Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismajohtaja ei suosittele palvelukassan käyttämistä isojen ostosten kanssa

Vierailija
16.03.2026 |

Isoissa kaupoissa tehdään paljon suuria ruokaostoksia. Sekä Kättö että Hertell hyödyntäisivät niiden tekemiseen teknologiaa ruuhkien ja vaivan välttämiseksi.

Kättö esimerkiksi veisi kassoille enää vain pienemmät ostokset. Muuten hän hyödyntäisi useista suurista kaupoista löytyviä skannereita. Niillä tuotteiden viivakoodit voi lukea jo kaupassa sisällä. Näin myös ostosten pakkaamisen voi hoitaa jo ennen maksamista.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011873988.html

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkossakin antaa töitä ihmisille ja käytän kassaa.

Vierailija
2/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos asiakas tekee virheen ja se havaitaan pistotarkastuksessa, asiakas leimataan varkaaksi.

Vierailija
4/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillisiä pihejä ja rahan ahneita kaupoista on taas haastateltu. 

"Asiakas tee meille enemmän töitä ja vaadi vähemmän palvelua vaikka se ei hinnoissa mitenkään näy mitenkään"

"Asiaks älä kokeile onko hedelmä jo pilalla siellä kauoassa vaan osta se ja kokeile vasta kotona että meille ei synny hävikkiä ja me saamme enemmän myyntiä"

"Asiakas tuo oma kauppakassi vaikka me kohtelemme sinua kuin varasta ja vaadimme saada tutkia kassisi"

Vierailija
5/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa Prismassa ja käytän palvelukassaa. Oletan, että se kassahenkilö haluaa säilyttää sen työpaikkansa vastaisuudessakin. 

Vierailija
6/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättö voi työntää sen skannerinsa sanonko minne?!

Vierailija
7/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan asioida palvelukassalla.Missä on osaavaa palvelua lähes aina.Minä en aio tyytyä enkä käyttää mitään itsepalvelua..Oli minulla ostoksia kuinka paljon tahansa.Haluan elävän ihmisen olevan kassalla,joka hoitaa minun ostokset niin kuin tähänkin asti on tehnyt.Se on ollut kiitettävää ja ennen kaikkea hyvää palvelua!Useat kassapalvelussa olevat työntekijät ovat ystävällisiä ja osaavat palvella suurella kunnioituksella ja sydämellä asiakasta.Siitä saa aina hyvän mielen!Kiitos teille jotka tekee  hyvää työtä,palvelemalla ihmisiä kassalla.Ja kiitos myös muillekin myyjille mm.avusta ja monista hyvistä neuvoista kaupassa

Vierailija
8/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne ettei tuonne uskalla mennä ollenkaan kun kuitenkin tekee jotain väärin eikä tuonne oikeastaan edes haluta asiakkaita. 

Vierailija
9/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sen skannerin käyttämiseen tarvitse sen ääs etukortin?

Vierailija
10/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mummo. Muista kuitenkin testamentti. 

Vierailija
11/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skanneri ja itsepalvelukassa ovat kaksi eri asiaa. 

Vierailija
12/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan asioida palvelukassalla.Missä on osaavaa palvelua lähes aina.Minä en aio tyytyä enkä käyttää mitään itsepalvelua..Oli minulla ostoksia kuinka paljon tahansa.Haluan elävän ihmisen olevan kassalla,joka hoitaa minun ostokset niin kuin tähänkin asti on tehnyt.Se on ollut kiitettävää ja ennen kaikkea hyvää palvelua!Useat kassapalvelussa olevat työntekijät ovat ystävällisiä ja osaavat palvella suurella kunnioituksella ja sydämellä asiakasta.Siitä saa aina hyvän mielen!Kiitos teille jotka tekee  hyvää työtä,palvelemalla ihmisiä kassalla.Ja kiitos myös muillekin myyjille mm.avusta ja monista hyvistä neuvoista kaupassa

Sillä aikaa kun te ikäloput mummat saatte niitä ns hYvIä nEuVoJa siltä henkilöstövuorauspalvelusta tänään tulleelta kassaneidiltä, niin  jono teidän takananne kasvaa. HUOH!

Vierailija
13/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vielä edes koskettua skanneriin, kun parempaakin palvelua on tarjolla.

Vierailija
14/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä pomo toivoo noin, voi laittaa kassahenkilöt veks. Elämä on kaikkialla itsepalvelua ja tekoäly korvaa loputkin työpaikat. Pomot vois ollakin ekana siinä listalla.

Vierailija
15/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne ettei tuonne uskalla mennä ollenkaan kun kuitenkin tekee jotain väärin eikä tuonne oikeastaan edes haluta asiakkaita. 

Isossa marketissa tuli vähän häröilyä itsepalvelukassalla kun oli niin epäselväksi mielestäni tehty se systeemi. Siis pitäisi noin vaan tietää että koneesta syljetyllä viivakoodilla pitää mennä portin läpi jossa on punaiset valot jotka suorastaan huutaa että PÄÄSY KIELLETTY.

Vierailija
16/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy tekemään Prisman kassahenkilön töitä, kun minulle ei siitä makseta.

Työllistäkööt vaan tarpeeksi ihmisiä kassoille.

Vierailija
18/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä pomo toivoo noin, voi laittaa kassahenkilöt veks. Elämä on kaikkialla itsepalvelua ja tekoäly korvaa loputkin työpaikat. Pomot vois ollakin ekana siinä listalla.

Kassatyöskentely on sellaista paskaduunia että yhdenkään ihmisen ei pitäisi sitä tehdä. On ihmiskunnan riemuvoitto kun viimeinen ruokakaupan kassa lopettaa. 

Vierailija
19/19 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhdy tekemään Prisman kassahenkilön töitä, kun minulle ei siitä makseta.

Työllistäkööt vaan tarpeeksi ihmisiä kassoille.

Onhan sinulle sitten ok, että Kulta-Mokka maksaa 14 e /500 g?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän