Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3881/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?

Ekonomi, sijoitusasiantuntija.

Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.

Yli 400 euroa tuulitakista. Pitää olla hölmö, että semmoisen summan on valmis maksamaan tuosta. Itse en ikinä maksaisi sellaista summaa takista. Ihme, että kehtasit sen telkkarissa näyttää. No minä olenkin aika köyhä. Tulot ovat vain vähän yli 60 te vuodessa ja asun omakotitalossa.

Pääsitpä kehumaan itseäsi. Muut ei mitään, mutta minä vain. Nars...

Vierailija
3882/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa oli selvästi kaksi erilaista Heidiä... se joka ei jaksanut Mikon jatkuvaa pussailua takkiostoksilla ja se toinen joka mökillä ihan oma-aloitteisesti pussaili Mikkoa. Itse saan kyllä kylmiä väreitä niistä Mikon pusuista ja siitä että on koko ajan iholla jopa vaatekaupassa. Ja se kyllä täytyy sanoa että Mikolla ei ole kyllä pätkääkään kykyä lukea ihmisen kehonkieltä... Heidin olemus ( ja jopa sanat!) olivat niin torjuvat siellä kaupassa ja silti toinen vaan väkisin pussailee.

Heidi on päättänyt yrittää... 

Puistattaa nuo pikaiset tuikkauspusut, etenkin kun niitä tulee sarjatulena. Ikään kuin Heidin suu olisi pistorasia josta saakin sähköiskun. Ja silti pitää kerta toisensa jälkeen kokea se sätky uudelleen. Ehkä juuri se sitten jonkun mielestä on kivaa?

Ja kieltämättä tulee mieleen myös yksi teiniaikojeni poikaystävä, joka tuntui koko ajan pitävän jossakin käsivarren mitan päässä, josta yhtä aikaa uteliaana ja pelokkaana kopeloi... ei uskaltanut päästää kunnolla lähelle, vetäytyi kauemmas jos yritin. Osoittautui myöhemmin homoksi. No en nyt väitä että Mikko olisi homo, mutta ihmettelen uskaltautuuko hänkään kunnolla lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ollu Tiinan vastuulla olla menemättä millekään kuumailmapalloajelulle haloo?! Mitä ihmettä te Samuelia tilanteesta syytätte?

Vierailija
3884/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?

Ekonomi, sijoitusasiantuntija.

Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.

Musta tää on ihan paskapuhetta. Itselläni on 20 euron ulkoiluhousut Hobby Hallista. On pysyneet hyvinä ainakin 10 vuotta vaikka on todella paljon käytetty. Samoin on takkeja joista vanhimman olen ostanut lukioikäisenä eli 90-luvun puolessavälissä. Hyvä on vieläkin eikä todella maksanut kuin korkeintaan 500 mk silloin.

Vierailija
3885/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heidillä ulospäin työntyvät hampaat? Sen suu vaan näyttää siltä sivusta katsottuna.

Vierailija
3886/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko pröystäilee velka-Audillaan ja ostelee törkykalliita takkeja. Heidi taas on hieman homssuinen ja hipihtävä täti.

Mikko nimenomaan ei ostele törkykalliita takkeja, vaan ostaa yhden mieleisensä hyvälaatuisen takin silloin kun sen tarvitsee, ei muulloin. Ei mikään shoppailijatyyppi, Heidinkin mukaan tarkka, suorastaan pihi taloudenpitäjä.

Ja jos auton haluaa, miksei se voi olla vaikka Audi? Miksi se olisi pröystäilyä eikä järkevä valinta ostaa autoa, joka ei jää tien päälle ja jota tarvitsee koko ajan olla huoltamassa? Missä on hintaraja, jonka jälkeen auto muuttuu pröystäilyksi? Ja mistä tiedät, että autosta on velkaa?

Vierailija
3887/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaan mitään rasittavampaa kuin se, jos joku tyyppi alkaa kiven kovaa väittämään että sä olet suuttunut, sä olet negatiivinen, sä olet sitä ja tätä, kyllä mä tiedän! Ja itse et tunnista noita piirteitä itsestäsi lainkaan, ja tiedät ettet ole yhtään sellainen mitä toinen väittää. Kyllä siinä alkaa otsasuoni pullistella.

Itsensä toteuttava väite siis.

Vierailija
3888/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko pröystäilee velka-Audillaan ja ostelee törkykalliita takkeja. Heidi taas on hieman homssuinen ja hipihtävä täti.

Mikko nimenomaan ei ostele törkykalliita takkeja, vaan ostaa yhden mieleisensä hyvälaatuisen takin silloin kun sen tarvitsee, ei muulloin. Ei mikään shoppailijatyyppi, Heidinkin mukaan tarkka, suorastaan pihi taloudenpitäjä.

Ja jos auton haluaa, miksei se voi olla vaikka Audi? Miksi se olisi pröystäilyä eikä järkevä valinta ostaa autoa, joka ei jää tien päälle ja jota tarvitsee koko ajan olla huoltamassa? Missä on hintaraja, jonka jälkeen auto muuttuu pröystäilyksi? Ja mistä tiedät, että autosta on velkaa?

Ford Focuksella (farmari) uutena vähän päälle 20 000e saa saman. Paljonko uusi farmari Audi maksaa?

Vierailija
3889/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen katsellut ohjelmaa minusta tuntuu, että sellaista puolisoa ei ole olemassakaan mitä parit haluaa. Meillä kaikilla on unelmia ja silloin kun ollaan rakastumisen huumassa sitä sulkee silmänsä toisen virheiltä. No arki saapuu  kaikkine virheineen ja  vastoinkäymisineen ja silloin parisuhde punnitaan. Ehkäpä tämä on se syy miksi avioeroja on  niin paljon.

Vierailija
3890/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä kukaan saa tuollaisesta pikkupusuttelusta. Huulet koskettavat kevyesti alle sekunnin ajan, irrottaudutaan, haetaan kontakti uudelleen ja tätä jatkuu jopa muutaman kerran. Mitä ihmettä?

Vierailija
3891/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muks kaikki sanoo, et kissan ruokaa ja hiekkaa on helppo ostaa vaikka huoltoasemalta? On toki, mut niiltähän jäi hiekkalaatikkokin mikä nimenomaan sen ongelman aiheutti. Niitä ei ihan joka paikassa myydä ja vaikka löytyisikin, niin olis hieman turhauttavaa ostaa unohduksen takia uusi parin kympin laatikko.

Vierailija
3892/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmassa jaksossa Samuel kertoi Elinan vastaanotolla, että hän tarkoituksella ottaa Tiinan halatessa turvalliseen syliin. Nyt Samuel järjesti Tiinan tilanteeseen, jossa sai hänet vapisemaan pelosta ja olemaan riippuvainen Samuelin antamasta turvasta. Samuel tiesi, miten yläilmoissa tulee käymään. Tiinahan oli kertonut pelkäävänsä.

Minusta oli Samuelilta paskamainen temppu järjestää Tiina tuollaiseen tilanteeseen, jossa Tiina saatiin näyttämään heikolta ja jossa Samuel vahvisti omaa erinomaisuuttaan. Tilanteen jälkeen Tiina uikutti jotain että kiva kun Samuel ei jättänyt häntä. "No en tietenkään mä sua jättäis."

Mitä ihmeen valta-asetelmaa tuossa ollaan rakentamassa?

Vantaa-Helsinki-keskustelussakin Samuel mollasi Tiinaa, maalaiseksi. Samuel tietää, mikä Tiinalle "tekisi hyvää".

Mitä ihmettä? Tiina saa todellakin olla kiitollinen Samuelille, ettei tämä ole jättänyt häntä. Luuletko, että noin vahvalle justiinalle on jokin heikkouden osoitus sanoa, että kiitos, ettet jättänyt mua? Se on pikemminkin vahvuuden merkki. Tiina halusi osoittaa arvostavansa Samuelin kaikkia puolia, kuten nyt tätäkin, että he yhä porskuttavat, vaikka Tiina tietää olevansa tosi hankala kumppani.

Ei Tiinan justiinamaisuudessa mitään vahvuutta ole. Kaaoksen pelko siinä vain kanavoituu järjestyksen ylläpidoksi. Samuel jollakin tasolla kyllä ymmärtää tämän. 

Vierailija
3893/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon pusut vaikuttavat maneerilta tai pakkotoiminnolta. Vastaavissa (hämmentävissä) tilanteissa joku toinen saattaisi aina rykiä tai vaikka hokea jotain sanontaa. Mikko antaa pari pusua. Saa siinä hetken miettimisaikaa. Heidiä se ymmärrettävästi on alkanut kyrsiä. Mutta sen sijaan, että hän vitsailee pussailunestohatusta, hänen pitäisi sanoa Mikolle asiasta vakavasti. Silloin Mikko ei pystyisi ohittamaan Heidin viestiä vitsinä.

Mikkoa ja Heidiä on kiusallista seurata. Milloin tahansa jompikumpi voi piilovittuilla jotain. Mikä sekin oli, kun he poistuivat vaatekaupasta ja hokivat toisilleen "jaa!", "joo!", "jaa!" tms. Äänensävy kuulosti lopulta aika vittumaiselta.

Vierailija
3894/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samuelin kämpässä oli jotain kolmiolääkettä keittiön hyllyssä. Ekassa kohtauksessa purkki oli sumennettu, toisessa kohtauksessa näkyvillä. Tuo sumennettu kohtaus oli vielä kuvattu kauempaa. Joku vähän mokannut. :P

Voi miten hurjaa! Munkin melatoniinipurkin kyljessä on kolmio.

Pointtina oli leikkaajan tms. moka, ei se, että kolmiolääkkeissä olisi jotain "hurjaa". Eli ensin oli kaukaa kuvatussa otoksessa purkki sumennettu, seuraavaksi ihan vain läväytettiin ruutuun lähiotoksessa. :P Mullakin on kaapissa kolmioyskänlääkettä, ja varmaan aika monella muullakin. 

Vierailija
3895/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

guestposer kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa Tiinaa?

Minä. Jos ei Samuelille kelpaakaan, niin tänne saa tulla. Eikun hups, sehän meni niin että minun pitää sitten muuttaa Tikkurilaan. Käy se niinkin.

guestposer kirjoitti:

Suhteen alussa ja jos toinen oikeasti kiinnostaa, sitä oikein haluaa rientää töistä kotiin nähdäkseen toisen ja viettää aikaa yhdessä. Nyt Milla harmittelee sitä, että mies on aina kotona, hän haluaisi olla yksin.

Jos itseni kuvittelen tuohon formaattiin, niin haluaisin ensimmäisen kuukauden varmaan vain puhua, puhua ja taas kerran puhua sen toisen, käytännössä tuntemattoman ihmisen kanssa. Tutustua siihen ja kuulla kaikkea mahdollista sen ajatuksista, historiasta, tulevaisuudentoiveista. 

Ehkä Kimmosta vain ei saa mitään irti. Kun on päästy naimisiin niin sitten sitä vain olla möllötetään. No tietenkään kaikki eivät ole yhtä verbaalisia kuin minä. Mutta käykö ne edes koskaan yhdessä missään? Menkää nyt vaikka pelaamaan bilistä, käykää leffassa tai keikalla, mitä tahansa poissa neljän seinän sisältä!

Vierailija
3896/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse oikein koskaan uskonut näihin tarinoihin, että oltiin 10 vuotta kavereita ilman minkäänlaisia romanttisia tunteita, ja sitten eräänä päivänä herättiin siihen, että se kaveri onkin se unelmien kumppani. Useimmiten tällainen on seurausta siitä, että kummankaan suhteet eivät ole onnistuneet ja sitä niiiin kovasti haluaisi jonkun... Hei, tossahan on toi kaveri... Omia tunteitaan on helppo ruokkia, jos haluaa parisuhteen ja huomaa toisessa kiinnostuksen merkkejä.

N45

Minulla kävi vähän noin, joskaan ei ihan kymmentä vuotta ehditty kavereina tuntea. Tunnettiin harrastuksesta, tyyppi oli ihan ok näöltään ja käytökseltään mutta ei herättänyt sen kummempia tunteita, kummallakin meistä oli tahollaan räiskyvämpää säätöä menossa. Kunnes sitten kun oltiin taas sinkkuja kumpikin päädyttiin yksissä bileissä tanssilattialle tanssimaan hitaita, ja se oli menoa... oli niin täydellinen hidas pehmeä määrätietoinen kosketus. Ennen pitkää päädyttiin yhdessä sänkyyn ja minulla ainakin asian ratkaisi fyysinen yhteensopivuus, ei suuret romanttiset tunteet. 

Vierailija
3897/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina tosiaankin on ihanuudestaan ja sympaattisuudestaan huolimatta TODELLA  jumittunut omiin kuvioihinsa, kaikilla tavoilla ja tasoilla. "Eihän se niin voi mennä että minä luovun omasta elämästäni ja siirryn sinun elämääsi keskustaan", vai miten hän sanoi. Mutta Samuel taas voi tehdä toisinpäin? Varmaan voisikin ilman yhtä isoja ongelmia, koska ei ole yhtä jumittunut. Mutta eivätköhän he jonkun sopivan kompromissin löydä, koska molemmat sitä haluavat, mutta tuo uskomaton joustamattomuus jaksaa kyllä ihmetyttää... Jonkinlaisesta perusturvattomuudestahan se kertoo. Samoin kuin paha korkeanpaikankammokin, josta kärsin kyllä itsekin, eli sikäli ymmärsin hänen reaktionsa tilanteessa kyllä. Ehkä on ihan hyvä että Tiina joutuu välillä ulos mukavuusalueeltaan ja tukeutumaan Samueliin, ettei valtasuhde ole koko ajan niin päin että Tiina sanelee ja määrää. Lisäksi se että Tiina lähti kammostaan huolimatta tuolle lennolle kertoo minusta siitä, että hän kuitenkin on valmis ja halukas tekemään asioita Samuelin vuoksi. Luojan kiitos, koska muutenhan tuosta ei tulisi yhtään mitään.

Millan puheet siitä miten on aiemmin käyttäytynyt miten sattuu ja olettanut että toinen silti pysyy vierellä, kuulostaa vähän samanlaiselta kuin millainen itse olin parikymppisenä. Kypsymättömältä toisin sanoen. Hieman tosiaan ihmetyttää miksi hän on edes tähän ohjelmaan lähtenyt, kun ei tunnu kauhean tosissaan vakavaa parisuhdetta hakevan.

Kimmon pitäisi todellakin miehistyä ja rohkaistua ja näyttää vähän alfaa Millalle, Ex-Onnelliset-sarjan malliin, hehe :)

Heidin ja Mikon naljailu oli minusta ihan hauskaa. Mutta enpä tiedä, ei nuo edellytykset kestävälle parisuhteelle kyllä kauhean hyviltä vaikuta. Plussaa siitä että tällä kertaa annettiin katsojankin tietää, mitä oli tapahtunut.

Vierailija
3898/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon pusut vaikuttavat maneerilta tai pakkotoiminnolta. Vastaavissa (hämmentävissä) tilanteissa joku toinen saattaisi aina rykiä tai vaikka hokea jotain sanontaa. Mikko antaa pari pusua. Saa siinä hetken miettimisaikaa. Heidiä se ymmärrettävästi on alkanut kyrsiä. Mutta sen sijaan, että hän vitsailee pussailunestohatusta, hänen pitäisi sanoa Mikolle asiasta vakavasti. Silloin Mikko ei pystyisi ohittamaan Heidin viestiä vitsinä.

Mikkoa ja Heidiä on kiusallista seurata. Milloin tahansa jompikumpi voi piilovittuilla jotain. Mikä sekin oli, kun he poistuivat vaatekaupasta ja hokivat toisilleen "jaa!", "joo!", "jaa!" tms. Äänensävy kuulosti lopulta aika vittumaiselta.

He hokivat "jee!" iloisina hyvästä ostoksesta.

Vierailija
3899/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin kannattaisi käyttää korkokenkiä edes joskus. En halua olla epäkorrekti, mutta en myöskään toivo hänelle sitä kohtaloa, että tämä tai seuraava suhde kariutuu lyhytjalkaisuuteen. Tiedän, sellainen mies saa mennäkin, mutta miksi tuputtaa epäedullista puoltaan, kun sen voi jopa helposti kääntää vahvuudeksi. Pakkohoitoon.

No oho. Heidi kieltämättä on persjalkainen (huomasin kun siellä metsässä tarpoi verkkareissaan ja kuvattiin takaapäin), mutta oikeasti, harvempi mies tuollaiseen kiinnitää huomiota. Mikolle ainakin näyttää ulkoisten avujensa puolesta kelpaavan. 

Vierailija
3900/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN

Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.

AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?

Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!

Vähän eri asia kirjoittaa anonyymina nettiin pilkunnussimisesta, entä sanoa omalla nimellä ja naamalla tv-ohjelmassa, että haluaisi lähteä nussimaan...

Minua se kohtaus nauratti. En tiedä minkälainen ihminen täytyy olla, että paheksuu jos mies hienovaraisesti vitsailee vaimolleen heidän keskinäisestä (mahdollisesta) seksistään?

Minä esimerkiksi. Et vieläkään tainnut tajuta pointtia. Mennään nussimaan tv:ssä on eri asia kuin sama  heitto kotioloissa tai kaveriporukassa. 

Ketju on lukittu.