Suosittele hyvää ihotautilääkäriä Helsingissä.
Ei haittaa jos olisi ammattitaidon lisäksi myös mukava.
Kommentit (31)
Carl Kyrklund. Hoiti tyttäreni puberteetti-aknen hyvällä asenteella ja osasi tosi hyvin kommunikoida teini-ikäiselle potilaalle. Aknen hoitohan tunnetusti on aika pitkäjänteistä hommaa ja pitää valaa uskoa potilaaseen, että jos tämä eka hoito ei auta, niin löytyy lisää hoitovaihtoehtoja, ei kannata menettää toivoa.
Hannu-Pekka Happonen erittäin mukava ja osaava, mulla kokemus luomien poistosta
Ihmetyttää, miten joku nainen haluaa mieslääkärille. Vielä enemmän ihmetyttää, miksi joku äiti kiikutti aknesta kärsivän teinityttärensä mieslääkärille. Varmasti teinitytölle akne on ollut vaikea asia ja myös lääkäriin meno. Tässä vaikeassa tilanteessa äiti olisi voinut ajatella edes sen verran, että olisi varannut ajan naislääkärille. Varmasti tilanne olisi ollut näin helpompi kaikille.
siis lääkäri on LÄÄKÄRI, tekee työtään. Tuskin katselee naispotilaita sillää silmällä...
Iso soisutus! Hannu-Pekka Happonen on huippu ammattilainen.
Vantaa-Keravan hyvinvointialueella ja jossain yksityiselle työskentelee tsekkiläislähtöinen mies, en muista nimeä, jokin -vich -loppuinen. :D Jos se tulee vastaan, on hyvä ihotautilääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miten joku nainen haluaa mieslääkärille. Vielä enemmän ihmetyttää, miksi joku äiti kiikutti aknesta kärsivän teinityttärensä mieslääkärille. Varmasti teinitytölle akne on ollut vaikea asia ja myös lääkäriin meno. Tässä vaikeassa tilanteessa äiti olisi voinut ajatella edes sen verran, että olisi varannut ajan naislääkärille. Varmasti tilanne olisi ollut näin helpompi kaikille.
Mitä väliä sillä on kumpaa sukupuolta lääkäri on? Varsinkin jos kyseessä on akne naamassa. Itse olen monta kertaa käynyt miesgynellä enkä ajattele asiaa sen enempää. En muista yhtään tapausta Suomessa, jossa mieslääkäri olisi jotenkin käyttäytynyt epäsopivasti. Pääasia, että saa hoitoa ja vaivat paranee.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että tyttö ajatteli lääkärikäyntiään jonain deittileikkinä, jossa hänelle olisi valittu keski-ikäinen ehdokas? Onneksi on olemassa fiksuja vanhempia, jotka miettivät lääkärin sukupuolen sijasta ammattitaitoa. Ei lääkäri tee sukuelimellään potilastyöstä.
Vöinpitämätön, kusipää lääkäri :) kokemuksia on
Vierailija kirjoitti:
Vantaa-Keravan hyvinvointialueella ja jossain yksityiselle työskentelee tsekkiläislähtöinen mies, en muista nimeä, jokin -vich -loppuinen. :D Jos se tulee vastaan, on hyvä ihotautilääkäri.
Tää on hyvä yleislääkäri, mun lapsen koululääkäri ja tosi huolellinen ollut kun ollaan mietitty mm.lääkitysasioita.
Minäkin en voi muuta kuin suositella Abdul Hasania. Olemme käyneet vastaanotollaan monta vuotta. Paras ihotautilääkäri, osaa puhua lapsille 😃.