Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt suututan varmasti monet naiset tällä

Vierailija
05.02.2025 |

mutta valitettava tosiasia on, että se oikea ikä näkyy meissä kaikissa. Välillä nolottaa jonkun puolesta kun puhuu itsestään jopa 20v ikäistään nuoremman näköisenä. Vaikka tekisi mitä, ainakin yleensä kaula, hampaat ja kädet paljastavat lopulta oikean iän. Kaikki voivat olla hyvässä kunnossa, nuorekkaita, energisiä jne, mutta kyllä se lähes oikea ikä näkyy aina. Valitettavasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa. 

Voi pukea teinityttären kanssa samanlaiset vaatteet ja laittaa hiukset samalla lailla. Silti ovat äiti ja tytär selvästi, kukaan ei luule oikeasti sisaruksiksi vaikka sanoisivat mitä. Monet sanovat kun jollain on uusi tukka, meikki, vaate, tai selvinnyt jostain rankasta että näytät nuoremmalta. Se tarkoittaa oikeasti että näytät hyvältä.

Ollaan kaikki ihan tyytyväisiä siihen ikään mikä meillä on. Sitä kun ei pääse mitenkään karkuun. 

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Vierailija
2/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ikä näkyy. Ei tämä varmaan mikään uutinen kellekään ollut. 

Jotkut käyttävät nuorten suosimia vaatteita iha  vain siksi,  etteivät pidä täti- tai toimistotyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v naiset yrittää pukeutua kuin 20 v naiset.

Vierailija
4/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy se ikä miehissäkin ja kyllä miehet tuppaa rupsahtamaan aiemmin kuin naiset.

Ja ei se ihan aina kyllä näy, on nuorekkaan näköisiä ihmisiä ja niitä jotka näyttävät ikäistään vanhemmalta. Ei se ole edes pukeutumisesta kiinni, hyvin voi näyttää ikäistään 20 vuotta nuoremmalta tai vanhemmalta.

Vierailija
5/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taatusti tiedostan olevani 60v ja näyttävän siltä. 

Mutta olen tyytyväinen, että olen terve ja hyväkuntoinen. Ja pidän niitä vaatteita, mitkä tuntuu mukavilta päälläni. 

Tässä iässä on tärkeintä, että paikkoja ei kolota

Vierailija
6/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan muoti on erilaista kuin 50 tai 100 vuotta sitten. 

Vierailija
7/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua edes kiinnostaa, mitä joku luulee itsestään?

Vierailija
8/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Ei pidä paikkaansa. Hopea täysvalkoisissa vetää nuoria tsirbuloita puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. 

Vierailija
9/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laitonta?

Vierailija
10/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en minäkään tajua näitä kuinka väkisin yritetään tyrkyttää kaikille että äiti näyttää samanikäiseltä kuin tytär mutta nuorekkuus on se joka tekee ihmisestä juuri nuoren oloisen, on sitten ryppyjä tai ei. Mielestäni isoin vaikutus on juuri olemuksella ja toki sekin että oikeasti näyttää nuoremmalta. Tällaisia ihmisiä on paljon.

Vierailija
11/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

Voitko väittää että miehet eivät rupsahda? 

Vierailija
12/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yritä. Muoti kiertää, se 40-vuotias on pukeutunut noin jo 25 vuotta.

Vierailija
13/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Hopea täysvalkoisissa vetää nuoria tsirbuloita puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. 

EI VEDÄ.

Vierailija
14/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vedä . Minua veti itseä nuorempi mies puoleensa. Win-win molemmille

Vierailija
15/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudunko nyt kuin 20 vuotias jos mulla samat vaatteet ollu jo kymmeniä vuosia? Pitääkö mun välittää muodista? Kiinnostaako mulla vittuakaan minkä ikäseltä näytän?

Vierailija
16/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee kyllä nykyään enemmän se, miten huonoja monet ovat argumentoimaan ja kirjoittamaan asiansa. Esimerkiksi Ap argumentoi itsensä kanssa ristiin toistuvasti. Kirjoittaa: valitettavasti, eli asiassa on jotain ikävää/pahaa, mutta sitten, ettei asiassa ole mitään pahaa. Mulla sattuu aivoihin, kun ihmiset eivät osaa ajatella eivätkä kirjoittaa. Näyttivät sitten fresseiltä kuin vastasyntynyt, tai kurttuiselta kuin 100-vuotias. 

Vierailija
17/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on nuorekkaita, mutta kyllä ikä silti näkyy, kun lähempää katsoo. Juurikin silmärypyt, kaula ja kädet paljastavat todellisen iän.

Nuorekkuus on jotain sellaista, mitä ei väkisin pysty säilyttämään, jos nyt unohdetaan veitsen alle meneminen ja Hollywoodin supertemput. Nuorekas ihminen on yleensä hoikka, sporttinen ja iloinen. Naisella täytyy olla vahvat hiukset eikä miehellä saa olla pälvikaljua. Siihen vielä vaatteet, jotka sopivat omalle kropalle parhaiten, niin pääsee aika pitkälle. Hoikkuuden olisi hyvä olla luontaista, koska voimakas laihduttaminen kuihduttaa kasvoja ja lisää ryppyjä.

Vierailija
18/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

Voitko väittää että miehet eivät rupsahda? 

Jänkyti jänkyti

Vierailija
19/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut saada pakit joltain 40-vuotiaalta. 

Vierailija
20/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudunko nyt kuin 20 vuotias jos mulla samat vaatteet ollu jo kymmeniä vuosia? Pitääkö mun välittää muodista? Kiinnostaako mulla vittuakaan minkä ikäseltä näytän?

No kiinnostaako vai ei? Jos ei todellakaan kiinnosta, niin et pahastuisi pätkääkään, vaikka joku arvaisi sinun olevan vaikkapa 85-vuotias.