Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisinta, mitä sinulta on kadonnut?

Vierailija
29.08.2016 |

Tästä oli joskus keskustelu, poistettu kai.

Itse menin kerran normaalisti nukkumaan ja aamulla oli jukkapalmu hukkunut eteisestä. Eikä ole sitten ihan pieni huonekasvi :D En vieläkään käsitä mitä sille kävi sillä asuin tuolloin yksin. Minulla tosin on taipumusta unissakävelyyn eli todennäköisesti olin kuljettanut sen yöllä jonnekin itse. Aika harva varaskaan tuskin veisi pelkkää kasvia.

Mikä on omituisinta, mitä teiltä on kadonnut/omituisimmalla tavalla?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen espressopuolen maidonvaahdottajasta katosi se sisempi putki. Irrotin sitä pestäkseni sen, se oli tiukassa ja kun sain sen vihdoin irti, se lensi kädestäni jonnekin keittiöön. Kuulin, kun se kilahti, ja kuulosti kuin se olisi kilahtanut tiskipöydälle, mutta en löytänyt sitä etsinnöistä huolimatta enää koskaan. Käänsin koko keittiön "nurin", kaivoin roskapussitkin (vaikka ne olivat oven takana, eikä osa siis mitenkään olisi oikeasti voinut joutua sinne), mutta turhaan. Olin sitten viikon verran ilman maidonvaahdotinta, ja lopulta nöyrryin ja ostin netistä uuden osan.

Mutta outoa, keittiössä ei missään ollut mitään sellaista koloakaan, mihin osa olisi voinut mennä. Muutettiin siitä kämpästä poiskin, mutta muuttosiivoa tehtäessäkään en sitä löytänyt.

Olisiko voinut joutua tiskipöydän viemäriin , olisiko mahtunut solahtamaan ritilän läpi ?

Vierailija
22/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pari kaveria oli käynyt meillä, kun olin ollut töissä. Tulin kotiin ja ajattelin laittaa pyykkejä pesuun. Koneeseen pyykkejä laittaessani huomasin, etten nähnyt rintaliivejäni missään. Olen joskus vähän hajamielinen ja ajatelin niiden olevan vain jossain. No aloin etsimään niitä, enkä löytänyt. Kummastelin asiaa miehelleni kovasti. Hän oli hetken hiljaa ja totesi, että ei voi olla totta. Kertoi sitten, että toisella kaverilla oli kuulemma mennyt suhteellisen kauan vessassa. Ei siis mitenkään överikauan, mutta sen verran kuitenkin, että asian oli ehtinyt noteeraamaan.

Seuraavana päivänä sain liivit takaisin. Tosin poltin ne, en tiedä kenen kuppasen ämmän päällä ne oli ehtinyt jo olla. Enkä huomannut minkään muun puuttuvan. Ja korissa oli kuitenkin aika arvokkaita vaatteita, ne rintaliivit taisi olla jostain tokmannilta 😄

Näin miehenä veikkailisin niiden päätyneen "runkkumatskuksi" kuppaisen ämmän sijaan.

No ei toi ole yhtään sen parempi vaihtoehto 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katos todella ruma kylpytakki mökiltä. Epäilen, että mies on polttanut moisen seksintappajan, se ei vaan kehtaa tunnustaa.

Vierailija
24/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöstä hävisi järkyttävän iso veitsi telineestä. Ei mikään pieni 10cm veitsi vaan se kaikista isoin. En voi ymmärtää, luulisi huomaavan jos esimerkiksi menisi leikkuulaudalta muun romppeen mukana roskiin.

Vierailija
25/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko voinut joutua tiskipöydän viemäriin , olisiko mahtunut solahtamaan ritilän läpi ?

Hyvä ajatus mutta ei, viemäriaukossa oli sellainen roskasiivilä.

Vierailija
26/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkympin tennarit ja venäjältä ostettu jumbosytkäri, tultiin reissusta edellisiltana ja nukuttiin pitkään seuraavana päivänä. Olivatten siinä yön aikana hävinny ovenpielestä. Ei voinu muutakun päivittää naamakirjaan että toivottavasti meni tarpeeseen😆

Vierailija
27/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kummastuttaa mua vieläkin. Multa on pariin-kolmeen otteeseen kadonnut yöside pikkuhousuista yön aikana!

Jalassa on ollut pyjamahousut, ei ollut housun lahkeessa, ei sängyssä, ei patjan alla, ei lattialla, ei sängyn alla. Katsoin roskiksetki oonko kävelly unissani eikä löytynyt niistäkään. Mihin voi side kadota keskellä yötä?

Vierailija
28/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana mulla oli mp3-soitin. Yhtenä iltana en löytänyt sitä mistään, käänsin koko kämpän ympäri, ei missään. Löysin sen myöhemmin kengästä, mitenhän se on sinne joutunut... 

Vierailija
29/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei käynyt minulle vaan mummolleni ehkä noin kymmenen vuotta sitten. En muista oliko hän pesemässä ikkunoita vai vaihtamassa verhoja, mutta joka tapauksesa verhotangon päässä oleva nuppi irtosi ja putosi lattialle. Mummoni seisoi jakkaralla eikä nähnyt mihin nuppi tarkalleen putosi, mutta kuuli siitä lähtevän kilahduksen. Noh, nuppia ei sitten koskaan löytynyt. Vuosien saatossa jopa huonekalut on siirretty pois keittiöstä lattian hiomisen vuoksi, eikä se verhotangon nuppi löytynyt niiden takaakaan. Tämä on hämmentänyt kovasti!

Vuosituhannen vaihteessa äitini sängyn päällä ollut pehmokani vain katosi. Kyseessä ei ollut edes mikään taskukokoinen otus vaan ihan sellainen kunnon kokoinen pehmolelu, jota ei myöskään koskaan löytynyt. Ei edes monissa muutoissa. Emme tiedä milloin jänis tarkalleen katosi, yhtenä päivänä sitä ei vaan enää ollut. Olemme jälkikäteen miettineet, olisiko joku asunnossamme käynyt lapsivieras saattanut napata pupun mukaansa...

Vierailija
30/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippiristi. Laitoin sen päivän päätteeksi yöpöydälleni, teen aina niin kaikkien korujen kanssa. Aamulla sitä ei löytynyt yhtään mistään, eikä ole löytynyt tähänkään päivään mennessä.

Vierailija
31/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin hämäriä! Ehkä ne esineet katoaa johonkin toiseen ulottuvuuteen? Tai sitten kotitontut vie.

Multa putosi teininä kaverin antaman kaulakorun ketjusta se riipus jonnekin jalkojeni tienoille. Kumarruin heti sitä etsimään, eikä sitä löytynyt. Koskaan.

Jokin aikaa sitten meillä oli se ainoa kakkulapio hukassa, kun sitä olisi juhlissa tarvittu. Ei vaan ollut siellä keittiön laatikossa missä pitäisi. Muutama kuukausi tämän jälkeen luovutettiin ja ostettiin uusi. No tietenkin uuden ostamisen jälkeen se vanhakin löytyi! :D Siinä se oli samaisessa laatikossa nätisti uuden vierellä.

Vierailija
32/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatit ovat edelleen kadoksissa.

Ostin talvella.

Kerran katosi uusi passi käsilaukusta. Olin juuri hakenut sen!

Vierailija
33/82 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona pitämässä "omaa kivaa" porkkanan kanssa, kun mieheni tuli kotiin vähän turhan aikaisin. Oli pakko tunkea se porkkana äkkiä sohvan istuimen alle ja teeskennellä mahdollisimman normaalia. Unohdin sen sinne, ja kun seuraavana iltana muistin, ei se enää ollutkaan siellä. Ei minkään istuinosan alla, ei sohvan alla, ei roskiksessa, ei siis missään.  Kaikki sohvan istuimet ja selkänojatkin on jo sen jälkeen pesty. Ei ole vielä tänäkään päivänä löytyny. Eikä se kyllä sisäänkään jäänyt. Kieltämättä melkoinen ylläripylläri, kun ajattelin heittää sen vihdoin roskiin. Jospa se vain "syöpyi" mehuista...Mene ja tiedä.

Vierailija
34/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle siteen kadottajalle, itse olen kerran tehnyt niin että olin unissani vetänyt siteeni alas pöntöstä. Ei onneksi mennyt tukkoon. Tapahtumaa todisti onneksi siskoni, eikä silloinen poikaystäväni. En muistanut aamulla tapahtuneesta mitään.

Vierailija
35/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä

Vierailija
36/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey kirjoitti:

Jokin aikaa sitten meillä oli se ainoa kakkulapio hukassa, kun sitä olisi juhlissa tarvittu. Ei vaan ollut siellä keittiön laatikossa missä pitäisi. Muutama kuukausi tämän jälkeen luovutettiin ja ostettiin uusi. No tietenkin uuden ostamisen jälkeen se vanhakin löytyi! :D Siinä se oli samaisessa laatikossa nätisti uuden vierellä.

Tuo on aivan tyypillistä.

Vierailija
37/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen espressopuolen maidonvaahdottajasta katosi se sisempi putki. Irrotin sitä pestäkseni sen, se oli tiukassa ja kun sain sen vihdoin irti, se lensi kädestäni jonnekin keittiöön. Kuulin, kun se kilahti, ja kuulosti kuin se olisi kilahtanut tiskipöydälle, mutta en löytänyt sitä etsinnöistä huolimatta enää koskaan. Käänsin koko keittiön "nurin", kaivoin roskapussitkin (vaikka ne olivat oven takana, eikä osa siis mitenkään olisi oikeasti voinut joutua sinne), mutta turhaan. Olin sitten viikon verran ilman maidonvaahdotinta, ja lopulta nöyrryin ja ostin netistä uuden osan.

Mutta outoa, keittiössä ei missään ollut mitään sellaista koloakaan, mihin osa olisi voinut mennä. Muutettiin siitä kämpästä poiskin, mutta muuttosiivoa tehtäessäkään en sitä löytänyt.

Lavuaarin viemäri? Olisko mahtunut?

Vierailija
38/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkekodin koira. Nukkekoti oli vanhan lipaston päällä (lipasto ulottui lattiaan asti eikä sen alle jäänyt rakoja) ja koira tippui sen taakse. Muutaman kuukauden päästä lipastoa siirrettiin, mutta koiraa ei löytynyt silloin eikä myöhemminkään. Asuimme kerrostalossa eikä siellä ollut esim. hiiriä joten jäi ikuiseksi arvoitukseksi mikä kotitonttu koiran oli vienyt mukaansa.

Vierailija
39/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään omituisin mitä kadonnut. Mutta puhelimessa puhuin äitini kanssa ja samalla selostin kuinka olen hävittänyt kännykkäni etsien samalla sitä.

Vierailija
40/82 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cd-soittimen kaukosäädin.

Mulla oli opiskeluyksiössäni parvisänky, ja kuuntelin mankasta musiikkia iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Säilytin soittimen kaukosäädintä viereisen kaapin päällä, ja pistin mankan kiinni joka ilta sillä, kun uni alkoi tulla. Muuten en soitinta kuunnellut. Eräänä iltana, kun olin laittamassa soitinta päälle, kaukosäädin ei ollut paikallaan kaapin päällä. Käänsin joka paikan iseaan kertaan, mutta kaukosäädintä ei löytynyt edes muutossa.