Sofian peppuvideo. Ei oo todellista. Miten joku voi olla niin....että tommosia laittaa nettiin
Kommentit (163)
Peppu edestä, peppu takaa. Näin mun peppu makaa. Joidenkin elämä on vain pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään ruusilasta kyse.
Empä voi unohtaa sitä, että samainen henkilö kuvasi salilla naureskellen sitä miestä someensa ja ilkkui miehen shortseja (ja sukkia..?) ja sitten perusteli, että mies pukeutui alusvaatteisiin salille, eikä kunnon salivaatteisiin, mitä paheksui. Mites nuo vaatteet..? Mihin se "pitäisi pukeutua muita kunnioittaen" jäi..?? Samat säännöt ei olekaan kaikille, vain naiset saa kulkea puolialasti..?
(Sofian ilkkumalla miehellä oli huomattavasti enempi vaatetta päällä kuin itse sofialla suurimmassa osaa ig-kuvistaan..)
Ja takuulla parempi perse!
Vierailija kirjoitti:
Sofia on persaukinen tyrkky. Ehkä tuolla videolla saa tienattua kolme euroa. Tulee tarpeeseen.
Perseaukinen? Suuremmat tulot kuin Mira Potkosella.
Siinä on viety perseen esittely "to the next level"
Hienoja roolimalleja sellasille puberteetti-ikäisille pikku pissiksille, vai mitä äitylit?
Kas tässä aikaansa edellä ollut Lapinlahden linnut ja video nimeltä "Perse" (SAA NAURAA)
Elohiiri on todella inhottava. Se voi iskeä myös takalistoon. Olisiko ruokavalio liika tiukka? Ehkä magnesiumin puutetta? Nykyään postataan aina heti kaikki instagrammiin. Tässäkin tapauksessa olisi pitänyt ensin käydä lääkärillä...
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sen kirjan kuvauksista, joka julkaistaan joulumarkkinoille. Aion ostaa ihan mammojen kiusaksi, vaikken sillä mitään teekään. 😆
Postaan kuvan kuitista sitten tänne niin saatte ihailla sitä.
t. sama
Mitä sen vanhemmat ajattelee, mitä jos oma tyttäresi olisi tuollainen ?
Ei se varmaan mitenkään tosissaan ole tuota laittanut. Ehkä tuon on tarkoituskin olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan mitenkään tosissaan ole tuota laittanut. Ehkä tuon on tarkoituskin olla hauska.
Ai se on hauska? Joo joo, mä vähän mietinkin että wtf?!
Mä jäin odottamaan sitä pepun väristelyä, joka jutussa luvattiin.
Nyt se peppu vaan liikku eestaas.
Mua naurattaa nämä ihmiset, heidän perse määrittelee koko heidän ihmisarvonsa hyvin pitkälle ja koko elämä pyörii sen perseen ympärillä :) Minulle nämä on sketsiviihdettä ja se tekee tästä todella huvittavaa kuinka tosissaan noi ihmiset on.
M
eikä------eihän KUKAAN laita tuollaista videota nettiin????????
Kuvaan tägätty ensimmäisenä sen kustannusyhtiön nimi, jolle Sofia tekee kirjaa. Kuvalla 10200 katsojaa ekan kahden tunnin aikana. Erittäin onnistunutta markkinointia. Yksi myyvimmistä henkilöbrändeistä tällä hetkellä Suomessa.
Kaipaan menneitä aikoja kun naiset halusivat olla kuvassa sulokkaita ja muutakin kuin...perse.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan menneitä aikoja kun naiset halusivat olla kuvassa sulokkaita ja muutakin kuin...perse.
http://classicmoviechat.com/wp-content/uploads/2015/07/wallpaper_Jayne_…
Kuten Jayne Mansfield.
Ymmärrän toki kuinka tuo on hyvää markkinointia ja ihmiset katsovat, minulle touhu on kuitenkin vain huvittavaa sketsiviihdettä ja nuo ihmiset sketsihahmoja perseineen.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://classicmoviechat.com/wp-content/uploads/2015/07/wallpaper_Jayne_…
Kuten Jayne Mansfield.
Jayne olikin aikamoinen horo.
Jeesus miten kuuma kissa!
M58