Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofian peppuvideo. Ei oo todellista. Miten joku voi olla niin....että tommosia laittaa nettiin

Vierailija
02.09.2016 |

Hyvät naurut sain.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että suuri osa näistä Sofian ja Nikon haukkujista fanitti aikoinaan natsi-Sebua silloin kun se oli BB-talossa, ja pitävät nykyäänkin isompaa melua Sofian pyllystä kuin Sebun natseilusta. Puhumme siis suurista ihmistuntijoista ja moraalieksperteistä.

Vierailija
102/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaahhahahhahhahaaa! Hyvät naurut! :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ollut Sofian mutsikin haarat levällään marokkolaisen edessä ja tulos on tässä.  Palstalaisien kohdalla se on vain hypoteesi ja olettamus.

Sehän tässä huolestuttaakin jos on 17,3k tykkääjää mitä se kertookaan ihmisten älykkyydestä.

Vierailija
104/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sen kirjan kuvauksista, joka julkaistaan joulumarkkinoille. Aion ostaa ihan mammojen kiusaksi, vaikken sillä mitään teekään. 😆

Voi miten kauheaa kiusaa nyt AV-mammoille teetkään, kauhean ilkeää! Mitenhän ne saa nukuttua enää moisen kiusanteon jälkeen? :O

Vierailija
105/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että suuri osa näistä Sofian ja Nikon haukkujista fanitti aikoinaan natsi-Sebua silloin kun se oli BB-talossa, ja pitävät nykyäänkin isompaa melua Sofian pyllystä kuin Sebun natseilusta. Puhumme siis suurista ihmistuntijoista ja moraalieksperteistä.

Anteeksi, mutta en ole seurannut bb:tä enkä todellakaan ihaillut yhtään ketään. En ole ylipäätänsä seurannut mitään telkkariohjelmaa 6-7 vuoteen, sillä perinteisestä töllöstä tulee pelkkää paskaa. Mikä sopii toisaalta hyvin yhteen näiden persejulkkisten kanssa: mitä muutakaan sitä itsestään voisi antaa, kuin perseensä, kun ihmisille muutenkin suolletaan ihan tajutonta paskaa katsottavaksi?

Vierailija
106/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkasikohan Sofia tuolla liikeharjoittelulla itseään huomista neuvolakäyntiä varten  ja valmistautuikohan näin  ottamaan siellä jotain  rokotusta.

Joo,voihan sen pistämispelon ja piikkikammon voittamiseksi tuokin etukäteisharjoitus auttaa.

Kankku vaan sitten reippaasti noin huomenna  terkkarille esiin ja kyllä se siitä...piikki vaan 'piu' sinne ja pikku nipsaus sinne kankkuun  vaan mikä tuskin tuntuu heh,heh ja sitten vaan koko istumalihas mahdollisimman rentona ..

Vierailija
107/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on fitnessmalli, niin eikö tuo ole vähän niin kuin se mitä hän tekee työkseen? En oikein  ymmärrä mitä närkästymistä tässä on.

Vierailija
108/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota tekee työkseen niin hohhoijaa. Ammattina perseenpyörittäjä. Wau.

Vierailija
109/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä pysty ymmärtämään, että mikä se substanssi tässä on. Että seuraako tätä naista joku joka esim. ei itse kuntoile ja ole mukana näissä fitness-hommissa ?

Siis ihan hyvässä kuosissa oleva mimmi, mutta kun homma kerran nähty, niin miten jaksaa kiinnostaa enempää ?!

Minä en tunne sosiaalista mediaa enkä "seuraa" ketään missään, mutta kyllähän minuakin kiinnostavat ihmiset jotka omaavat oikeasti jotain omaa;

https://www.instagram.com/p/4fnjRnFhcO/?taken-by=christinehmcconnell

https://www.instagram.com/p/yAT9COwKmh/?taken-by=alexhonnold

Tosiaan tuota Christine Mcconnellia voin kyllä suositella, sillä harvoin olen yhtä paljon arvostanut yhtä ihmistä ja tämän kädentaitoja. Hänen kaltaisiaan kun olisi enemmänkin, niin maailma olisi paljon kiinnostavampi paikka.

Vierailija
110/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä Sofia on todella kaunis nuori nainen, samoin kuin tämä Saana Uimonenkin.

Persevideot ja oman perseen kuvat sen sijaan ovat kamalia ja se kertoo useasti huonosta mausta ja erikoisesta minäkuvasta. Samoin kuin miesten lähettämät ns. "kalukuvat" vehkeestään.

Tyrkkypersejuttuja katselevat mielestäni lähinnä henkilöt joilla ei ole kumppania, etteivät unohda miltä naisen perse näyttää, eli sosiaalinen tilaus niillä varmaankin on olemassa.

Vierailija
111/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ollu kontillaan ja ilman trikoita. Olisin mennyt juosten etsimään vaseliinipurkkia.

Vierailija
112/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä-Äijä kirjoitti:

Itse en miehenä pysty ymmärtämään, että mikä se substanssi tässä on. Että seuraako tätä naista joku joka esim. ei itse kuntoile ja ole mukana näissä fitness-hommissa ?

Siis ihan hyvässä kuosissa oleva mimmi, mutta kun homma kerran nähty, niin miten jaksaa kiinnostaa enempää ?!

Minä en tunne sosiaalista mediaa enkä "seuraa" ketään missään, mutta kyllähän minuakin kiinnostavat ihmiset jotka omaavat oikeasti jotain omaa;

https://www.instagram.com/p/4fnjRnFhcO/?taken-by=christinehmcconnell

https://www.instagram.com/p/yAT9COwKmh/?taken-by=alexhonnold

Tosiaan tuota Christine Mcconnellia voin kyllä suositella, sillä harvoin olen yhtä paljon arvostanut yhtä ihmistä ja tämän kädentaitoja. Hänen kaltaisiaan kun olisi enemmänkin, niin maailma olisi paljon kiinnostavampi paikka.

No mikä substanssi julkkisten seuraamisella nyt yleensä on? Hömppää elämään. Mielestäni melko harmitonta. Hyvin harva esim. BB:ssä ollut tyyppi tekee mitään kiinnostavaa, mutta silti joitain niistä ihkutettiin onnessaan. Nyt kun BB:tä ei ole, niin niitten tilalla on näitä somehömppiä. Suomen kuvioita ei oikein muutenkaan voi verrata isoon maailmaan, joten nuo linkkisi antaa siinä mielessä väärän vertailukohdan.

Vierailija
113/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tässä ei oo yhtään tehty kärpäsestä härkästä. 

Vierailija
114/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Fitness ja bodariukkojen helikopterivideoita tulee nettiin repeatiniä?

Ihan noin niin kuin tasa-arvon vuoksi. ja tietty huumorilla, huumorilla, eikä missään nimessä puhtaasta tarpeesta toteuttaa exhibitionismiaan (julkista paljasteluntarvetta).

Härskimpiä noi likkojen kameralle pyllistävät persekuvat on kuin taiteellisesti hallitut koreografisesti taidokkaat äijien helikopterivideot.

Niitä odotellessa...

Bullshit Mengele ja ketäniitänytonkaan.....come on boyss..

Vierailija
115/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt mitenkään pahan näköinen bööna ole, mutta mua häiritsee se, että eikö nää eukot voi keksiä ikinä mitään omaa? Silikonit ja ankkahuulet ja sit ku joku aloittaa persebuumin, niin tietenkin nää copycatitkin on heti tarkakat paljaana. Surullista.

Vierailija
116/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse salilla ja rakastan treenaamista. Tärkein harrastukseni. Mutta näiden Sofioiden takia mua on alkanut hävettää vastata kysymykseen harrastanko jotain ja mitä...

Vierailija
117/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse salilla ja rakastan treenaamista. Tärkein harrastukseni. Mutta näiden Sofioiden takia mua on alkanut hävettää vastata kysymykseen harrastanko jotain ja mitä...

äsh, vastaat vaan silmää räpäyttämättä notta pylpyrän reenausta stringit syvällä persvaossa.

Vierailija
118/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Fitness ja bodariukkojen helikopterivideoita tulee nettiin repeatiniä?

Ihan noin niin kuin tasa-arvon vuoksi. ja tietty huumorilla, huumorilla, eikä missään nimessä puhtaasta tarpeesta toteuttaa exhibitionismiaan (julkista paljasteluntarvetta).

Härskimpiä noi likkojen kameralle pyllistävät persekuvat on kuin taiteellisesti hallitut koreografisesti taidokkaat äijien helikopterivideot.

Niitä odotellessa...

Bullshit Mengele ja ketäniitänytonkaan.....come on boyss..

kulliako ne siellä salilla treenaa?

Vierailija
119/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tasolla olevat älykääpiöt tykkäävät :D

Vierailija
120/163 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Veikkaan että 99% näistä vihaajista on ylipainoisia ja katkeria mammoja. Tai lättäperseitä ;)