Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3921/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?

Ekonomi, sijoitusasiantuntija.

Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.

Musta tää on ihan paskapuhetta. Itselläni on 20 euron ulkoiluhousut Hobby Hallista. On pysyneet hyvinä ainakin 10 vuotta vaikka on todella paljon käytetty. Samoin on takkeja joista vanhimman olen ostanut lukioikäisenä eli 90-luvun puolessavälissä. Hyvä on vieläkin eikä todella maksanut kuin korkeintaan 500 mk silloin.

Joskus halpisvaate on hyvälaatuinen ja kestää, joskus ei. Samoin kalliimmat. Kalliimmat ainakin minulla keskimäärin ovat kestäneet paremmin (siis silloin, kun hinnassa ei ole ylimääräistä silkan tuotemerkin takia).

Mikko lienee taloudellisesti tilanteessa, jossa ihan kaikesta ei tarvitse pihistellä. Jos löytää mieleisensä takin, sen voi ostaa, vaikka se maksaisi sen 400 euroa. Voi myös olla, ettei hänellä ole aikaa tai mielenkiintoa kovin monia kauppoja koluta takkia etsimässä.

Näin teen itsekin. Miksi tv kuvausten takia suht hyvin toimeentulevan ihmisen pitäisi käytöstään muuttaa?

Vierailija
3922/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseita, mitä ohjelman aviopuolisot haluaisivat "oikeasti sanoa" mutta sanat jäävät ajatuksen tasolle.

Heidi: Et nyt s*tana tule enää kertaakaan niitten huulies kanssa siihen!!!

Milla, kun Kimmo on juuri todennut "keittävänsä vaikka kahvia": ...puuh..kahvia ja lämmintä kättä..niinpä niin..Pussais edes kerran ja kunnolla mutta ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo kissa ollut Mikolla vain hoidossa, ei oma? Vai oliko jollain muulla parilla kissa hoidossa..? Vai oliko Mikolla kissa hoidossa omansa lisäksi? :D

Vierailija
3924/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo kissa ollut Mikolla vain hoidossa, ei oma? Vai oliko jollain muulla parilla kissa hoidossa..? Vai oliko Mikolla kissa hoidossa omansa lisäksi? :D

Kuvittelin, että Mikolla on oma kissa ja lisäksi oli hoitanut siskon kissaa. Mutta onkohan se sittenkin yksi ja sama kissa?

Vierailija
3925/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kyseessä edes aidot juhannuksen vietot, kun kaikki parit olivat vain keskenään? Viime kaudella pariskunnat viettivät juhannusta perheittensä ja kavereittensa kesken. Aika harva nuori pari taitaa viettää "parisuhdejuhannusta".

Vierailija
3926/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, onko Milla ja Kimmo edes panneet?

Vierailija
3927/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa joku sukulaisen kissa oli hoidossa tai olivatko he hoitamassa Mikon siskon kissaa jossakin. On epämääräistä mutta muistelen näin.

Vierailija
3928/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoonkin tv-ohjelma jossa leikkauksilla saa asioita muokattua, mutta silti minua huolettaa Heidin ja Mikon riidat. Ohjelmassa on annettu ymmärtää, että aiheet eivät ole olleet vakavia, mutta selvästi ne ovat paria koetelleet. Pistin merkille, että Heidi sanoi jotain että "myönnän kyllä omat virheeni". Tuli sellainen tunne, että onko näissä pikkuriidoissakin ollut tärkeää vain hakea syyllistä? Eikö noin pienille asioille voi nauraa? Olisi Mikko syyttänyt vaikka kissaa että miksei se muistuttanut omista tavaroistaan.

Sitä yhteistä huumoria peräänkuulutan minäkin, jotta suhteella olisi tulevaisuutta!

Vierailija
3929/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla niin tietää heikkoutensa ja tietää, miksi ei ole vakiintunut vielä. Alkaa kyynistyä ja mietti, että nyt on se viimeinen mahdollisuus.

Hänelle ei kuitenkaan moni kelpaa. Kimmo olisi kai periaatteessa tasoltaan OK, mutta ei iske eikä sytytä. Kammottavaa kuunnella, mitä jutteli kaverilleen: Ehkä tää tästä nyt hyväksi muuttuu, jos se rakkaus sitten jotenkin "syttyy".

Mutta ei, ei se syty! Surullinen ajatus olla jonkun kanssa ja odottaa. Noiden pitäisi tuossa vaiheessa olla niin lovessa, niin iloisia ja rakastuneita ja riidattomia. Olisi ihan kidutusta tuollainen suhteen alku.

En minäkään ymmärrä, miten voi aloittaa hyvä suhteen ilman oikeaa intohimoa ja fyysistä vetovoimaa. Vai oletteko te kaikki tyytyneet vaan? Minulla ainakin alussa räjähti, eikä siitä todellakaan seurannut pahaa oloa, niin kiun Millan kaveri Storyvillessä väitti.

Vierailija
3930/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?

Ekonomi, sijoitusasiantuntija.

Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.

Yli 400 euroa tuulitakista. Pitää olla hölmö, että semmoisen summan on valmis maksamaan tuosta. Itse en ikinä maksaisi sellaista summaa takista. Ihme, että kehtasit sen telkkarissa näyttää. No minä olenkin aika köyhä. Tulot ovat vain vähän yli 60 te vuodessa ja asun omakotitalossa.

Mut se oli KORETEKSIÄ!

Vierailija
3931/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on kauppatieteiden maisteri.

Vierailija
3932/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan hyvin tavanomaisen naismaun omaavana miehenä hieman ihmettelen sitä miten korkealle täällä arvioidaan noiden kolmen naisen ulkonäkö. Asteikolla 4-10 nuo ovat kaikki arvosanaltaan 7.

Tiinalla jo tuo koko on sellainen että ei tuon kaliiperin nainen edes kasiin pääse, jos ei ole normaalipainoisena missiainesta.   

Luonteistaan en totea muuta kuin että tyypillisiä naisia. 

Noihin miehiin en ota kantaa, koska en osaa miehiä arvostella. 

M41

Vierailija
3933/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kuulisi joskus Kimmon mielipiteen jostakin asiasta. Ihan mistä tahansa. Vai onko sille koko elämä yhtä tasapaksua "ihan kiva, ihan sama" -pötköä?

Vierailija
3934/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulen ymmärtäväni oikeinkin hyvin mitä Milla tarkoitti puhuessaan kaverinsa kanssa, koska tuntui niin tutulta.

Itse olen aina ihastunut vain ns. pahoihin poikiin. Niihin, joiden kanssa kaikki on alussa ihanaa ja pelkkää intohimoa, mutta jotka sitten hyvin nopeasti myös tuovat surua ja tuskaa. Se on sellaista tunteiden vuoristorataa, jossa kaikki tunteet koetaan äärimmillään. Niin hyvät, kuin ne huonotkin. Ne hyvät hetket ovat niitä, joihin jää koukkuun. Sitä luulee, että se on sitä oikeaa ja aitoa rakkautta. Ne ovat juuri sellaisia hetkiä, joita kuvaillaan romanttisissa leffoissa ja "se oikea"-tarinoissa. Mutta sitten on vastapainona ne huonot hetket, ja ne on sellaisia jotka pikkuhiljaa rikkoo koko sielun ja sydämen.

Itse olen ollut pitkään sinkkuna, sillä en halua enää edellämainitun kaltaiseen suhteeseen. Meni pitkään ennenkuin tajusin, ettei tuo ylläoleva ole oikeaa rakkautta eikä edes ns. normaalia. Mutta millaista se "oikea" rakkaus ja kunnollinen parisuhde sitten on? Miltä se tuntuu? Miten silloin käyttäydytään? En minä tiedä, tiedän vain ettei se ole ainakaan tuota vuoristorataa. Voisin hyvin kuvitella, että ajattelisin just samoin kuin Milla jos tapaisin ns. kunnollisen miehen. Haluaisin rakastaa sitä miestä ja haluaisin tosissani rakentaa siitä elämän mittaisen parisuhteen, mutta varmasti olisin myös erittäin hämmentynyt.

Varmaankin testailisin  miehen tunteita kuten Millakin (ne jutut muista miehistä --> oletko mustasukkainen? Kyllä - rakastat minua, et -et ole kiinnostunut), sillä onhan se vaikeaa uskoa että joku kunnollinen mies voisi minuakin rakastaa. Samalla tavalla kokisin välillä valtavaa ahdistusta, koska epäilisin omia tunteitani kun sitä totuttua vuoristorataa ei olekaan. Haluaisin olla yksin, jotta saisin taas pääni kasaan ja tajuttua, että se vuoristoratarakkaus ei ole rakkautta eikä tavoittelemisen arvoista. Ja sitten taas niinä hetkinä kun muistaisin miten hyvä ja ihana ihminen se toinen siinä onkaan, käyttäytyisin rakastuneen naisen tavoin.

Mulla on sitoutumiskammo, oikeammin jätetyksi tulemisen kammo. Pelkään, etten ole rakkauden arvoinen ja ettei kukaan kunnollinen mies voisi minua rakastaa. Minulla ei ole kokemusta siitä, mitä oikea rakkaus on, sillä kaikki aiemmat parisuhteeni ovat olleet pettävien pelurien kanssa. Ymmärrän miksi Milla käyttäytyy kuten käyttäytyy, ei pahuuttaan vaan rikkinäisyyttään. Mutta mekin pystyisimme aitoon parisuhteeseen, jos vain kohdallemme tulisi mies, joka ymmärtää haavamme ja antaa kärsivällisesti aikaa ja tilaa leimaamatta meitä kusipäiksi (joita emme ole).

Vierailija
3935/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaikuttaa, et Heidi vähän pelkää Mikkoa.. Säpsähtää sitä välillä.. Mitähän kulissien takana tapahtuu.. Kun sanoi aiemmin, et "järkyttyi, miten niin rauhallisen oloinen mies räjähti silleen.." Toiv. luen kehonviestejä väärin!

Vierailija
3936/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel <3

Vierailija
3937/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on kauppatieteiden maisteri.

Sitähän mä kysyin

Vierailija
3938/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin tänne:

"Eilisessä ensitreffit alttarilla- jaksossa tuli pätkä biisiä, jossa sanat menivät:

"Tell me again how this works, i'm in love but it hurts"

Mieslaulaja, biisi soi kohdassa jossa Heidi ja Mikko halaavat suihkutilassa mökillä ollessaan.

Spotifyssa on ensitreffit alttarilla- ohjelman biisilista, MUTTA TUOTA BIISIÄ SIINÄ EI OLE?? Ärsyttävää, googlea olen selannut ties millä hakusanoilla, mutta ei tuota biisiä tunnu olevan olemassakaan!"

Joku tietää mikä biisi?

Vierailija
3939/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo antaa tilaa Millalle . On vain läsnä omana itsenäään. Ei toistaiseksi ole tuominnut, ei haukkunut  ei halveksinut mihin se riittää, aika näyttää.

Vierailija
3940/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta vielä... eihän se nyt niin mene, että on olemassa vain ääripäät, vuoristorataa "pahiksen" kanssa tai sitten tasaista eloa kiltin ja kunnollisen kanssa. Eiköhän Millakin hae elämäänsä jonkinlaista sekoitusta, hieman jämäkämpää, "miehekkäämpää" versiota Kimmosta. Milla ei kuitenkaan vaikuta pahimmalta "justiinalta" ja Kimmokaan ei välttämättä ole niin nössö kuin ohjelma antaa ymmärtää. Pelkään kuitenkin, että jos jatkavat, niin ennemmin tai myöhemmin toisen elämään tupsahtaa se "tosirakkaus" ja se on sitten menoa.

Kimmossa on ripaus nuorta itseäni. Tuollaisessa suhteessa on vaikea tuoda esiin oma parasta minäänsä jos on koko ajan sellainen tunne, että pitää olla puolustuskannalla, pitäisi muuttua, ei hyväksytä sellaisena kuin on. Se johtaa käpertymiseen, piiloaggressiivisuuteen, negatiivisuuteen, jäykkyyteen ja siihen, että on vielä vähemmän "mies" kuin oikeasti on. Toisenlaisessa suhteessa Kimmokin pääsisi kukoistamaan, vapautumaan ja miehinen itsetunto nousemaan. Häissä joku Kimmon ystävistä kysyi, etkö pelkää että Milla tulee pompottamaan sua...

Mitä tulee noihin 10 vuotta ystävinä ja sitten pam...              No, kymmenessä vuodessa ihminen ehtii muuttua sen verran, että toinen alkaakin näyttäytyä eri valossa.

Tämmöistä keittiöpsykologiaa sen perusteella mitä meille näytetään. Totuus voi olla jotain muuta, puhuiko Dunderfeldt  jostain hienosta "kehityskertomuksesta"?

Ketju on lukittu.