Sofian peppuvideo. Ei oo todellista. Miten joku voi olla niin....että tommosia laittaa nettiin
Kommentit (163)
Fitneksen nimissä taas yks paljas perse.pimeetä jengiä.minä.mimä.minä.
On tuo ehkä lievästi omituista tuo joidenkin pakkomielle levitellä pyrstöään ja pyllistää kohti kameraa tyrkylle tyyliin katsokaas mun persettä.
Tsekatkaa nyt tuon Saanankin perskuva tuosta artikkelista ihan samaa kategoriaa Sofian pyllistelyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun perse on koko maailman huomion kohde, siis perse. Minut se tekee surulliseksi, miten primitiivisiä apinoita me vielä olemme ja lajina kuinka alikehittyneitä.
Nimenomaan tämä! Että eikö sieltä luolista tultu ulos jo aikoja sitten? Miten monta vuosituhatta vaaditaan vielä siihen, että ihmistä ihaillaan esim. hänen älykkyytensä ansiosta ja että äly sekä viisaus olisi sitä viimeistä huutoa ja in. Tämän ainaisen perseen, tissien, pillun, ankkahuulien, hiuslisäkkeiden, hämähäkkiripsien yms. sijaan. Miettikää, että joku tienaa elantonsa PERSEELLÄÄN, siis niillä lihas/rasva/jännekimpaleilla, joiden välissä on reikä, josta ihminen ulostaa! Ja me ollaan muka niin verrattaen älykäs laji 😳. Ei hyvä jesse sentään...kaikki tämä maailman tieto kirjojen muodossa ja nykyisin sivistyksen rajaton saatavuus internetin välityksellä, ja tähän me tyydytään ja ihaillaan? Seriously?
Huomasitteko uuden koiranpennun? Pääsi pentu jo kuvauksiinkin. Lisää kadehdittavaa mammoille.
Tämä some-villitys on luonut aivan uuden areenan itsensä toteuttamiselle. Ottamatta kantaa näihin tässä ketjussa esitettihin ihmisiin, pääsevät monet huomionhakuiset persoonat käytännössä loputtoman huomion keskipisteeksi. Ihmiset vain ruokkivat tuota käytöstä kaikenmaailman taivasteluilla ja some-klikkauksilla. Koska kysymys on kuitenkin siitä, että kaikki huomio on vain plussaa, hyvässä tai pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toki kuinka tuo on hyvää markkinointia ja ihmiset katsovat, minulle touhu on kuitenkin vain huvittavaa sketsiviihdettä ja nuo ihmiset sketsihahmoja perseineen.
M
Minusta olisi kuitenkin todella ikävää jos omat tyttäreni harrastaisivat tuollaista" sketsiviihdettä" ja tuhlaisivat aikansa tuommoiseen.
Todelliset koomikot pystyvät elättämään itsensä vanhempanakin.
Ja vaikka itsekin olen nainen niin kyllä on pakko sanoa että naisissa on bimboja melko paljon.
Sofialla on niin mahtava kroppa ettei mitään järkeä. Perse ja rinnat on niin täydelliset <3
T: Mies 28
"Tuostakin perseestä tulee paskaa", luki kommenteissa... :D
Palstan mammat! onko perse teille lähinnä ällöttävä haiseva ruumiinosa?
Jos on niin yläpeukku, jos ei niin alapeukku.
Yritän vain ymmärtää miten naiset ajattelee nähdessään noita fitnesskissoja pyllistelemässä
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammat! onko perse teille lähinnä ällöttävä haiseva ruumiinosa?
Jos on niin yläpeukku, jos ei niin alapeukku.
Yritän vain ymmärtää miten naiset ajattelee nähdessään noita fitnesskissoja pyllistelemässä
Kyllä täällä mammat tykkää perseistä, paitsi silloin kun kyse on jonkun muun perseestä kuin omasta. Silloin se on aivan kamalaa, varsinkin jos perse josta puhutaan sattuu olemaan todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitä, että kun esim. Nikon äiti ja isä seuraavat Sofiaa instagramissa, niin eikö tota naista hävetä koskaan? Kuinka paljon voi palvoa ja rakastaa omaa itseään?
Nii.. mä jopa olen joskus kehaissut Nikon isälle että onpas teillä fiksu poika, tää oli siis aikana ennen Hunxia&Sohvia, silloin kun Niko oli vielä järjissään.
Äh, olipa tylsä video. Jotenkin odotin sellaista kunnon pepun pyöritystä ja väristelyä. Tuo oli vaan laimeaa liikuttelua.
Ja kannattaisiko treenata oikeasti näyttävä peppu, ettei tarvi selkä notkolla työntää peppua isomman näköiseksi? Tosin tätä huomaa nykyään monilla...
Hyvät naurut kyllä sain. Tyhmän näköinen : DDD
No eihän tuo video edes naurattanut. Todella tylsää heiluttelua.
Vierailija kirjoitti:
Juttelee oman perseensä kanssa, kuulostaa mielenkiintoiselta elämältä, ehkä joku nimi sillä perseellä, ehdotuksia? Nimeän perseeni jo tänään ja rupean juttelemaan sille.
Tässä alla kuuluisa Jim Carreyn "puhuva perse"-kohtaus Ace Venturasta, eli näin se käy:
Jos olisin mies niin minusta ei ainakaan olisi "ihanaa" nähdä vaimoni esittelevän persettä koko kansalle... En edes pitäisi kamalasti siitä jos mieheni lisäilisi vähäpukeisia kuvia itsestään.
Contouring on myös hällä lähtenyt lapasesta. Niitä rajoja vois häivytellä vähän paremmin ettei jää naamaan tuollaisia selkeitä viivoja ja erivärisiä alueita.
Mulle on Sofian peppu ihan yksi ja sama. Jos aikuinen ihminen tuntee tarvetta tuollaiseen, niin siitä vain.
Kuitenkin mikä mua Sofiassa on ihan parin päivän aikana alkanut ihan todenteolla ärsyttää. On sen Snapchatissä esiintullut uuden koiranpennun kohtelu.
Siis hakivat sen Nikon kanssa mitä, 2 päivää sitten kotiin? Ja raahaavat sitä ympäri jokaisia kauppoja, kuvauksia, ja kissanristiäisiä mitä nyt keksivätkään. Siis eikö nämä kaksi aikuista ihmistä ihan oikeasti pysty käsittämään että VASTA vieroitettu koiranpentu tarvitsee rauhallisen ympäristön, eikä mitään asusteena ympäri Stadia raahaamista!?!?! Katsokaapa itse tuota Sofian snapchattiä jos haluatte nähdä etovaa koiranhoitamista.
En ole mikään eläinaktivisti eläinaktivisti viherpiipertäjä, mutta herranjumala käy koiraa sääliksi:0
Eiköhän kyseessä ole taas tämä perinteinen epävarmuus itsestään. Kauneusleikkaukset, sen salihemmon vaatteille naureskelu somessa, ja sitten nämä heruttelukuvat. Tarvitseeko muuta edes sanoa? Heruttelemalla saa helpoiten miehiltä niitä kommentteja jossa kehutaan kauneutta ynnä muita niin ihania ominaisuuksia, koska halutaan päästä panemaan heti kun naisella tissi tai peppu vilahtaa. Näitä näkee paljon netissä.
Terveisin Naispelko23