Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3861/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan aika epäreilua, että Milla saa mököttää ja äristä ja olla puhumatta koska kaipaa omaa tilaa, mutta heti jos Kimmo ei pyörikään Millan perässä, Milla sättii tätä huonolla tuulella olemisesta. Toinen saa olla huonolla tuulella jos haluaa, toinen ei ollenkaan.

Vierailija
3862/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?

Ekonomi, sijoitusasiantuntija.

Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.

Yli 400 euroa tuulitakista. Pitää olla hölmö, että semmoisen summan on valmis maksamaan tuosta. Itse en ikinä maksaisi sellaista summaa takista. Ihme, että kehtasit sen telkkarissa näyttää. No minä olenkin aika köyhä. Tulot ovat vain vähän yli 60 te vuodessa ja asun omakotitalossa.

Mulle tulee vain mieleen eksä, joka oli ostamassa sänkyä. Finaalikierroksella oli kaksi lähes samanlaista, mitään eroa ei tuntunut olevan, muuta kuin tonni hinnassa. Pohti sitten että kummankohan hän nyt ottaisi, vaikea valita kun eroja ei ole. No lopulta hän sitten päätyi kalliimpaan, koska kalliimpi on aina parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Mikko, eikö se ostanut Heidille lahjaa 1kk-hääpäivän kunniaksi?

No eipä olisi tullut minullekaan mieleen. Etenkin kun sattui juhannus siihen samaan. Ehkä yksivuotishääpäiväksi olisin voinut.

Taidan kyllä olla omituinen nainen, kun en tykkää lahjoista enkä yllätyksistä. Onko se naisille sitten tärkeämpää, että toinen hankkii lahjaksi ylipäätään jotakin (tarpeeksi kallista tietysti), silläkin riskillä että se ei ole miellyttävää? Tai että toinen järjestää yllätyksiä, niinkuin se Samuelin ilmapallolento, vaikka ne olisivat kamalia? Siis se huomion kohteeksi joutumisen tunneko siinä on se olennainen asia, vaikka siitä seuraisi että kotona on tavaraa josta ei pidä (väärin valittu lahja) tai joutuu tekemään jotakin mistä ei pidä (epämukava yllätys)?

Olen kyllä ennenkin huomannut olevani jotenkin miehenaivoinen.

Vierailija
3864/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä herkkä taiteilijanainen kaipaisi vain miestä, joka puhuu naisille kunnioittavasti, esiintyy itsevarmasti eikä heittele sovinistisia lipsahduksia. Harmi kun Heidi ja Mikko ei kumpikaan vastannut toistensa odotuksia!

Mikkohan esiintyy nimenomaan itsevarmasti. Ei lainkaan kyseenalaista tekemisiään.

Silitti paitansakin itse, toisin kuin ihqu Samuelinne. Että sellainen sovinisti.

Heidi vastaa Mikon odotuksia ihan tarpeeksi hyvin, ei se mitään ihmeitä odottanutkaan. Toisin kuin Heidi.

Vierailija
3865/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvata kyllä, kun aikuinen ihminen voisi ihan itse reippaasti sanoa juuri tuon, että mene sinä vain mutta minä en pysty. Sen sijaan marttyroi "mennään sitten koska sinä haluat" ja kitisee myöhemmin valinnastaan.

Se mitään marttyrointia ollut, vaan ihan juuri sitä mitä mammat täällä märisee että Tiinan olisi pitänyt tehdä: edes yrittää nauttia Samuelin järjestämästä kivasta pikku ylläristä.

Minkäs sille voi, jos sitten osoittautuu, että kokemus on vielä kamalampi kuin mitä maan pinnalla kuvitteli.

Vierailija
3866/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihq räpsyripsi kirjoitti:

Onko tolla Jasonilla kuivat silmät vai miten se räpsyttelee niitä koko ajan??

Tai sitten valoherkät. Itsellä sellaiset (ollut kuulemma pienestä pitäen), kerran olen ollut telkkarikuvauksessa, ja ne spotit häikäisivät niin että koko ajan piti räpsytellä, vaikka tyhmän näköistä.

Vierailija
3867/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon reaktio kissanruuan ja hiekan unohdukseen oli turhan raju, jos hänen kissalleen kelpaa mistä tahansa marketista löytyvät ruuat ja hiekat. Mutta jos kissa on tottunut johonkin tiettyyn merkkiin tai sillä on jokin erikoisruoka, niin ymmärtäisin ärtymyksen täysin. Joku kissa voi olla niin allerginen, että pari päivää väärällä raksua voi aiheuttaa kauhean kutinan ja miltei karvattoman kissan. Joku kissa voi olla niin tarkka hiekasta, että jos uusi laatu sitä ei miellytä, kissa voi pissata tai kakata lattialle..

Vierailija
3868/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo tarvitsisi paljon enemmän itsevarmuutta. Grilliepisodi oli hyvä esimerkki siitä, miten miehen ei pidä käyttäytyä – ei siis blondailua vaan laite tyynesti kuntoon. Tai sitten tyynesti toteaa, ettei onnistu. (Ihan hyvä ohje naisellekin, jos haluaa olla ärsyttämättä.) TV:ssä tietysti pitää esittää, mutta jos elämä on sellaista muutenkin, tarvitsee terapiaa.

Mikon ongelma on se, että hän turhautuu herkästi arkipäivän vaivannäköön, ”ylimääräisiin” juttuihin. Elämän pitäisi mennä kuin elokuvissa – ei hankalia kotitöitä, ei sähläystä. Terapiaan tämäkin äijä.

Heidin kannattaisi käyttää korkokenkiä edes joskus. En halua olla epäkorrekti, mutta en myöskään toivo hänelle sitä kohtaloa, että tämä tai seuraava suhde kariutuu lyhytjalkaisuuteen. Tiedän, sellainen mies saa mennäkin, mutta miksi tuputtaa epäedullista puoltaan, kun sen voi jopa helposti kääntää vahvuudeksi. Pakkohoitoon.

Vierailija
3869/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipaisi oikein Millan ja Kimmon Grillatessa .  Kimmo kysyi laitetaanko kaikki makkarat, Milla kiukkuisesti mitä mikä  kysymys tuo on, tietysti  kaikki. Tähän sitten Kimmo selvästi nolon näköisenä yritti hymyillä ja mumisi jotain epämääräistä. Milla yritti myöhemmin selitellä kuinka hän nuorempana töksäytteli  , no jaa  edelleenkin ainakin Kimmolle.

Hahhaa, ai se on tuo töksäyttely, johon mammat täällä on reagoineet :) Olen nimittäin keskustelua seuratessani ihmetellyt, miksi Millaa niin dissataan ja pidetään ylimielisenä ja negatiivisena. Itse kun en huomaa Millan käytöksessä mitään erityistä.

Silloin kun Milla selvästi tajuaa miltä hänestä tuntuu, esim. joku pikku ärsytys, hän päästää sen ilmoille suoraan. Eikä panttaa kuten joku Heidi.

Olen seurustellut itse asiassa hyvinkin millamaisen töksäyttelijän kanssa, ja se oli ihan ok. Ehkä se on vähän ajattelematon tyyli joskus, mutta kyllä minun itsetuntoni sen kesti. Kysymys oli kuitenkin pienistä asioista, ja tiesin että töksäyttelijä kuitenkin arvostaa minua.

Milla ei käyttäydy ihan tyypillisen naisellisesti. Ehkä siksi tuntuu että hänen kanssaan arki olisi helpointa. Ja ehkä juuri siksi mammat vihaa, kun yksi ei pysy ruodussa :)

Vierailija
3870/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, katsoin nyt jakson. Joitakin ajatuksia:

Mä ymmärrän osin Millaa. Toi on ahdistava tilanne, kun ei ole rakkautta, ja toisen läsnäolo ärsyttää, silti on pakko kestää ja olla yhdessä ainakin jonkin aikaa. Toisaalta Millan käytös on välillä aika huonoa, töksäyttelevää ja huomaa ettei ole oppinut asioistaan ja ajatuksistaan puhumaan. Haluaa omaa aikaa ja yksinoloa-> ei uskalla sanoa sitä, vaan pakenee. Tunteet on viileät -> ei uskalla puhua asiasta, vaan myötäilee vaan toista ettei ongelmia ole. Yhdessäolo on väkinäistä ja ärsyyntyminen ja pettymys kuplii pinnan alla ja välillä pinnallakin, mutta silti lopussa väänsi epätoivoista hymyä ja sanoi "kyllä mä haluan pitää tosta Kimmosta kiinni, se on niin ihana tyyppi ettei sellaista välttämättä tule toista vastaan". Ei tule varmasti ihan samanlaista vastaan, mutta tuntuu kyllä jo sydämessään tietävän ettei halua tässä suhteessa olla. Eikä yksinjäämisen pelon takia kannata jäädä suhteeseen, jossa ei ole onnellinen. 

Sekä Millalla että Kimmolla puuttuu ymmärrys omista tunteista ja kyky keskustella niistä. Tämä voisi silti toimia jos sopisivat paremmin yhteen ja olisi vetovoimaa ja rakkautta. Mutta ei ole. 

Vierailija
3871/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Heidi ei halua olla huomattavasti pitempi Samuelia.

Vierailija
3872/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo tarvitsisi paljon enemmän itsevarmuutta. Grilliepisodi oli hyvä esimerkki siitä, miten miehen ei pidä käyttäytyä – ei siis blondailua vaan laite tyynesti kuntoon. Tai sitten tyynesti toteaa, ettei onnistu. (Ihan hyvä ohje naisellekin, jos haluaa olla ärsyttämättä.) TV:ssä tietysti pitää esittää, mutta jos elämä on sellaista muutenkin, tarvitsee terapiaa.

Mikon ongelma on se, että hän turhautuu herkästi arkipäivän vaivannäköön, ”ylimääräisiin” juttuihin. Elämän pitäisi mennä kuin elokuvissa – ei hankalia kotitöitä, ei sähläystä. Terapiaan tämäkin äijä.

Heidin kannattaisi käyttää korkokenkiä edes joskus. En halua olla epäkorrekti, mutta en myöskään toivo hänelle sitä kohtaloa, että tämä tai seuraava suhde kariutuu lyhytjalkaisuuteen. Tiedän, sellainen mies saa mennäkin, mutta miksi tuputtaa epäedullista puoltaan, kun sen voi jopa helposti kääntää vahvuudeksi. Pakkohoitoon.

wtf :D

Vierailija
3873/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu paria kirjoitti:

Huomasitteko, kuinka ylpeänä Heidi kertoi koonneensa suihkukaapin yhdessä isänsä kanssa? Mikko ampui alas Heidin mukavan muiston mukamas leikin varjolla jollakin todella vähättelevällä kommentilla, kun olisi pitänyt ihailla ja kehua vaimoa. Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole!

Häh, tuohan oli juuri tyypillistä miehistä huumoria vain. Olepa muutama vuosi miesvaltaisessa työpaikassa niin opit ymmärtämään. Pikku irvailua ja jekkua siellä on koko ajan, eikä odoteta että jostakin pienestä tavallisesta asiasta (kuten joku suihkukaapin kokoaminen) tarvitsee olla kehumassa. Kehutaan sitten kun on oikeasti aihetta. Ja se humoristinen naljailu voi myös olla yksi tapa kehua.

Vierailija
3874/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Kimmo, mulle alkaisi pikkuhiljaa kehittyä piinaava varuillaan olemisen tunne. Koko ajan saa olla varpaillaan tuleeko puskista "oot aina niin negatiivinen", "oot pahalla tuulella. Oothan, todella huomaa että olet!"

Mutta kun et ole Kimmo. Tuollainen toisen reaktioita kyttäävä varuillaan olemisen tunne on tyypillistä naisille, mutta ei miehille. 

Veikkaan, että Kimmo on ihan "normaalisti", ei missään varuillaanolo- ja valmiustilassa koko ajan. Ja aina uudelleen yllätyksenä tulee tuo "oot pahalla tuulella".

Sitä paitsi tähän ohjelmaan on varmaan oikein tarkoituksella leikattu mukaan juuri kaikki mahdolliset tuollaiset kohdat, jotta saadaan suhteeseen vähän draaman tuntuakin.

Vierailija
3875/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Heidi ei halua olla huomattavasti pitempi Samuelia.

Se ei liene ongelma, siis sikäli mikäli Heidi edes jostain syystä ajattelisi Samuelia...

Vierailija
3876/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samuelin kämpässä oli jotain kolmiolääkettä keittiön hyllyssä. Ekassa kohtauksessa purkki oli sumennettu, toisessa kohtauksessa näkyvillä. Tuo sumennettu kohtaus oli vielä kuvattu kauempaa. Joku vähän mokannut. :P

Voi miten hurjaa! Munkin melatoniinipurkin kyljessä on kolmio.

Vierailija
3877/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riipaisi oikein Millan ja Kimmon Grillatessa .  Kimmo kysyi laitetaanko kaikki makkarat, Milla kiukkuisesti mitä mikä  kysymys tuo on, tietysti  kaikki. Tähän sitten Kimmo selvästi nolon näköisenä yritti hymyillä ja mumisi jotain epämääräistä. Milla yritti myöhemmin selitellä kuinka hän nuorempana töksäytteli  , no jaa  edelleenkin ainakin Kimmolle.

Hahhaa, ai se on tuo töksäyttely, johon mammat täällä on reagoineet :) Olen nimittäin keskustelua seuratessani ihmetellyt, miksi Millaa niin dissataan ja pidetään ylimielisenä ja negatiivisena. Itse kun en huomaa Millan käytöksessä mitään erityistä.

Silloin kun Milla selvästi tajuaa miltä hänestä tuntuu, esim. joku pikku ärsytys, hän päästää sen ilmoille suoraan. Eikä panttaa kuten joku Heidi.

Olen seurustellut itse asiassa hyvinkin millamaisen töksäyttelijän kanssa, ja se oli ihan ok. Ehkä se on vähän ajattelematon tyyli joskus, mutta kyllä minun itsetuntoni sen kesti. Kysymys oli kuitenkin pienistä asioista, ja tiesin että töksäyttelijä kuitenkin arvostaa minua.

Milla ei käyttäydy ihan tyypillisen naisellisesti. Ehkä siksi tuntuu että hänen kanssaan arki olisi helpointa. Ja ehkä juuri siksi mammat vihaa, kun yksi ei pysy ruodussa :)

Kimmo kysyi "laitat sä kaikki makkarat" nimenomaan siksi, että hän esittää, ei ajattele ja tuskin on edes kiinnostunut vastauksesta. Hän on epävarma. Milla saa tietenkin kestää sitä koko ajan. Siitä tuli se "mikä kysymys tuo oikein on" -reaktio. Se on juuri sitä rehellistä palautetta, jota Kimmo tarvitsee. Ehkä oppii ja kehittyy.

Vierailija
3878/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toi Mikko on ärsyttävä. Tuo jatkuva pussailu ja mumina.

Vierailija
3879/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Milla odottaa Kimmolta tietynlaista käytöstä. Millalla varmaan joku entinen ihastus käyttäytynyt tietyllä tavalla (itsevarmasti, ulospäinsuuntautuneesti) ja Milla ei osaa arvostaa tai nähdä Kimmoa, koska on liikaa omien odotustensa vallassa. Millan ja Kimmon ei minusta pitäisi jatkaa yhdessä. Kimmo ansaitsee kypsän naisen, joka on nimenomaan kiinnostunut Kimmosta. Toki Kimmollakin on paljon opittavaa naisista.

Ohjelman perusteella Heidi ja Mikko olisivat ihan potentiaalinen pari. Mielestäni heillä kyllä on samankaltainen arvomaailma ja tyyppeinä ovat samankaltaisia. Suurin ongelma varmaankin heillä on tuo molempien äkkipikaisuus. Mikko ei ehkä ole hirveän sosiaalinen tyyppi, ei jaksa 24/7 miellyttää muita ihmisiä. Ilmaisee turhautuneisuutensa aika rajusti ja suoraan. Se voi toisaalta kertoa siitä, että ei jostain syystä arvosta Heidiä tarpeeksi. Mikon täytynee jatkaa vielä etsimistä. Heidi löytää varmasti seuraa helposti. On tosi kaunis ja älykäs.

Samuel ja Tiina ovat mielestäni oikeasti aika hyvä match :)

Vierailija
3880/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Heidi heitti patiolla tavattavasta ulkolaisesta miehestä, kun olivat lähdössä Mikon  työhaastatteluun ? Oliko vitsi, tapasiko oikeasti jonkun vai heittikö osoittaakseen . että toisetkin saavat netistä seuraa jos tahtovat?

Et ymmärrä vitsikkyyttä?

Ketju on lukittu.