Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos kolhit autoa niin ilmoittaisitko?

Vierailija
03.09.2016 |

Mitä jos osut vaikka taskuparkkeeratessa toiseen autoon, niin mitä teet?

jos kolhit autoa niin ilmoittaisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei osaa ajaa edes kävelyvauhtia törmäilemättä muihin, niin kannattaisiko luopua autoilusta.

Vierailija
2/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei nää niin en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmoita. Pahinta mitä voi tapahtua on jäädä kiinni ja joutua makselemaan samoin kuin jos ilmoittaisi heti.

Vierailija
4/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi jätti ilmoittamatta, mutta onneksi autoni kamerasta näkyi kilvet. Jos olidi jättänyt lapun niin homma olisi ollut pikkurahalla hoidettu, mutta kun ei jättänyt niin... yllättynyt oli kun myöhään illalla tulin juttelemaan korvauksista.

Vierailija
5/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui kumma juttu. Huomasin pienellä hautuumaan parkkipaikalla, että yhtä autoa kolhittiin. Kolhija vaan lähti. Jäin odottamaan kolhitun tulemista ja kerroin sille kolhijan rekkarin. Kolhittu kiitti vuolaasti ja lähti.

Sitten kävin äkkiä haudalla viemässä kynttilän ja palasin. Autossani oli suuri ruttu. Omituinen yhteensattuma minusta. Ihan mystistä. Parkkipaikka on siis ihan pieni. Noin 7 autoa mahtuu.

Vierailija
6/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ilmoittaisi. Jos voisi luottaa kolhitun auton omistajan fiksuun käyttäytymiseen minua kohtaan vahingon satuttua mutta kun ei voi niin miksi altistuisin vittuilulle ihan vapaaehtoisesti?

Vierailija
7/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannes ihmisistä on näemmä epärehellisiä

Vierailija
8/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä sona ilmoittaison pienetkin kolhut, köyhähän minä olisin. Suomrssa on ihan liian ahtaat parkkipaikat. Onneksi on Saab900, itselle ei tule edes jälkiä. Maalatut puskurit on ahterista.

N48

Vierailija
9/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jättänyt yhteystietoja, ap. Istuin siinä viereisessä autossa ja tiedät sen kyllä. Arvelinkin että jotain aiheeseen liittyvää näpräsit heti paikan päällä johonkin hätäpäissäsi.

Vierailija
10/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ja aion ilmoittaa jatkossa. Vois vakuutusyhtiöön ihmetellä, kun paikkaan vaan oman auton.

Vierailija
11/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät kersat ajattelee vain itseään eivätkä ota mistään vastuuta. Pilaatte suomalaisuuden. Olette huonon kasvatuksen tulosta. Teiltä pitäisi ottaa autot kokonaan pois. Räkänokat

Vierailija
12/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kolhinut toista autoa parkkipaikalla vaikka takana 2 miljoonaa kilometria ajoa. Olen ammattikuljettaja. Omaa autoani raaputin pari kertaa parkkihallien tolppaan sinä vuonna kun olin juuri kortin saanut, mutta nopeasti opin hahmottamaan kääntösäteet ja katsomaan paremmin. En ole mikään superkuljettaja olen vain todella rauhallinen ja täsmällinen, sekä osaan hahmottaa tilaa todella hyvin ja koordinaatiokyky on edes keskivertoa. Toisaalta eipä sitä varmaan yhdistelmäajoneuvoja paljoa peruuttelisi ja kääntelisi jos ei osaisi hahmottaa tilantarvetta.

Rauhallisuus ja ennakointi on valttia ja se, että auto ei liikahdakkaan jos on epävarma siitä, että onko tilaa. Itse käyn aina katsomassa onko tilaa vai ei ennenkuin liikutan autoa jos en ole siitä täysin varma. Nykyään onneksi uudemmissa rekoissa ja kuorma-autoissa on peruutustutkat, kamerat ja kaikki hienoudet. Mutta suurimmaksi osaksi ajan autoilla joissa ei ole mitään apuvälineitä eikä silti kolahtele minnekään.

Vierailija
13/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittamatta jättäminen on liikennepako, joka on rikos, ja siten poliisiasia.

Vierailija
14/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajokortin saanut tytär hipas viereistä autoo parkkipaikalla ja jätti lapun pyyhkijän alle. Ensin soitti nainen, että autoon ei tullut mitään vaurioita. Sitten soittikin naisen mies, että autosta on tulossa 3000e lasku. Todella törkee kusetus yritys nuorta kohtaan. Eipä tiennyt kusettaja, että tytön isä korjailee autoja ammatikseen:)

Vierailija
15/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ajokortin saanut tytär hipas viereistä autoo parkkipaikalla ja jätti lapun pyyhkijän alle. Ensin soitti nainen, että autoon ei tullut mitään vaurioita. Sitten soittikin naisen mies, että autosta on tulossa 3000e lasku. Todella törkee kusetus yritys nuorta kohtaan. Eipä tiennyt kusettaja, että tytön isä korjailee autoja ammatikseen:)

Olisi kannattanut jo etukäteen älypuhelimella valokuva auton saamista vaurioista. Silloin olisi paljon vahvemmilla tälläisissä riita tapauksissa kun kuvan perusteella vakuutusyhtiön vahinkotarkastajaa tai merkkiliike pystyisi arvioimaan onko kulut oikeaa luokkaa. Suurin osa huijareista luovuttaa siinävaiheessa kun on esittää kuvat ja asiantuntijan arvio todellisesta korjausten kuluista.

Aika kovat vauriot auto on kärsinyt jos kulut 3000€ ja kyse on jostain pikku kolhasusta ja kolhittu auto on yleinen automerkki kuten Toyota tai Volkkari eikä mikään ferrari. Itseäni rysäytettiin kunnolla auton perään niin, että koko auton perä paskana eikä senkään korjaaminen maksanut noin paljon.

Vierailija
16/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No auton maalaminen ja oikominen maksaa tonneja aina. "Pienen hipaisun" maalaminem tarkoittaa aina koko kyljen, oven tai puskurin maalaamista

Eikö se ole sulle ihan se ja sama maksaako se tonnin vai kymppitonnin, kun vakuutukseen se kuitenkin menee??

Yleensä ei kannata suostua parkkipaikalla mihinkään muutaman kympin korvaukseen jos kolhija tätä ehdottaa.

Vierailija
17/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No auton maalaminen ja oikominen maksaa tonneja aina. "Pienen hipaisun" maalaminem tarkoittaa aina koko kyljen, oven tai puskurin maalaamista

Eikö se ole sulle ihan se ja sama maksaako se tonnin vai kymppitonnin, kun vakuutukseen se kuitenkin menee??

Yleensä ei kannata suostua parkkipaikalla mihinkään muutaman kympin korvaukseen jos kolhija tätä ehdottaa.

Älä nyt viitsi. Itse kysyisin naarmujen korjauskuluja vaikka täältä. Sivulla on myös ennen ja jälkeen kuvia.

http://www.smartrepair.fi/index.php?section=1

Hinnasto löytyy täältä:

http://www.smartrepair.fi/hinnasto

Vierailija
18/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi jätti ilmoittamatta, mutta onneksi autoni kamerasta näkyi kilvet. Jos olidi jättänyt lapun niin homma olisi ollut pikkurahalla hoidettu, mutta kun ei jättänyt niin... yllättynyt oli kun myöhään illalla tulin juttelemaan korvauksista.

plaa palaa plaa

Ei tullut yhtään kalliimmaksi että ei jättänyt lappua.

Vierailija
19/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä minulla on trafilla tietojen luovutuskielto. En todellakaan halua jutella mitään minkä häiriintyneen kotipoliiisin kanssa. Yhteydenotot oikean poliisin avustuksella, kiitos.

Vierailija
20/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannes ihmisistä on näemmä epärehellisiä

jos itse kolhin niin en ilmoita, jos näen että joku kolhii niin illmoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi