Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on päättänyt elää synnin polulla, onko mitään enää tehtävissä?

Vierailija
29.08.2016 |

En voi uskoa, että hyvästä kristillisestä kasvatuksesta huolimatta hän on valinnut homouden. Hän tuli siis jokin aika sitten "kaapista ulos". Turha väittää vastaan etteikö kyse olisi pojan omasta valinnasta, koska hänellä on nuorempana ollut useampikin tyttöystävä. Olemme mieheni kanssa rukoilleet hänen puolestaan, mutta onko loppupeleissä muuta tehtävissä, jos ihminen itse on valinnut syntisen elämäntyylin?

ps. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta synnitöntä siitä ei tekemälläkään saa. Juttelimme yhteisömme vanhemman papin kanssa ja hän muotoili asian hyvin; rakasta syntistä, mutta vihaa syntiä. Joten turha tästäkään aloittaa vänkäämään, rakastan poikaani ja toivon hänelle vain parasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, muuta kuin sinulle ohje kasvaa ihmisenä.

Vierailija
2/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alussa oli vain Jumala ja kaikki on Jumalasta lähtöisin, on myös synti Jumalasta lähtöisin ja näin ollen homous on okei. Tämän tietävät jopa katolisen kirkon papit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole trolli niin katso vaikka elokuva nimeltä Prayers for Bobby.

Vierailija
4/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta aivan varmuuden vuoksi:  sukupuolinen suuntautuminen ei ole ihmisen oma valinta.

Että, ärsyttää nämä homopuheet.  Ne on sieltä Vanhasta testamentista, jossa tyttäret naivat isänsä kanssa ja pappeja kielletään pitämästä partaa :D Voiko ottaa edes tosissaan.

Vierailija
5/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksyvämpää ja suvaitsevampaa ajatelumallia. Rakasta lähimmäistäsi.

Vierailija
6/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi niin synnittömänä, että sinulla on varaa alkaa poikaasi arvostelemaan sellaisesta, mikä ei ketään vahingoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksyvämpää ja suvaitsevampaa ajatelumallia. Rakasta lähimmäistäsi.

Rakastan poikaani, mutta en hänen harjoittamaa syntiä.

AP

Vierailija
8/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kristittyinä roudaatte tietysti pojan kaupungin porttien ulkopuolelle ja kivitätte hengiltä. Lukisitte sitä raamattunne, niin ei tarvitsisi kysellä täällä neuvoa.

Vierailija
10/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huonomminkin olisi voinut käydä. Ei hän sentään syönyt äyriäisiä tai käyttänyt sekoitekuituja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, huonomminkin olisi voinut käydä. Ei hän sentään syönyt äyriäisiä tai käyttänyt sekoitekuituja!!!

:D

Vierailija
12/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan vain sinua ärsyttääkseen "valitsi" tämän synnin? Syntisiähän me kaikki olemme vaikka mitä tekisimme, eikö siinä Raamatussa niinkin sanota?

Vierailija
14/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko poika sitten niiden aiempien tyttöystäviensä kanssa käyttäytynyt muka synnittömästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Voisitko perustella, että miksi esiaviollinen seksi on pienempi synti kuin homoseksuaalisuus?

Vierailija
16/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Missäs kohtaa raamatussa muka jaotellaan synnit eri asteisiin? Vai et kai sinä itse voi valita, mitä pidät suurena ja mitä pienenä syntinä. Syntisiä kun opetuksen mukaan olemme kaikki.

Vierailija
17/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri siksi on nyt muutaman kerran jonkun kaverinsa kanssa homoillut että ottaa päähän tuo uskonnon tuputtaminen ja haluaa ärsyttää sinua. Se ei vielä homoks tee.

Vierailija
18/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Voisitko perustella, että miksi esiaviollinen seksi on pienempi synti kuin homoseksuaalisuus?

Jokainen normaali ihminen osaa lukea sen Raamatussa rivien välistä.

AP

Vierailija
19/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa se esiaviollinen seksi niiden tyttöystävien kanssa olisi ollut vähempi syntistä? Miksi teidän pitää tuputtaa uskontoanne muille ihmisille? Antakaa pojan rakastaa sellaista ihmistä, jonka kanssa on onnellinen, älkääkä tuomitko jonkun satukirjanne pohjalta.

En minä esiaviollista seksiäkään hyvällä katso, mutta homous on hieman eri asteen synti kuin se.. Kai tämän jokainen paitsi semanttisiin argumentteihin tarttuvat uskonto-vihaajat tajuavat.

AP

Voisitko perustella, että miksi esiaviollinen seksi on pienempi synti kuin homoseksuaalisuus?

Jokainen normaali ihminen osaa lukea sen Raamatussa rivien välistä.

AP

Mutta sinä et sitten viitsi lukea suoraan, mitä siinä riveillä lukee?

Vierailija
20/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö yhtään, miten vaikeaa on tässä yhteiskunnassa elää homona? Vaikka ajat ovat muuttuneet, ja suuri osa ihmisistä ei arvostele muita seksuaalisen suuntautumisen perusteella, on elämä paljon rankempaa homolle. Kuvitteletko tosiaan, että poikasi VALITSI väenväkisin vaikeamman elämän? Ei riitä, että hän on jo kerran tullut kaapista: hän joutuu "tulemaan kaapista" joka ikinen kerta, kun hän tapaa uuden ihmisen, sillä oletus on, että mies on hetero. Hän joutuu kohtaamaan inhon ja vihan katseita. Hän joutuu ehkä jopa päivittäin, kuulemaan pilkkaamista ja typerien ihmisten "vitsejä". Hän joutuu JOPA OMALTA PERHEELTÄÄN kuulemaan, että hänen "valitsemansa" "elämäntapa" (ts. ominaisuus, jonka kanssa hän on syntynyt) tekee hänestä huonomman ihmisen.

Minulle on se ja sama, mihin sinä uskot. Mutta jos kuvittelet, että poikasi olisi VALINNUT tämän vainotun seksuaalisuuden, olet tietämätön, huono vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan