Sofian peppuvideo. Ei oo todellista. Miten joku voi olla niin....että tommosia laittaa nettiin
Kommentit (163)
Joku hepsankeikka hytkyttää persettään nähtäville nettiin?
Miten...mitätöntä. Suunnilleen yhtä iso saavutus kuin hengittäminen.
Hyvä peppu ja ihaltavan kaunis nainen. Ennenkaikkea tekee rahansa ulkonäöllä ja uskon, että tienaa kuvilla ja videoilla mukavasti. Nykypäivänä useat naiset kansainvälisesti tienaavat rahansa kuviensa ja blogiensa avulla. Lisäksi nykypäivänä meillä on vapaus esitellä itseämme miten haluamme, joten mun puolesta antaa mennä... :)
N32
Tässä joku kertoi kehuneensa Nikon faijalle sen fiksuutta! Voin kertoa, että siinä perheessä koko väki on todella yksinkertaista porukkaa. Tämä miniä on taivaanlahja ja parasta mitä heille on ikinä tapahtunut. Olen kurkkuani myöten täysi anopin hehkutusta päivät pitkät, kun sitä joutuu töissä kuuntelemaan. Siis henkilöstä joka rakentaa identiteettinsä takapuolensa ympärille ja pojastaan, joka toimii kuin sutenööri ja pelle.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään ruusilasta kyse.
Empä voi unohtaa sitä, että samainen henkilö kuvasi salilla naureskellen sitä miestä someensa ja ilkkui miehen shortseja (ja sukkia..?) ja sitten perusteli, että mies pukeutui alusvaatteisiin salille, eikä kunnon salivaatteisiin, mitä paheksui. Mites nuo vaatteet..? Mihin se "pitäisi pukeutua muita kunnioittaen" jäi..?? Samat säännöt ei olekaan kaikille, vain naiset saa kulkea puolialasti..?
(Sofian ilkkumalla miehellä oli huomattavasti enempi vaatetta päällä kuin itse sofialla suurimmassa osaa ig-kuvistaan..)
Koko salijuttu oli aivan naurettavan ala-arvoinen, mutta oma ig ja sali ovat kuitenkin eri asioita.
Ihan helvetin fiksua esimerkkiä taas nuorille itsetunto-ongelmaisille tytöille, heiluta persettä, unohda opiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on Sofian peppu ihan yksi ja sama. Jos aikuinen ihminen tuntee tarvetta tuollaiseen, niin siitä vain.
Kuitenkin mikä mua Sofiassa on ihan parin päivän aikana alkanut ihan todenteolla ärsyttää. On sen Snapchatissä esiintullut uuden koiranpennun kohtelu.
Siis hakivat sen Nikon kanssa mitä, 2 päivää sitten kotiin? Ja raahaavat sitä ympäri jokaisia kauppoja, kuvauksia, ja kissanristiäisiä mitä nyt keksivätkään. Siis eikö nämä kaksi aikuista ihmistä ihan oikeasti pysty käsittämään että VASTA vieroitettu koiranpentu tarvitsee rauhallisen ympäristön, eikä mitään asusteena ympäri Stadia raahaamista!?!?! Katsokaapa itse tuota Sofian snapchattiä jos haluatte nähdä etovaa koiranhoitamista.
En ole mikään eläinaktivisti eläinaktivisti viherpiipertäjä, mutta herranjumala käy koiraa sääliksi:0
Tajuat kai että vuorokauidessa on 24 tuntia? Sofian ja Nikon snäpissä on tästä 24 tunnista 2 minuuttia. Se että koira tekee snäpeissä muuta kuin nukkuu, johtunee siitä että sitä kuvataan enimmäkseen sinä lyhyenä aikana, kun se tekee muuta kuin nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä joku kertoi kehuneensa Nikon faijalle sen fiksuutta! Voin kertoa, että siinä perheessä koko väki on todella yksinkertaista porukkaa. Tämä miniä on taivaanlahja ja parasta mitä heille on ikinä tapahtunut. Olen kurkkuani myöten täysi anopin hehkutusta päivät pitkät, kun sitä joutuu töissä kuuntelemaan. Siis henkilöstä joka rakentaa identiteettinsä takapuolensa ympärille ja pojastaan, joka toimii kuin sutenööri ja pelle.
Vaikutat erittäin miellyttävältä työkaverilta.
Kyllä taas kaksinaismoralismi kukkii. Tää ketju saa olla täällä ja tyrkkysofian piukeaa peppua läskimammat haukkuu, mutta cheyennen mummotissit -ketju poistettiin melkein heti. Aivan, kaikkea kaunista saa haukkua mutta heti jos mennään liian lähelle av-mamman ulkonäköö ja haukutaan (riippuvat eriparitissit) niin johan älähdetään. Lol :D
Mä kun en instaa käytä tai tunne niin hyvin niin aluksi luulin että se ketkuttaa minuutin tossa koko ajan. Kunnes tajusin et se klippi on tosi lyhyt ja pyörii repeatilla koko ajan :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on Sofian peppu ihan yksi ja sama. Jos aikuinen ihminen tuntee tarvetta tuollaiseen, niin siitä vain.
Kuitenkin mikä mua Sofiassa on ihan parin päivän aikana alkanut ihan todenteolla ärsyttää. On sen Snapchatissä esiintullut uuden koiranpennun kohtelu.
Siis hakivat sen Nikon kanssa mitä, 2 päivää sitten kotiin? Ja raahaavat sitä ympäri jokaisia kauppoja, kuvauksia, ja kissanristiäisiä mitä nyt keksivätkään. Siis eikö nämä kaksi aikuista ihmistä ihan oikeasti pysty käsittämään että VASTA vieroitettu koiranpentu tarvitsee rauhallisen ympäristön, eikä mitään asusteena ympäri Stadia raahaamista!?!?! Katsokaapa itse tuota Sofian snapchattiä jos haluatte nähdä etovaa koiranhoitamista.
En ole mikään eläinaktivisti eläinaktivisti viherpiipertäjä, mutta herranjumala käy koiraa sääliksi:0
Sofian snäpissä on yksi kuva viimeisen vuorokauden aikana koirasta muualla kuin kotona nukkumassa. Nikon snäpissä ei yhtään. Ihan ok jos ette tykkää kaikista julkisuuden henkilöistä, en mäkään luultavasti tykkää teidän paskasuosikeistanne, mutta ei nyt sentään valeita tarvi ruveta keksimään.
Perseenheiluttaja. On siinäkin tavoite nuorelle naiselle.
Näitä narreja ja pellejä on ollut aina, tämä sitten tämän vuosikymmenen tyyli.
Eihän näille taida olla mitään väliä mitä heistä puhutaan ja ollaan mieltä, kunhan vain saa klikkauksia.
Ihmiset tuntuvat tyhmistyvän vuosi vuodelta. Evoluutiossa suunta takaisin apinoiksi toistensa takapuolia syynäämään.
Täällä taas ylipainoset mammat kateellisina manaa: "miks suomalaiset miehet eivät arvosta enää luonnollisuutta (=läskiä)". Sit ollaan haarat leväällään heti kun joku Muhamedi tai Mehmetti tulee kehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuat kai että vuorokauidessa on 24 tuntia? Sofian ja Nikon snäpissä on tästä 24 tunnista 2 minuuttia. Se että koira tekee snäpeissä muuta kuin nukkuu, johtunee siitä että sitä kuvataan enimmäkseen sinä lyhyenä aikana, kun se tekee muuta kuin nukkuu.
Koko päivän autossa, usean tunnin kuvauksissa, jne. Että että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän autossa, usean tunnin kuvauksissa, jne. Että että.
Asuvat kantakaupungissa, ajomatkat minuutteja. Kuvauspaikka ei ollut meluisa, ja siellä oli varmasti muitakin huoneita kuin se jossa kuvattiin. Eikä ne kuvaukset edes olleet viimeksi kuluneen vuorokauden aikana.
En ymmärrä mikä tossa oli kauheeta? Onhan toi nyt vähän noloa enkä ikinä pistäisi moista videota itsestäni mihinkään mutta antaa Sofian pistää jos haluaa. :D Ihan ok pylly sillä. Ei kaikkea tarvi aina ottaa niin tosissaan.... ;D
Näistä palstan manaajista ja läskeistä en tiedä, mutta tämä Perse-Sohvi on asettunut tieten tahtoen ketkuttamaan kroppansa kenties älykkäintä osaansa, joten se on sitten kestettävä arvostelukin.
Turhaan pilkkaatte. Kuvalla jo 17,3 k tykkääjää, mikä kertoo jotain. Ovatko monet muuten ensimmäistä kertaa instagramista, siellähän ei oikein mitään muuta olekaan kuin belfieitä. Vastahan muistaakseni se yksi suomalainen vloggarikin kuvasi merimaisemaa, mutta jostain kumman syystä kamera osoitti lähinnä omaan perseeseen.
Näistä palstan läskeistä en tiedä, mutta jos Perse-Sohvi on on laittanut itsestään kuvia missä heiluttaa kroppansa älykkäintä osaa, pitää arvostelukin kestää.
Jos mullakin ois tommonen peppu niin esittelisin kaikille :D
ei toi ainoa peppuvideo ole instagrammissa, löytyy tuhansia samanlaisia.