Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
1641/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä levitellään huhuja? Miksi olisi raskaana? Oli viikonloppunakin ryyppäämässä.

Siljahan ei käytä alkoholia omien sanojensa mukaan. Baarissa ei tartte ryypätä

Vierailija
1642/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse näin myös useampana viikonloppuna jyrin ja amandan yhdessä hernesaarenrannassa. Halimassa/pusimassa/syleikkäin istumassa/ tanssimassa. Hauskaa näytti aina olevan.

Kuka amanda?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljahan kyttää jatkuvasti vaakaa, raskaana numerot vaa'alla voi todellakin säikäyttää :D

Laihakin ihminen voi lihoa raskauden aikana yli 20 kg. Saammeko ensimmäisen Rantaexä- vauvan:DD?

Vierailija
1644/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Silja oo raskaana. Sehän on sanonu ettei halua lapsia aikoihin :D muutenkin raskaus tekee kropalle aika pahasti että tuskinpa

Eikö se ex-pressakin Tarja Halonen sanonut, että kissat ja lapset tulevat ajallaan. Ei se kuule mikään ole niin varmaa, kun on harrastanut "s" -exiä rannalla:DDD. Paksuksi voi pätkähtää tuolla menolla....

Vierailija
1645/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin tuomiopäivä lähenee.... Onkohan Seiska siellä paikanpäällä?

Vierailija
1646/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.telkku.com/ohjelmat/exia-rannalla/191757/sub/2126241

Kenenhän tai kukahan exä saapuu, joka saa poikien puntit tutisemaan?? Eikö joku heittäny et joku Amanda olis tulossa, Oden nykyinen. Oisko se sit se...?

Vierailija
1647/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku sehän tuleeki Oden exänä tuonne! Mut mikä tää Jyrim Amanda sit on ? 😄

Vierailija
1648/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ninnu tossa Diacorin tv-mainoksessa?

Vierailija
1649/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Silja oo raskaana. Sehän on sanonu ettei halua lapsia aikoihin :D muutenkin raskaus tekee kropalle aika pahasti että tuskinpa

Niinpä minäkin vain 22-vuotiaana ajattelin, että lapsia voisin ajatella noin kolmekymppisenä, ainakaan lähivuosiin ei. Kas kummaa, satuin tulemaan raskaaksi ja kyllä siinä vakavasti keskustelimme että mitäs tehdään. Päädyttiin pitämään lapsi, vaikkei alunperin niin nuorina oltaisi tarkoituksella perhettä perustettu - kuitenkaan emme missään tapauksessa kadu, ja nyt 26-vuotiaana mietin että oli ihan kiva saada lapsi nuorehkona, olen edelleen mielestäni nuori ja lapsi sen kun omatoimistuu koko ajan ;)

Ps. Mun kropalle ei käynyt kuinkaan, tai toki raskausaikana maha kasvoi mutta alle viikko synnytyksestä näytin ihan samalta kuin ennen raskautta. Toki vuoden imetys kyllä vei rinnoista kaiken vähänkin mitä vietävissä oli ;)

Tämä siis tosi ot:na, tuli vain mieleen tuosta lainaamastani kommentista :)

Vierailija
1650/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se olisi paksuna? Todisteita tässä kaivataan, ei av-mamman sana vielä paljoa paina..

Vierailija
1651/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä minäkin vain 22-vuotiaana ajattelin, että lapsia voisin ajatella noin kolmekymppisenä, ainakaan lähivuosiin ei. Kas kummaa, satuin tulemaan raskaaksi ja kyllä siinä vakavasti keskustelimme että mitäs tehdään. Päädyttiin pitämään lapsi, vaikkei alunperin niin nuorina oltaisi tarkoituksella perhettä perustettu - kuitenkaan emme missään tapauksessa kadu, ja nyt 26-vuotiaana mietin että oli ihan kiva saada lapsi nuorehkona, olen edelleen mielestäni nuori ja lapsi sen kun omatoimistuu koko ajan ;)

Ps. Mun kropalle ei käynyt kuinkaan, tai toki raskausaikana maha kasvoi mutta alle viikko synnytyksestä näytin ihan samalta kuin ennen raskautta. Toki vuoden imetys kyllä vei rinnoista kaiken vähänkin mitä vietävissä oli ;)

Tämä siis tosi ot:na, tuli vain mieleen tuosta lainaamastani kommentista :)

Kyllä sä lihoit 20kg ja nyt vtuttaa kun nuoruus jäi elämättä ;)

Vierailija
1652/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Silja olis niin tyhmä että peruskoulupohjalla alkais sikiämään.. Av mammojen keksimä juttu, toivovat vaan että siljastakin tulis kotona 24/7 oleva mamma :D

Vierailija
1653/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun nuoruus jää elämättä eikä sitä enää ikinä saa takasin :( käy sääliksi nuoria vanhempia :/

Vierailija
1654/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Ninnusta. Rento ja ystävällinen nainen, joka ei näytä ottavan asioita turhan vakavasti. Minusta Ninnu on persoonallisen kaunis. Ninnu kuulosti söpöltä kun sanoi Jyrin kanssa olleiden treffien jälkeen "Jyri on mun kaveri" :)

Miksihän melkein kaikki naiset olivat sanoneet oliko se nyt Iltalehden vai Seiskan artikkelissa että eivät olisi valmiita harrastamaan seksiä ohjelman aikana, mutta silti jaksoissa annetaan ymmärtää että harrastavat vähän väliä.

Vierailija
1655/3151 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v kuluttua nämä kaikki herrat (paitsi se palomies) on oman elämänsä Tauskeja. Kannattais miestenkin hankkia joku kunnon ammatti, ettei tarvitse syrjäytyä jossain Viron kapakoissa.

Siis yleensäkin, eikö nämä realityt opeta ihmisille miten tärkeää on opiskelu.

Vierailija
1656/3151 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja ei vastannu kommenttiin kun kysyin onko paksuna. Tai siis ei julkassu. Olin varma että tää on av mammojen keksimä vitsi mutta toi herätti kyllä epäilykset :D

Vierailija
1657/3151 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassahan käydään myös ehkäisyasioissa....

Vierailija
1658/3151 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt vähä epäselväksi, että onko tässä edes mitään kilpailua tai voittaako joku jotain? Mikä tämän jutun motiivi on muuta kuin huomion saaminen?

Mielestäni kisan ylivoimainen voittaja olisi sellainen ihminen, jolta ei löydy yhtään exää, joka tuonne suostuisi lähtemään pelin hengen selvittyä. Mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka vapaaehtoisesti lähtee kameroiden eteen julkisesti tongituttamaan ihmissuhdekiemuroitaan ja todennäköisesti itsensä täysin nolaamaan ilman, että voi edes voittaa mitään?

Vierailija
1659/3151 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpällä heitetty kommentti et Silja on raskaana ja nyt täällä väitellään sivutolkulla onko vai ei... 😁

Vierailija
1660/3151 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää! Odotan malttamattomana seuraavat pari kk vauvauutisia.

Ketju on lukittu.