Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on päättänyt elää synnin polulla, onko mitään enää tehtävissä?

Vierailija
29.08.2016 |

En voi uskoa, että hyvästä kristillisestä kasvatuksesta huolimatta hän on valinnut homouden. Hän tuli siis jokin aika sitten "kaapista ulos". Turha väittää vastaan etteikö kyse olisi pojan omasta valinnasta, koska hänellä on nuorempana ollut useampikin tyttöystävä. Olemme mieheni kanssa rukoilleet hänen puolestaan, mutta onko loppupeleissä muuta tehtävissä, jos ihminen itse on valinnut syntisen elämäntyylin?

ps. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta synnitöntä siitä ei tekemälläkään saa. Juttelimme yhteisömme vanhemman papin kanssa ja hän muotoili asian hyvin; rakasta syntistä, mutta vihaa syntiä. Joten turha tästäkään aloittaa vänkäämään, rakastan poikaani ja toivon hänelle vain parasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Voisitko perustella, että miksi esiaviollinen seksi on pienempi synti kuin homoseksuaalisuus?

Jokainen normaali ihminen osaa lukea sen Raamatussa rivien välistä.

AP

Ei minun Raamatussani rivien välissä ole mitään tekstiä. Myöskään netin kautta en onnistunut löytämään Raamattua, jossa on tekstiä rivien välissäkin. Miten siellä sinun Raamattusi rivien välissä tämä asia sitten on perusteltu? Kertoisitko?

Vierailija
22/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs kohtaa raamatussa muka jaotellaan synnit eri asteisiin? Vai et kai sinä itse voi valita, mitä pidät suurena ja mitä pienenä syntinä. Syntisiä kun opetuksen mukaan olemme kaikki.

Helppoa:

APta ei ällötä= pieni synti.

APta ällöttää= iso synti.

AP on tehnyt= pieni synti.

AP ei ole tehnyt, vaikka mieli tekisi= iso synti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "konservatiivinen/uskovainen mamma voivottelee homopojasta"-provo on jo ties kuinka monetta kertaa julkastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme