Sofian peppuvideo. Ei oo todellista. Miten joku voi olla niin....että tommosia laittaa nettiin
Kommentit (163)
Perse on paskan koti. Tuossa videossa esitellään erästä paskan kotia, joka ei nyt mitenkään hulppea ole.
Eniten kiinnitin huomiota siihen, miten huonosti tehty contour Sofialla on. Voi apua, ei minkään näköistä häivytystä, eikä sävyt sovi ihoon ollenkaan. Näyttää harmaalta ja sotkuiselta, vaikka taitaa normaalisti ihan nätti tyttö olla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas ylipainoset mammat kateellisina manaa: "miks suomalaiset miehet eivät arvosta enää luonnollisuutta (=läskiä)". Sit ollaan haarat leväällään heti kun joku Muhamedi tai Mehmetti tulee kehumaan.
Voi Jonne kun hauskan läpän keksit. Muhamedi? Onko se joku terveyspalvelu jota toimittaa joku lähi-itäläinen?
Muhamediheli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Fitness ja bodariukkojen helikopterivideoita tulee nettiin repeatiniä?
Ihan noin niin kuin tasa-arvon vuoksi. ja tietty huumorilla, huumorilla, eikä missään nimessä puhtaasta tarpeesta toteuttaa exhibitionismiaan (julkista paljasteluntarvetta).
Härskimpiä noi likkojen kameralle pyllistävät persekuvat on kuin taiteellisesti hallitut koreografisesti taidokkaat äijien helikopterivideot.
Niitä odotellessa...
Bullshit Mengele ja ketäniitänytonkaan.....come on boyss..
kulliako ne siellä salilla treenaa?
Sitäpä juuri ! Niiillä käsipainoilla!
huomiohakuinen huonon itsetunnon omaava julkisuudenkipeä lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sen kirjan kuvauksista, joka julkaistaan joulumarkkinoille. Aion ostaa ihan mammojen kiusaksi, vaikken sillä mitään teekään. 😆
Voisitko hieman tarkentaa, miten minun nyt sitten pitää kiusaantua?
Lähinnä tunnen sääliä, ostat jotain mitä et tarvitse, vain ärsyttääksesi ihmisiä, joita et tunne, ja joita ostoksesi ei voisi vahempää kiinnostaa.
Kivasti on sinulla elämässäsi sisältöä, mutta mikäs siinä, jos noin tulet onnelliseksi!
Jatka vain samaan tyyliin ja osta Sofian kirja!
Kun minä olin nuori, noille naisten kuville oli Jallut, Kallet jne. Kuvissa esiintyviä naisia halveksittiin ja säälittiinkin, fiksut ja tyylikkäät, itseään arvostavat naiset, eivät niihin lähteneet, edes rahasta.
Miten lue nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on Sofian peppu ihan yksi ja sama. Jos aikuinen ihminen tuntee tarvetta tuollaiseen, niin siitä vain.
Kuitenkin mikä mua Sofiassa on ihan parin päivän aikana alkanut ihan todenteolla ärsyttää. On sen Snapchatissä esiintullut uuden koiranpennun kohtelu.
Siis hakivat sen Nikon kanssa mitä, 2 päivää sitten kotiin? Ja raahaavat sitä ympäri jokaisia kauppoja, kuvauksia, ja kissanristiäisiä mitä nyt keksivätkään. Siis eikö nämä kaksi aikuista ihmistä ihan oikeasti pysty käsittämään että VASTA vieroitettu koiranpentu tarvitsee rauhallisen ympäristön, eikä mitään asusteena ympäri Stadia raahaamista!?!?! Katsokaapa itse tuota Sofian snapchattiä jos haluatte nähdä etovaa koiranhoitamista.
En ole mikään eläinaktivisti eläinaktivisti viherpiipertäjä, mutta herranjumala käy koiraa sääliksi:0
Tajuat kai että vuorokauidessa on 24 tuntia? Sofian ja Nikon snäpissä on tästä 24 tunnista 2 minuuttia. Se että koira tekee snäpeissä muuta kuin nukkuu, johtunee siitä että sitä kuvataan enimmäkseen sinä lyhyenä aikana, kun se tekee muuta kuin nukkuu.
Koko päivän autossa, usean tunnin kuvauksissa, jne. Että että.
Asuvat kantakaupungissa, ajomatkat minuutteja. Kuvauspaikka ei ollut meluisa, ja siellä oli varmasti muitakin huoneita kuin se jossa kuvattiin. Eikä ne kuvaukset edes olleet viimeksi kuluneen vuorokauden aikana.[/quote
Moikka vuoden koiranomistajat.
Eli kun ajomatkatkin ovat vain minuutteja, niin varmasti itse kuvauksiinkin aikaa on kulunut max 20minuuttia. Ihan sama mitä huoneita siellä kuvauksissa on ollut, ne eivät siltikään ole sama asia kuin turvallinen, rauhallinen ympäristö ilman koiranpentua häiritseviä muuttuvia tekijöitä, kuten kovia ääniä ja valoja.
Eihän aikuiselle ihmiselle tule mieleenkään että koiranpentua joka on vasta napattu emänsä vierestä aletaan raahaamaan ympäri kaupunkia. Toivottavasti ymmärrätte että koira ei ole lelu, vaan eläin, joka ei pysty kertomaan että nyt tuntuu pahalta.
Nauratti snapchatissä ne Sofian muffininleivonnat . Ei edes missään vaiheessa haukannut muffinia, vaan keskittyi laittamaan huulet törrölle ja antamaan pusua muffinille.
Juu sofia voi jättää muffinsinsa väliin jos tuntuu siltä, mutta pitääkö sitten tunkea kirjaansa muffiniohjetta jota ei itse edes syö?
Huomaa jo valmiiksi että kirjaan on kopioitu ohjeita, jotka eivät paljoa Sofiaa kiinnosta mutta kun sisältöhän on toissijaista, verrattuna tuloihin kirjasta. Huhhuh mitä pelleilyä, tosin empä ole kovinkaan yllättynyt.
No oli sitten ihan miten vaan niin on tuo Sofia ihan kaunis ja seksikäs, joten panisin kyllä
Vaikuttaa vähän tyrkyltä , pinnalliselta ja huomion hakuselta .
Kyllä hyvää silti kelpaa näyttää ja esitellä
Miten tuo eroaa siitä, että mies pullistelee paidatta? Tekisitkö ison numeron siitä, ap?
Eipä taida fitness urheilijalle olla kummoinen kauhistus kun pakaralihas näkyy. Kun niiden kanssa tehdään töitä, treenataan ja arvioidaan jatkuvasti niin varmaan sama kun kysyis eikö lääkäriä ällötä koskea peräsuoleen. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida fitness urheilijalle olla kummoinen kauhistus kun pakaralihas näkyy. Kun niiden kanssa tehdään töitä, treenataan ja arvioidaan jatkuvasti niin varmaan sama kun kysyis eikö lääkäriä ällötä koskea peräsuoleen. Get over it.
Lääkäri silti ymmärtää, miten valtaosa ihmisistä suhtautuu peräsuoleen eikä tunge somekanavaansa täyteen sitä.
Ei nää yleensä oikeasti naurata, mutta tällä kertaa nauroin ihan aidosti ja ääneen :D Aivan helvetin koominen video.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuori, noille naisten kuville oli Jallut, Kallet jne. Kuvissa esiintyviä naisia halveksittiin ja säälittiinkin, fiksut ja tyylikkäät, itseään arvostavat naiset, eivät niihin lähteneet, edes rahasta.
Miten lue nykyään?
Jallut, Kallet jne. on nykyään muuttunut sosiaaliseksi mediaksi, mutta loppu viestistäsi pätee nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sen kirjan kuvauksista, joka julkaistaan joulumarkkinoille. Aion ostaa ihan mammojen kiusaksi, vaikken sillä mitään teekään. 😆
Voisitko hieman tarkentaa, miten minun nyt sitten pitää kiusaantua?
Lähinnä tunnen sääliä, ostat jotain mitä et tarvitse, vain ärsyttääksesi ihmisiä, joita et tunne, ja joita ostoksesi ei voisi vahempää kiinnostaa.
Kivasti on sinulla elämässäsi sisältöä, mutta mikäs siinä, jos noin tulet onnelliseksi!
Jatka vain samaan tyyliin ja osta Sofian kirja!
Näköjään hieman kuitenkin kiusaannuit, kun päätit ihan tuollaisen hienon ylevyysfilosofisen älykkyyspläjäyksen raapustaa tänne korkeatasoiselle av-palstallemme.
Vierailija kirjoitti:
klo 10:08 | 4.9.2016
Sofian haukkujalla ei näköjään aamulääkkeet ehtiny vielä vaikuttaa, kun piti nostaa ketju taas ylös heti kun heräsi ja kirjoittaa monta negaviestiä putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on Sofian peppu ihan yksi ja sama. Jos aikuinen ihminen tuntee tarvetta tuollaiseen, niin siitä vain.
Kuitenkin mikä mua Sofiassa on ihan parin päivän aikana alkanut ihan todenteolla ärsyttää. On sen Snapchatissä esiintullut uuden koiranpennun kohtelu.
Siis hakivat sen Nikon kanssa mitä, 2 päivää sitten kotiin? Ja raahaavat sitä ympäri jokaisia kauppoja, kuvauksia, ja kissanristiäisiä mitä nyt keksivätkään. Siis eikö nämä kaksi aikuista ihmistä ihan oikeasti pysty käsittämään että VASTA vieroitettu koiranpentu tarvitsee rauhallisen ympäristön, eikä mitään asusteena ympäri Stadia raahaamista!?!?! Katsokaapa itse tuota Sofian snapchattiä jos haluatte nähdä etovaa koiranhoitamista.
En ole mikään eläinaktivisti eläinaktivisti viherpiipertäjä, mutta herranjumala käy koiraa sääliksi:0
Tajuat kai että vuorokauidessa on 24 tuntia? Sofian ja Nikon snäpissä on tästä 24 tunnista 2 minuuttia. Se että koira tekee snäpeissä muuta kuin nukkuu, johtunee siitä että sitä kuvataan enimmäkseen sinä lyhyenä aikana, kun se tekee muuta kuin nukkuu.
Koko päivän autossa, usean tunnin kuvauksissa, jne. Että että.
Asuvat kantakaupungissa, ajomatkat minuutteja. Kuvauspaikka ei ollut meluisa, ja siellä oli varmasti muitakin huoneita kuin se jossa kuvattiin. Eikä ne kuvaukset edes olleet viimeksi kuluneen vuorokauden aikana.
Moikka vuoden koiranomistajat.
Eli kun ajomatkatkin ovat vain minuutteja, niin varmasti itse kuvauksiinkin aikaa on kulunut max 20minuuttia. Ihan sama mitä huoneita siellä kuvauksissa on ollut, ne eivät siltikään ole sama asia kuin turvallinen, rauhallinen ympäristö ilman koiranpentua häiritseviä muuttuvia tekijöitä, kuten kovia ääniä ja valoja.
Eihän aikuiselle ihmiselle tule mieleenkään että koiranpentua joka on vasta napattu emänsä vierestä aletaan raahaamaan ympäri kaupunkia. Toivottavasti ymmärrätte että koira ei ole lelu, vaan eläin, joka ei pysty kertomaan että nyt tuntuu pahalta.
Vähän kuivuu tämä jeesustelusi. Taas meni yksi vuorokausi ilman yhtään kuvaa koirasta muualla kuin kotona.
Pitihän se taas yhden koulutususkovaisen päästä ääneen.