Naurattaa kun tyhjänhölisijä tubettajia kutsutaan sisällöntuottajiksi
Kommentit (18)
Miksi sinä edes tiedät, että moisia on olemassa? Minä en tiedä eikä kiinnosta tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä edes tiedät, että moisia on olemassa? Minä en tiedä eikä kiinnosta tietääkään.
Joissakin visailu etc.ohjelmissa "titteli" on sisällöntuottaja. Kaveri kertoi että se on sama kuin tubettaja. Hupaisaa. -ap
Tuottaahan ne omaan elämäänsä sisältöä hölisemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin visailu etc.ohjelmissa "titteli" on sisällöntuottaja. Kaveri kertoi että se on sama kuin tubettaja. Hupaisaa. -ap
No sitähän se on, toiset sitten tekee sillä ihan mukavasti rahaakin.
Minua ärsyttävät nämä vaikuttajat. Mikä sanota suoraan, että mainostajat, sillä sitähän nämä ovat. Mainostavat ihanaa elämäänsä ja yrittävät saada ihmiset ostamaan turhia tuotteita. Olen tehnyt periaatepäätöksen, etten lue näiden roskapäivityksiä ja siten lihota tyhjäntoimittajien kukkaroa.
Ihmettelen, etteivät ihmiset näe näiden mainostajien todellisia tavoitteita.
Tuskimpa teistä yksikään tuottaa yhtää mitää sen järkevämpää tähän yhteiskuntaan. Te vihapuhutte täällä kaiket päivät.
Olen samaa mieltä, ja nykyään ne vielä kiertää tositvohjelmista toiseen, turhaa julkisuutta hakien.
No. Tyhmätkin ihmiset tarvitsevat viihdettä. Hyvä ja älykäs viihde ei heille tietenkään käy, koska heidän ymmärryksensä ei riitä sen seuraamiseen, joten ihmiskuona seuraa näitä bimboja ja urpoja.
Katsoin hetken telkusta ohjelmaa jostain tubettajasta, joku 50v ukko paskaisessa talossa selosti jotain.
Kuka tuollaista jaksaa seurata :D
Nehän on yrittäjiä. Monet myyvät oheistuotteita ja tuo hölinä on vain sen krääsän markkinointia. Toi tapa markkinoida uppoaa massoihin ja paska menee kaupaksi.
Itsekin voisit kutsua itseäsi sosiaalisen median sisällöntuottajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Penttiläkin on sisällöntuottaja.
Mällitoosamummo Oy.
Ehkä vielä enemmän ihmetyttää ne ihmiset, jotka näitä tyhjäpäitä seuraavat.
Somevaikuttaja, sisällöntuottaja. Siinä pari esimerkkiä nykyajasta ja tyhjäpäisyydestä.
Niin, puhutaain AI-slopista aivan kuin Human-slop, mitä Youtube ja Instagram varsinkin on pullollaan, olisi jotain parempaa.
Naurattaisi ellei itkettäisi. Rasittavimpia on se yksi amerikkalainen tyhjäpää jätkä joka reagoi Pohjoismaita ja Suomea koskeviin uutisiin ja videoihin omalla youtube-kanavallaan. Se yleissivistymättömyyden määrä! Satuin vilkaisemaan videota jolla ihmetteli miten kummallisia pohjoismaiset kielet ovat. Hän ei myöskään malta katsoa videoita kuin pari sekuntia kerrallaan ennen kuin keskeyttää ne ällistelläkseen ja pällistelläkseen jotain itsestäänselvyyttä.
Susanna Penttiläkin on sisällöntuottaja.