hankalimmat ovat aina suhteessa, kun ovat hyviä pompottamaan toisen suhteeseen...

salsaavat miehet ovat aika harvinaisuus ja niistäkin harvoista miehistä naiset saavat tapella keskenään että pääseekö edes tanssimaan miehen kanssa saati sitten muuta. ja aika monet virittelevät juttua monen naisen kanssa. ja ne salsaavat miehet joita tavannut salsassa ei sitten iske yhtään, kaikki ei edes viehäty naisista...

ja tasa-arvoista suhdetta on vaikea löytää ja sellaistahan heidi etsii. ja on ollut valmis joustamaan mutta kun toinen ei jousta niin siinähän lähtee huvit itselläkin joustaa. ei se suhteessa niin mene että toinen vaan joustaa. 

Vierailija
5029/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö oikeasti huomaa, että Kimmo ei ole kovin älykäs?

Esim. kun Kimmoa näytettiin appivanhempien luona, hoin mielessäni jokaisen Kimmon repliikin jälkeen "ei hän, Kimmo,  ihan tuota tarkoittanut...".

Esimerkiksi käy myös Jasonin vierailu. Milla molotti kritisoivalla, tyytymättömällä äänellään, että tuntuu kuin olisi tunnettu vittu SATA VUOTTA. Kimmo vieressä ilahtuu, että joo sama homma, mustakin tuntuu että tunnen sut tosi hyvin.

No kyllä se on valitettavasti huomattu, mutta on niin paha juttu, ettei sitä viitsi edes oikein ääneen sanoa. Temperamenttiin liittyvä hitaus ja harkitsevuus on yksi asia ja se toinen hitaus sitten oma lukunsa. 

No äh, olisipa kiva nähdä teidät seuraavassa versiossa, päästäisiin rääpimään: voi miten ruma läski, tyhmäkin. Ja tuo, häthätää maisterin paperit saanut, varmaan työttömänä maannut sen jälkeen. Jos suostuu tällaiseen ohjelmaan myykö koko sielunsa ja persoonansa lopuksi iäksi Suomen kansan räävittäväksi? Toisaalta, av:n keskustelu osoittaa, että sinkkuus tulee jatkumaan monilla kommentoijilla, kritiikkiin kyllä kyetään, itsekritiikkiin ei yhtään (näkyy kuinka sokeasti puolustetaan niitä joihin samastutaan) ja empatiakyky puuttuu lähes täysin.

Eikun nyt oli puhe vain Kimmon ns. hitaudesta. Se onkin asia, jota ei ole sanottu täällä kertaakaan ääneen, koska siinä on asia, joka taitaa olla suorastaan tabu. Minun puolestani voimme vaieta asiata jatkossakin.

Että ihan salaliittoja ja tabuja rakentelet. Luulen että suurin osa näkee Kimmon vain ujohkona ja miellytämisenhaluisena miehenä, jolla on yhtäkkiä tv-kamerat kotonaan sekä vaimo joka "oireilee" kaikenmaailman ahdituksiaan hänelle (ja monelle muulle) aivan käsittämättömään tapaan.

Juuripa näin. Nyt nää parien tulkinnat alkaa jo nousta sfääreihin joihin en halua seurata, kuin sarjasta olisi tullut fiksaatio joillekin, koukutuksen katsoa ymmärrän mutta tämä "haluan tietää kaiken vaikka stalkaten ja tulkita kaiken näkemäni" henki alkaa huolestuttaa, onkohan enää tervettä?

Juuripa näin. Ja todennäköisesti nuo innokkaimmat analysoijat omaavat piiiiiitkän sinkkutaustan, sillä pohjalla on hyvä rakentaakin näkemyksellisiä analyyseja parisuhteista ja luonteiden yhteensopivuuksista.

Vierailija
5030/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin ,että toinen vain möläyttelee tosikkomaisia vastauksia. ja toinen sutkauttelee hauskoja ja säkenöiviä, sarkastisia ja lystikkäitä pikku sutkauksia. Mielestäni myös äänen paino merkitsee ja ilmeet.

Pilkallinen röhö- naurukin kertoo jotakin.

Vierailija
5031/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. kun Kimmoa näytettiin appivanhempien luona, hoin mielessäni jokaisen Kimmon repliikin jälkeen "ei hän, Kimmo,  ihan tuota tarkoittanut...".

Esimerkiksi käy myös Jasonin vierailu. Milla molotti kritisoivalla, tyytymättömällä äänellään, että tuntuu kuin olisi tunnettu vittu SATA VUOTTA. Kimmo vieressä ilahtuu, että joo sama homma, mustakin tuntuu että tunnen sut tosi hyvin.

No kyllä se on valitettavasti huomattu, mutta on niin paha juttu, ettei sitä viitsi edes oikein ääneen sanoa. Temperamenttiin liittyvä hitaus ja harkitsevuus on yksi asia ja se toinen hitaus sitten oma lukunsa. 

No äh, olisipa kiva nähdä teidät seuraavassa versiossa, päästäisiin rääpimään: voi miten ruma läski, tyhmäkin. Ja tuo, häthätää maisterin paperit saanut, varmaan työttömänä maannut sen jälkeen. Jos suostuu tällaiseen ohjelmaan myykö koko sielunsa ja persoonansa lopuksi iäksi Suomen kansan räävittäväksi? Toisaalta, av:n keskustelu osoittaa, että sinkkuus tulee jatkumaan monilla kommentoijilla, kritiikkiin kyllä kyetään, itsekritiikkiin ei yhtään (näkyy kuinka sokeasti puolustetaan niitä joihin samastutaan) ja empatiakyky puuttuu lähes täysin.

Eikun nyt oli puhe vain Kimmon ns. hitaudesta. Se onkin asia, jota ei ole sanottu täällä kertaakaan ääneen, koska siinä on asia, joka taitaa olla suorastaan tabu. Minun puolestani voimme vaieta asiata jatkossakin.

Että ihan salaliittoja ja tabuja rakentelet. Luulen että suurin osa näkee Kimmon vain ujohkona ja miellytämisenhaluisena miehenä, jolla on yhtäkkiä tv-kamerat kotonaan sekä vaimo joka "oireilee" kaikenmaailman ahdituksiaan hänelle (ja monelle muulle) aivan käsittämättömään tapaan.

Juuripa näin. Nyt nää parien tulkinnat alkaa jo nousta sfääreihin joihin en halua seurata, kuin sarjasta olisi tullut fiksaatio joillekin, koukutuksen katsoa ymmärrän mutta tämä "haluan tietää kaiken vaikka stalkaten ja tulkita kaiken näkemäni" henki alkaa huolestuttaa, onkohan enää tervettä?

Juuripa näin. Ja todennäköisesti nuo innokkaimmat analysoijat omaavat piiiiiitkän sinkkutaustan, sillä pohjalla on hyvä rakentaakin näkemyksellisiä analyyseja parisuhteista ja luonteiden yhteensopivuuksista.

Aika monella tällä hetkellä sinkulla on takanaan ihmissuhteita eli olisiko se sama ihminen ollut viisaampi vuotta aiemmin parisuhteessa ollessaan? 

Ihmistuntemus ei mene mitenkään käsi kädessä sen kanssa, oletko ikäsi parisuhteessa vai et. Usein ikä ja elämänkokemus auttavat asiaa. 

Ei ole mikään automaatio, että itsessä on vikaa kun on yksin. Moni ihminen pärjää nyky-yhteiskunnassa yksin ja on mielummin yksin kuin hiertävässä suhteessa. Niitäkin pareja näkee silti valitettavan paljon. On ihan viisasta odotella sitä sopivaa matchia rauhassa. 

Vierailija
5032/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkoa ei vaivaa mikään muu kuin järjetön alemmuuskompleksi.

Oon melkosen varma, että hänen perhetaustansa ei ole sivistynyt ja akateeminen kulttuurikoti, vaan perus-duunariperhe. Olen itse paljasjalkainen tamperelainen ja miehen puheestakin jo kuulee, etteivät ne taustat ole kovin kulturellit

Minä päättelin Mikon työväenluokkaisen taustan jo hääjaksossa, kun näytettiin hänen perhettään. Seuraavassa jaksossa taidetaan muuten näyttää lisää.

Miten Mikon puheesta kuulee taustan?

Vierailija
5033/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin ärsyttää Kimmo kirjoitti:

Tottakai toi Milla valittaa ja tiuskii, kun se on niin kyrpiintynyt tohon Kimmoon. Itsekkin käyttäytyisitte samalla lailla, jos olisitte menneet naimisiin halveksimanne tyypin kanssa.

Minä varmaan vain sanoisin, että sorry mutta et herätä minussa sellaisia fiiliksiä kuin pitäisi, jatkan mieluummin sinkkuna.

Se, että Milla ei sano noin, tarkoittaa minusta, ettei hän olekaan ihan varma siitä, että Kimmo on hänelle sopimaton puoliso. Tiuskii, kun jonkinasteinen kiinnostus on herännyt, mutta toinen on samalla äärimmäisen ärsyttävä (minkä kyllä Millan tapauksessa ymmärrän). 

Vierailija
5034/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5060 jatkaa: Ja sitä monet miehet jotka hokevat, että "miehessä naisia kiinnostaa eniten raha", eivät vaikuta ymmärtävän, että monille akateemisille ja varsinkaan humanistisille naisille raha ei oikeasti merkitse kovinkaan paljon. He ovat valinneet oman uransakin aivan muilla perusteilla. Sama pätee minuun. Minulle on aivan yksi lysti millainen auto miehelläni on vai onko minkäänlaista, ja millainen hänen palkkansa on, jne jne. Hänelle itselleen nuo asiat ovat tärkeämpiä ja hän ehkä alussa kuvitteli että minäkin arvotan häntä sen perusteella. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulle miehessä ja parisuhteessa ja elämässä ja onnellisuudessa on olennaista aivan muut asiat. Toki rahaa on hyvä olla sen verran että tulee toimeen eikä tarvitse kärvistellä ja repiä hiuksia päästään, mutta siinä se. Leveilevät audimiehet ovat minulle turn-off, koska arvomaailmamme ovat hyvin kaukana toisistaan.

Vierailija
5035/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on tosi ilkeä noita-akka! Ja kimmo kiltti mies. Mitä ihmettä sw milla valittaa koko ajan kimmolle kerrankin kun on löytänyt hyvä n miehen!

Ehkä Kimmo olisi sinulle hyvä mies, mutta esimerkiksi minä en kestäisi päivääkään. Millalle tuottaa näköjään vaikeuksia myös. Milla tietämättään koettaa härnäkä Kimmosta esiin sellaisen miehen, jota haluaisi.

Vierailija
5036/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla  ja Kimmo ovat tällähetkellä yhdessä, niin monta kertaa nyt olen niihin Helsingissä törmännyt lähiaikoina!

Tosin..en kyllä millään usko että ovat enää vuoden päästä...

Vierailija
5037/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että jollain Audilla ajelua pidetään ökyilynä. Itse ajan kysom merkillä siksi, että sattuu olemaan aika himputin hyvä auto! Ja aion ajaa niin kauan kuin on varaa, kallishan se toki on. Mutta sen pidempiä luonneanalyysejä on turha lähteä tekemään vain siksi, että tykkää ja on varaa laatuun; se ei tee ihmisestä pinnallista narsistia.

Vierailija
5038/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla  ja Kimmo ovat tällähetkellä yhdessä, niin monta kertaa nyt olen niihin Helsingissä törmännyt lähiaikoina!

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi he olis jääneet yhteen kaiken ruudussa näkemämme jälkeen, ellei meitä oo huijattu ja kunnolla. Se olis kyllä lievästi sanottuna ärsyttävää. Mutta eipä mahdotonta.

Vierailija
5039/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella tällä hetkellä sinkulla on takanaan ihmissuhteita eli olisiko se sama ihminen ollut viisaampi vuotta aiemmin parisuhteessa ollessaan? 

Ihmistuntemus ei mene mitenkään käsi kädessä sen kanssa, oletko ikäsi parisuhteessa vai et. Usein ikä ja elämänkokemus auttavat asiaa. 

Ei ole mikään automaatio, että itsessä on vikaa kun on yksin. Moni ihminen pärjää nyky-yhteiskunnassa yksin ja on mielummin yksin kuin hiertävässä suhteessa. Niitäkin pareja näkee silti valitettavan paljon. On ihan viisasta odotella sitä sopivaa matchia rauhassa. 

Aivan totta. Mutta kun seuraa kuinka nuo todennäköiset sinkut sarjaa seuraavat: ensin arvosteltiin ulkonäöt hampaista varpaisiin, sitten samastuttiin johonkin ihmieen ja sokeasti tuijotettiin klippejä tuon ihmisen "näkökulmasta", etsittiin syyllisiä ja nyt syitä (tyhmä, duunaritausta) - eikä katsota vuorovaikutusta, ei yritetäkään katsoa neutraalisti tilanteita molempien näkökulmasta, ei nähdä sen oman samastumiskohteen käytöksen ongelmia. Parisuhteessa minusta pitäisi olla paljon tunnetta mutta myös paljon järkeä, empaattisuutta, vastaantulemista, toisen huomioonottamista ja armeliaisuutta. Sen mitä olen vilkuillut ketjua olen joitakin oivaltavia ja lämpimiä kommentteja löytänyt, ihmisiä jotka katsovat sarjaa oppiakseen itse jotain. Valitettavan paljon näkee noita toisenlaisia kommentteja, lykkyä vaan heidän parisuhteilleen tai tuleville yrityksilleen. ja siis tämä on tv-sarja, viihdesellainen, ja siitähän saa ajateltavakseen mitä haluaa, vaikka sitten pohtia missä kukakin henkilöistä nykyään asuu ja mitä roskapussista löytyy.

Vierailija
5040/8622 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi he olis jääneet yhteen kaiken ruudussa näkemämme jälkeen, ellei meitä oo huijattu ja kunnolla. Se olis kyllä lievästi sanottuna ärsyttävää. Mutta eipä mahdotonta.

Ei muuta kuin pelastamaan Kimmo Millalta ja äkkiä! 😄

Ketju on lukittu.