Pääseekö menetetyn ensirakkauden yli koskaan?
Ei ole asia, joka nousisi pintaan kovinkaan usein, mutta tänään sain taas todeta, että 4 vuotta tämän henkilön kohtaamisesta vierähtänyt, enkä näköjään vieläkään päässyt kunnolla yli. En oo sen jälkeen nauranut ja hymyillyt samalla tavalla. Olen nyt 27v. Tuunkohan koskaan löytämään ketään, joka sais mut yhtä onnelliseksi? :(
Kommentit (26)
Mulla meni jotain kymmenen vuotta ja se ensirakkaus oli vielä sellainen tapaus, ettei me koskaan edes seurusteltu. Yksien bileiden jälkeen käveltiin käsi kädessä, mutta ei sen kummempaa. Oltiin kumpikin liian ujoja.
Vaikka olin naimisissakin, niin silti haikailin välillä tuon ensirakkauden perään ja itkin sitä surua. Mutta aika paransi haavat. Mutta sen kymmenen vuotta se otti.
Miltä ensirakkautenne ovat näyttäneet? Ihminen rakastuu sellaiseen ihmiseen joka muistuttaa häntä omasta naamastaan ja on tietenkin myös hyvännäköinen. Itse olin lääpälläni jätkään joka näytti aivan minulta + kaksi kaveria poraavat myös ensirakkauksiensa perään ja tittiditii, kun katsoo niiden FB-profiileja niin voisivat olla kuin kaksoset.
Se vaan että hyvännäköisiä miehiä on vähemmän kuin naisia -> vaikka hyvännäköinen jätkä joka näyttää naamasta sinulta tuntuu sinulle juuri sopivalta koska valinnanvaraa on vähän, on jätkälle valinnanvaraa paljon enemmän.
tsiisus naiset. menkää hankkimaan lomaromanssi niin siinä sitä romantiikkaa on.
Sitten kun huomaat, että komea nuoruuden rakastettusi on kaljuuntunut ja möhömahainen keski-ikäinen mies... Ei nappaa enää.
Juuri tuota itsekin ihmettelen, että miten sitä voi niin sokeutua omasta rakkaudestaan, ettei huomaa tunteiden olevan yksipuolisia? Miten voi tuntea itse niin paljon, kun toinen ei tunne yhtä paljon? Tuntuu suoranaiselta huijaukselta.
Tsemppiä kaikille särkyneille sydämille, ehkä se tästä joku päivä vielä.