Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvostelee koko ajan ulkonäköä, paha olo

Vierailija
29.08.2016 |

Niin. Meillä on kaksi lasta, josta viimeisin on nyt kahdeksan kuukauden ikäinen. En ole koskaan ollut ylipainoinen, vaikka viimeisimmän raskauden kohdalla painoindeksi olikin synnytyksen jälkeen lievän ylipainon puolella. Olen laihtunut kuitenkin synnytyksen jälkeen 18 kiloa, jonka myös läheiset ovat huomanneet ja tsempanneet. Tykkään ulkoilla ja liikkua, syömme ihan peruskotiruokaa.

No mies on tämän viimeisen synnytyksen jälkeen arvostellut jatkuvasti ulkonäköäni, aluksi jaksoin ottaa sen ihan huumorilla. Esim. minulla on liian iso takapuoli, pyllyni roikkuu, hauislihakseni eivät erotu niin kuin ennen. Tänään sitten miehen tullessa töistä kotiin juttelimme ihan iloisesti niitä näitä, kun yhtäkkiä mieheni tokaisi, että "Onks sulla lupa tohon wrecking balliin?" Tarkoittaen mahaani. Mua vaan rupesi itkettämään ja oli pakko poistua ulos muka pyykkiä laittamaan kun tuli niin paha mieli.

Tiedän, että kroppani ei ole mikään timmi fitnessmimmin kroppa, mutta en ylipainoinenkaan ole. Pehmeyttä on kertynyt lisää raskauden jäljiltä, eikä mahakaan varmasti ole palautunut ihan ennalleen. Yritän kuitenkin tehdä asialle koko ajan jotain. Tulee vain sellainen olo, että mies kokee minun kroppani vastenmieliseksi. :(

Mainittakoon vielä, ettei mies itsekään ole missään huipputikissä. Urheilee yhtä paljon kuin minäkin ja pientä mahaa löytyy myös.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että voisi sentään olla kiitollinen että sinä olet uhrannut kroppasi lastenne takia, ei hän. Jos huomauttelu ei lopu niin ero.

Vierailija
2/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran hyvän päivää, jos tämä on totta niin siinä on kyllä maailman ykkösurpo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi elää tuollaisessa liitossa! Ei voi!

Vierailija
4/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta sinussa oli ulkonäkö. Sitä ei enää ole eikä kunnioitustakaan.

Vierailija
5/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomautella yhtä nasevasti Ukon ulkonäöstä takaisin, eiköhän lopu siihen.

Vierailija
6/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla älä mene piiloon vaan itke miehesi nähden, näytä kuinka pahaa tekee. Sano suoraan, että sanat sattuu todella paljon ja tee selväksi, että jos et kelpaa mies menköön muualle.. Mies on idiootti kun tuommoisia laukoo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut hänelle että kommentit loukkaavat sinua? Millainen hän oli ennen lapsen syntymää? Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
8/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sanot, että minun luvat pötköttelee tuolla pinnasängyssä (tai missä lapset sillä hetkellä ovatkin ). Missäs herran lupa tuohon tynnyriin vatsan tilalla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sulla on nyt lupa arvostella miestäsi, tuskinpa itsekään ilahtuu vastaavista kommenteista.

Vierailija
10/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaan laihduttaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan laihduttaisit?

Ap sanoi että on normaalipainoinen joten tarvetta laihduttamiselle ei ole. Parempi on antaa samalla mitalla takaisin niin mies huomaa miltä ulkonäön arvostelu tuntuu. Mieti etukäteen sopivia lohkaisuja miehen kommentteihin. Jos mies haukkuu että sinulla on iso perse, sano että kai jollakin tässä perheessä täytyy persettä olla kun miehen perse on kuin kaksi lenkkimakkaran puolikasta löysässä nahkasäkissä. Keksi jotain vastavaa joka sopii miehesi ulkonäköön ja älä pidättele. Ei miehesikään pidättele.

Vierailija
12/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mikä häntä vaivaa kun pitää loukata tahallisesi sitä ihmistä jota on  luvannut rakastaa ja jonka on kelpuuttanut lastensa äidiksi. Kyyneleet voit näyttää kyllä ihan avoimesti ja suuttuakin voi. Typerää käytöstä mieheltä. Tarina ei kerro onko mies aina ollut yhtä typerä vai onko nyt yhtäkkiä jotenkin isäksi tultuaan typeröitynyt.

Älä anna itseäsi kohdella noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli aiemmin samanlainen huomauttelija, vaikka olinkin hyvin hoikka . Taustalla oli salilla bongatut nuoret timmit mimmit, joista mieheni tietysti haaveili ja kiihottui. Minun olisi pitänyt muuttua samanlaiseksi, vaikka olinkin lähes nelikymppinen.

Aloin voimaan huonosti ja itsetuntoni latistui mieheni kommenteista ja jatkuvista vihjeistä miten saisin kiinteämmän pepun, paremman vartalon jne.

Sanoin miehelle, että jollei kelpaa niin etsii uuden timmimmän fitnesstytön itselleen, että minulle alkaa riittämään jatkuva arvostelu. Aloin myös ilkeästi huomauttelemaan miehelleni kaikista hänen heikkouksistaan ja harmaantumisesta eli annoin aivan samalla mitalla takaisin.  No mies ei nykyään juurikaan enää huomauttele,mutta tuo aiempi huomauttelu ja kommentointi jätti jälkensä itsetuntooni. Myös tunteeni miestä kohtaan viilenivät totaalisesti.

Vierailija
14/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on aivan samanlainen. T. Ero vireillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset tahallaan lauotut ilkeydet tappaa rakkauden ja kunnioituksen sitä sanojaa kohtaan aika totaalisesti. Itsellä käynyt myös noin, ja ero on näköpiirissä.

Vierailija
16/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just niin kuin se hammastahnan pusertaminen takaisin sinne tuubiin.

Idiootti ukot pursottelevat paskaa suustansa ulos, älyämättä etteivät voi niitä sanoja sinne enää takaisin työntää.

No itselleen sika hallaa tekee kun kaataa sen mikä vittu se nyt on se syömäallas.

Vierailija
17/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin miehelle ihan kylmän rauhallisesti, että raskaus muuttaa naisen kehoa ja että esimerkiksi vatsan palautuminen ottaa aikansa. Sinä olet kantanut teidän lapsianne 18 kk vatsassasi. Pyrit kiinteytymään raskauden jäljiltä, mutta kaikkiin asioihin sinäkään et voi vaikuttaa. Lapset ovat teidän yhteinen projekti, mutta sinun kehossasi on tapahtunut valtavia muutoksia. Nuorimmaisenne on niin nuori, että esimerkiksi hormonaalisesti haet vielä tasapainoa. Siksi miehen puheet tuntuvat erityisen loukkaavilta.

Vierailija
18/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies aina sanoo jotain typerää mun ulkonäöstä, pitää sitä itse vitsinä mut mua ei enää naurata :( olen sanonut että mua loukkaa ne jutut, ja sitten telkkarissa olevaa timmiä naista kehutaan et vau onpa hyvännäköinen. En tarvitse kehuja, mutta jättäisi edes sen muiden ulkonäön ihailemisen pois! Olen vähän lihonut ja olen alkanut laihduttaa. Eilen ollessani suihkussa mies tuli viereen katsomaan. Mulla on selässä pari pientä selkämakkaraa ja mies sitten siinä pestessäni tuli puristeleen niitä makkaroita ja rullas sormella ylös ja alas. Mulle tuli tosi kiusaantunut olo ja mies sanoi että huomenna alkaa ruokaremontti. Voi jestas että tuntui pahalta. Olin meidän tavatessamme tosi hoikka, painoin 49 kiloa. Nyt 5 vuotta myöhemmin olen 62 kiloinen. Aion saada kymmenen kiloa pois ja toi miehen irvailu kyllä motivoi vaikka helvetin inhottavalta tuntuukin

Vierailija
19/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies aina sanoo jotain typerää mun ulkonäöstä, pitää sitä itse vitsinä mut mua ei enää naurata :( olen sanonut että mua loukkaa ne jutut, ja sitten telkkarissa olevaa timmiä naista kehutaan et vau onpa hyvännäköinen. En tarvitse kehuja, mutta jättäisi edes sen muiden ulkonäön ihailemisen pois! Olen vähän lihonut ja olen alkanut laihduttaa. Eilen ollessani suihkussa mies tuli viereen katsomaan. Mulla on selässä pari pientä selkämakkaraa ja mies sitten siinä pestessäni tuli puristeleen niitä makkaroita ja rullas sormella ylös ja alas. Mulle tuli tosi kiusaantunut olo ja mies sanoi että huomenna alkaa ruokaremontti. Voi jestas että tuntui pahalta. Olin meidän tavatessamme tosi hoikka, painoin 49 kiloa. Nyt 5 vuotta myöhemmin olen 62 kiloinen. Aion saada kymmenen kiloa pois ja toi miehen irvailu kyllä motivoi vaikka helvetin inhottavalta tuntuukin

Ainoa asia mihin tuossa tilanteessa motivoituisin olisi laukkujen pakkaaminen. Minulle puolison kunnioittaminen on nro 1. Teiltä se puuttuu.

Vierailija
20/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alentuisi samaan eli huomauttelemaan samassa tyylilajissa, siinä menee sun moraalinen yliote.

Mutta totta kai panet stopin tuolle muuten. Kerrot, että hänen huomauttelunsa on törkeää, ja kysym tykkäisikö hän, jos sinä huomauttelisit samalla lailla.

Sano, että tuollainen on erityisen ilkeää, kun mahdolliset löysyytesi johtuvat yhteisten lasten tekemisestä. Rakkaalle ihmiselle ei vaan työnnetä tuollaista kritiikkiä!

Ja kyllä, jos miehen kommentointi ei lopu, hän voi kyllä alkaa etsiä itselleen timmimpää puolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän