Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvostelee koko ajan ulkonäköä, paha olo

Vierailija
29.08.2016 |

Niin. Meillä on kaksi lasta, josta viimeisin on nyt kahdeksan kuukauden ikäinen. En ole koskaan ollut ylipainoinen, vaikka viimeisimmän raskauden kohdalla painoindeksi olikin synnytyksen jälkeen lievän ylipainon puolella. Olen laihtunut kuitenkin synnytyksen jälkeen 18 kiloa, jonka myös läheiset ovat huomanneet ja tsempanneet. Tykkään ulkoilla ja liikkua, syömme ihan peruskotiruokaa.

No mies on tämän viimeisen synnytyksen jälkeen arvostellut jatkuvasti ulkonäköäni, aluksi jaksoin ottaa sen ihan huumorilla. Esim. minulla on liian iso takapuoli, pyllyni roikkuu, hauislihakseni eivät erotu niin kuin ennen. Tänään sitten miehen tullessa töistä kotiin juttelimme ihan iloisesti niitä näitä, kun yhtäkkiä mieheni tokaisi, että "Onks sulla lupa tohon wrecking balliin?" Tarkoittaen mahaani. Mua vaan rupesi itkettämään ja oli pakko poistua ulos muka pyykkiä laittamaan kun tuli niin paha mieli.

Tiedän, että kroppani ei ole mikään timmi fitnessmimmin kroppa, mutta en ylipainoinenkaan ole. Pehmeyttä on kertynyt lisää raskauden jäljiltä, eikä mahakaan varmasti ole palautunut ihan ennalleen. Yritän kuitenkin tehdä asialle koko ajan jotain. Tulee vain sellainen olo, että mies kokee minun kroppani vastenmieliseksi. :(

Mainittakoon vielä, ettei mies itsekään ole missään huipputikissä. Urheilee yhtä paljon kuin minäkin ja pientä mahaa löytyy myös.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan laihduttaisit?

Ap sanoi että on normaalipainoinen joten tarvetta laihduttamiselle ei ole. Parempi on antaa samalla mitalla takaisin niin mies huomaa miltä ulkonäön arvostelu tuntuu. Mieti etukäteen sopivia lohkaisuja miehen kommentteihin. Jos mies haukkuu että sinulla on iso perse, sano että kai jollakin tässä perheessä täytyy persettä olla kun miehen perse on kuin kaksi lenkkimakkaran puolikasta löysässä nahkasäkissä. Keksi jotain vastavaa joka sopii miehesi ulkonäköön ja älä pidättele. Ei miehesikään pidättele.

Sanoo olevansa. Palstamammoilla on kummallinen ajatus siitä, että kun ämmä vääntää kakaroita, saa muuttua muodottomaksi läskikasaksi. Teillä ei ole minkäänlaista halua tai tarkoitustakaan palata entisiin mittoihinne, koskaan. Mieshän on jo nalkissa ja siitä saa tarinan pahiksen, aina.

Vierailija
22/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina, että herra on hyvä ja etsii itselleen sellaisen naisen kuin on hyvä, jossen minä kelpaa. Raskauden jälkeen, jos tollasta kuulen, vedän kunnon raivarit ja näytän ukolle kaapin paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies aina sanoo jotain typerää mun ulkonäöstä, pitää sitä itse vitsinä mut mua ei enää naurata :( olen sanonut että mua loukkaa ne jutut, ja sitten telkkarissa olevaa timmiä naista kehutaan et vau onpa hyvännäköinen. En tarvitse kehuja, mutta jättäisi edes sen muiden ulkonäön ihailemisen pois! Olen vähän lihonut ja olen alkanut laihduttaa. Eilen ollessani suihkussa mies tuli viereen katsomaan. Mulla on selässä pari pientä selkämakkaraa ja mies sitten siinä pestessäni tuli puristeleen niitä makkaroita ja rullas sormella ylös ja alas. Mulle tuli tosi kiusaantunut olo ja mies sanoi että huomenna alkaa ruokaremontti. Voi jestas että tuntui pahalta. Olin meidän tavatessamme tosi hoikka, painoin 49 kiloa. Nyt 5 vuotta myöhemmin olen 62 kiloinen. Aion saada kymmenen kiloa pois ja toi miehen irvailu kyllä motivoi vaikka helvetin inhottavalta tuntuukin

Ala katsella muita miehiä. Ei tuollaisesta mihinkään ole. Tasan tietää loukkaavansa ja ideana on se että luulet ettei kukaan muu huolisi sinua ikinä joten paras yrittää pitää tämä 'prinssi' kynsin ja hampain. Siinä sitten kiitollisena laihdutat ja puleeraat, mietit kuinka miellyttää moista paskiaista samalla kun se heittelee pieniä julmia kommentteja hymy huulilla.

Lähde nyt, ei tarvitse kymmenen vuoden päästä todeta että pakoon ei enää pääse ja elämä ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan