Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vauvauutisia myös tiedossa....
Exät rannalla sitten kummeiksi.... onkohan Jenniä jo pyydetty?
Hei tänään taitaa tulla exiä rannalla maraton oisko siin kaikki jaksot?
Se oliki huomen ja vaan 3 jaksoo
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuvittelitko, että näyttävät kaikki 8 jaksoa putkeen?
Vierailija kirjoitti:
No mitä vittuu kuvittelit?:D Et näytettäs kaikki. Vittu mikä APINA.
Saakohan tätä kohusarjaa sitten dvd boxina vaikka joululahjaksi annettavaksi? Ja tietenkin myös itselle....
Onko uusimmassa Seiskassa mitään aiheeseen liittyvää?
On ollut Sofialla ilmeisesti jännämiehiä
"Syy ohjelmaan osallistumiseen: Minulla on ollut jänniä suhteita, joten halusin ottaa irtioton ja unohtaa kaiken, mitä täällä on. Elämä junnasi vähän paikallaan." (lainaus Seiskan artikkelista)
Oiskohan Silja oikeasti odottamassa lasta ja sen takia syö nyt terveellisesti yms? :)
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan Silja oikeasti odottamassa lasta ja sen takia syö nyt terveellisesti yms? :)
Oli viikonlopun baarissa :D
Ei Silja oo raskaana. Sehän on sanonu ettei halua lapsia aikoihin :D muutenkin raskaus tekee kropalle aika pahasti että tuskinpa
Mun kommentti jossa sanoin että S oli viikonloppuna baarissa eikä muutenkaan ole raskaana, miksei se tullut?!
Tuskin toi kihlausjuttukaan on totta..
Vierailija kirjoitti:
Saakohan tätä kohusarjaa sitten dvd boxina vaikka joululahjaksi annettavaksi? Ja tietenkin myös itselle....
Suosituista tv-sarjoista saattaa tulla DVD-julkaisu. Tämä EI ole suosittu.
itse näin myös useampana viikonloppuna jyrin ja amandan yhdessä hernesaarenrannassa. Halimassa/pusimassa/syleikkäin istumassa/ tanssimassa. Hauskaa näytti aina olevan.
Siljahan kyttää jatkuvasti vaakaa, raskaana numerot vaa'alla voi todellakin säikäyttää :D
Miks täällä levitellään huhuja? Miksi olisi raskaana? Oli viikonloppunakin ryyppäämässä.
Pitäähän nyt ainakin yks Exä Rannnalla pari ja vauva saada aikaan!!! Ikuinen leima ohtaan siitä napsahtaa! Se, ken leikkii ryhtyy, niin se leikin kestäköön!