Poikani on päättänyt elää synnin polulla, onko mitään enää tehtävissä?
En voi uskoa, että hyvästä kristillisestä kasvatuksesta huolimatta hän on valinnut homouden. Hän tuli siis jokin aika sitten "kaapista ulos". Turha väittää vastaan etteikö kyse olisi pojan omasta valinnasta, koska hänellä on nuorempana ollut useampikin tyttöystävä. Olemme mieheni kanssa rukoilleet hänen puolestaan, mutta onko loppupeleissä muuta tehtävissä, jos ihminen itse on valinnut syntisen elämäntyylin?
ps. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta synnitöntä siitä ei tekemälläkään saa. Juttelimme yhteisömme vanhemman papin kanssa ja hän muotoili asian hyvin; rakasta syntistä, mutta vihaa syntiä. Joten turha tästäkään aloittaa vänkäämään, rakastan poikaani ja toivon hänelle vain parasta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Missäs kohtaa raamatussa muka jaotellaan synnit eri asteisiin? Vai et kai sinä itse voi valita, mitä pidät suurena ja mitä pienenä syntinä. Syntisiä kun opetuksen mukaan olemme kaikki.
Helppoa:
APta ei ällötä= pieni synti.
APta ällöttää= iso synti.
AP on tehnyt= pieni synti.
AP ei ole tehnyt, vaikka mieli tekisi= iso synti.
Tää "konservatiivinen/uskovainen mamma voivottelee homopojasta"-provo on jo ties kuinka monetta kertaa julkastu.
Ei minun Raamatussani rivien välissä ole mitään tekstiä. Myöskään netin kautta en onnistunut löytämään Raamattua, jossa on tekstiä rivien välissäkin. Miten siellä sinun Raamattusi rivien välissä tämä asia sitten on perusteltu? Kertoisitko?