Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte, pitkäaikainen unettomuus on hirvein sairaus, joka ihmisellä voi olla!

Vierailija
03.09.2016 |

Kymmenien vuosien kidutus ja rääkkäys muutaman tunnin yöunilla. Saatana. Syövänkin ottaisin mielummin, kuin kärsisin tästä vitun paskasta. Syövästä sentään parantuu tai sitten siihen kuollaan mutta unettomuus pitää sen verran elossa että saa kitua läpi elämän!!! Älkääkä saatana missään nimessä tunkeko tähän mitään lapsellisia nukahtamisvinkkejä tai tulen vaikka ruudun läpi kuristamaan teidät!!! Lääketiedekään ei saatana viitsi ymmärtää ja etsiä unettomuuden todellisia syitä vaan lässytetään jostain lapsellisesta masennuksesta ja stressistä ja jaellaan unilääkkeitä VAIKKA KYSE ON SAATANA AIVOISSA OLEVASTA VIASTA/POIKKEAVUUDESTA. VANNON SEN. KATSOKAA VITUN TURHAT TIEDEMIEHET SINNE AIVOIHIN. Sieltä se syy löytyy. Unettomuuttahan on myös kuolemaan johtavana (Fataali familiaalinen insomnia) ja sekin johtuu aivoista. Niin vittu. Äskenkin yritin mennä vähän päiväunille. Mutta KUN EI NUKAHDA NIIN EI!!!!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoista tuo täydelinen unettomuus johtuu. Unikeskus on aivojen takaosassa ja aivot ovat tavallinen elin niinkuin maksa, munuaiset yms. Ihmiset ja jopa lääkärit on aivopesy luulemaan että aivot ovat jokin hengellinen ihme ja kaikki mistä ruumis kärsii on aivojen syytä hengessä. Aivojen syytä kylläkin mutta ruumiissa. Mihin tahansa vaivaan mistä ruumis kärsii annetaan suopeasti mitä tahansa "myrkkyä", mutta annas olla! kun kysymyksessä on nukkuminen ja ennen kaikkea nukahtamiskyvyttömyys niin johan ollaan tekemisissä "henkimaailman" eli psyykkisten häiriöitten osastolla. Lääkäreitten hiukset nousevat pystyyn ja tarjotaan mitä tahansa diaknoosia joka ei koskaan ole aivojen elimellinen vika. Sitä onko täydellinen nukkumisen kyvyttömyys  geenisairaus tai päänkolistelu onnettomuuksissa ei oteta lankaan huomioon. Aivot ovat lisäksi kemiallinen, sähköllinen ja ja happea  tarvitse elin ja jos joku mättää aivot rakaa. Koska eliö eli ihminen  haluaa ennenkaikkea pysyä elossa se nappaa sieltä mistä helpoimmin saa eli aivoista.  Itse olen ollut lapsesta asti huono nukahtamaan ja aikuisena lakkasi uni kokonaan. Onneksi asuin paikkakunnalla missä unettomuuteen ei suhtauduttu vainoharhaisesti muuten olisi  jo haudassa. Nyt on hankalampaa ja pisimmiltään ilman lääkkeitä olen valvonut seitsemän vuorokautta putkeen. Mitä pitempään valvoin sitä ylivirittyneemmäksi tulin. Elimistö olisi pian palanut loppuun mutta onneksi sain pienen annoksen unilääkettä. Pitäisi tulla ulos sieltä pimeältä keskiajalta ja tajuta (varsinkin ruumiinavauksen nähneitten) että aivot voivat vahingoittua siinä kuin mikä muu ruumiinosa tahansa eikä heti vetää hatusta jotain ihme nistipäätöstä.  

Vierailija
42/45 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yli kymmenen vuotta jatkunut, koko ajan pahentunut unettomuus. En nukahda ja herään 1-4 kertaa yössä.

Olen käynyt ’unikoulun’, meditoimnut, kokeillut lähestulkoon kaikki markkinoilla olevat lääkkeet - perinteiset unilääkkeet ja mieliala- ja ahdistukseen tarkoitetut lääkkeet. Ja myös valtavan määrän eri melatoniini-valmisteita sekä luontaisvalmisteita.

Olen 41-vuotias ja tätä on jatkunut yhtäjatkoisrsti 15-vuotta.

Onko kenelläkään mitään vinkkejä sillä olen valmis kokeilemaan mitä vaan.

Tällä hetkellä lääkitys on on melatoniini, Stella ja valiium.

Kiitosetukäteen kaikista vinkeistä

Nimimerkki En enää jaksa vaan haluan elää ”normaalisti’

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyytäviä pelkotiloja. Niitä tulee jo pienistäkin asioista. Haluaisin elää tasapainoista elämää, mutta ehkä olen luonteeltani pelokas ja peloteltu.

Kärsin kaikista  kritiikeistä ja myös veljeni ovat havainneet, että olen sopiva kyykytettävä.

No, pelottaa avata sähköposti, pelottaa kun puhelin soi, pelottaa kun postia tulee jne..

Kaikki vielä kasaantuu nukkumisen estymiseen.

Sain zopiklonia, olin sitten muistamaton, ehkä pysyvää muistamattomuutta, 7 mg, sitten otin 3,5 mg. Sitä ei suositella kahta viikkoa enempää. Minulla on jo monta vuotta, kun pyysin apua pelkotiloihini.

Sitten kokeilin tryptofaania, en osaa sanoa siitä mitään. Valeriaana, sitä voi ottaa korkeita pitoisuuksia, mutta poimii vain jos ei ole paniikkeja tai pelkotiloja.

Laventeli, melissa yhdistelmä. Myös yhdistelmä humala, melissa ja valeriaana.

Nyt kokeilen isoilla pitoisuuksilla kärsimyskukka-kuivaekstraktia, sillä pitäisi tulla unta, vaikka on pelkotiloja.

Mitäs te muut? Tai sinä?

Vierailija
44/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uu

Vierailija
45/45 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osk osuu kohdalle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi