Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
581/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Jyrikinkö on ollut kiusaaja? Nyt tämä sakki vastuuseen teoistaan!

Vierailija
582/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan Jennin elämäntilanne säälittää ainakin itseäni hänen mielenterveysongelmiensa ynnä muiden tytön kokemien vaikeuksien vuoksi. Valitettavasti kuitenkin tuosta ihmisestä piirtyy ainakin bloginsa kautta aika ikävä kuva.

Itselleni on jäänyt elävästi mieleen postaus, jossa Jenni kuvaili Thaimaan reissun yhteydessä käyneensä PingPong-esityksessä, jossa sinällään ei liene mitää kovin eriskummallista länsimaiselle turistille (vaikka en kyllä ikinä itse menisi). Monet lukijat olivat kuitenkin tuoneet kommenttiboksissa esiin näihin teattereihin liittyvät ongelmat kuten ihmiskaupan ja naisten perusihmioikeuksien puuttumisen. Jenni oli kuitannut kritiikin jotenkin sen suuntaisesti, että häntä ei vaan kovin paljon kiinnosta tuollaiset asiat. Ja jos hän käy lomallla, hänellä on oikeus tehdä siellä mitä haluaa kokematta mitään syyllisyydentuntoja.

Kovin ristiriitaista tästä muista piittaamattomaasta asenteesta tekee sen, että Jenni on esimerkiksi omien rikostensa kohdalla vedonnut lukijoidensa inhimillisyyteen ja ymmärrykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin koko kansan tietoon noiden kiusaamistausta!!!

Vierailija
584/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan Jennin elämäntilanne säälittää ainakin itseäni hänen mielenterveysongelmiensa ynnä muiden tytön kokemien vaikeuksien vuoksi. Valitettavasti kuitenkin tuosta ihmisestä piirtyy ainakin bloginsa kautta aika ikävä kuva.

Itselleni on jäänyt elävästi mieleen postaus, jossa Jenni kuvaili Thaimaan reissun yhteydessä käyneensä PingPong-esityksessä, jossa sinällään ei liene mitää kovin eriskummallista länsimaiselle turistille (vaikka en kyllä ikinä itse menisi). Monet lukijat olivat kuitenkin tuoneet kommenttiboksissa esiin näihin teattereihin liittyvät ongelmat kuten ihmiskaupan ja naisten perusihmioikeuksien puuttumisen. Jenni oli kuitannut kritiikin jotenkin sen suuntaisesti, että häntä ei vaan kovin paljon kiinnosta tuollaiset asiat. Ja jos hän käy lomallla, hänellä on oikeus tehdä siellä mitä haluaa kokematta mitään syyllisyydentuntoja.

Kovin ristiriitaista tästä muista piittaamattomaasta asenteesta tekee sen, että Jenni on esimerkiksi omien rikostensa kohdalla vedonnut lukijoidensa inhimillisyyteen ja ymmärrykseen.

Sehän sano että ne ei lopu sieltä vaikka hän olisi jättänyt menemättä, ja sen nojalla on ihan sama jos menikin. Jotenki näin..

Vierailija
585/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja Sundberg 9.5.2013 14:08

Mä olin joskus järkyttynyt kun kuulin Jyrin kavereitten heittävän läppää siitä miten Jyri on joskus kiusannut koulussa, sillä en olisi IKINÄ kyseisestä ihmisestä sellaista uskonut :) Jyri on todella mukava kaikille joihin tutustuu (joskin välillä aluksi ennakkoluuloinen). Voi olla että Jyri on muuttunut paljon, tai sitten vaan ne ”kuisaamiset” on jääny vahvempana mieleen kun mitä ne on edes sillon ollut, siitä mä en tiedä. :)

Löytyi Siljan blogista, joku kommentoinut, kuinka Jyri on tehnyt muiden elämästä h*lvettiä yläasteella. Jännä tuo Siljan vähättelevä vastaus, kun itse kuuluu samaan pohjasakkaan.

Heittomerkeissä kiusaamiset?! Eli Siljan asenne koulukiusaamista kohtaan on tuo, että ne jää vahvempana mieleen, mitä ovat EDES olleet. Todella töykeää!

Vierailija
586/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti että hävettää näiden kiusaaja tyrkkyjen puolesta. Blogeissa esitetään niin ah, inhimillisiä tyttöjä vaikka todellusuus on aivan jotain muuta. Kaikki sympatiat näiden uhrien puolella ja toivon että Jenni todellakin saa linnatuomion ja eiköhän Siljallekkin karma vielä kosta. Pisti muuten silmään toisiksi uusimnassa postauksessa kohta jossa kertoi joskus käyneensä pällistelemässä facessa vanhojen tuttujen kuvia ja ihmetellyt niiden lihomista. Siis ööh...kuka oikeasti jaksaa miettiä muiden painon nousua ja vielä kirjoittaa siitä julkisesti blogiin. Pinnallisuuden multihuipentuma.

Vierailija
587/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko Indiedays  vain läpi sormien..... Halooo????

Vierailija
588/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palautetta laittamaan kaikki indiedaysille! Tuollaista ei voi eikä SAA kukaan katsoa läpi sormien!!!

Vierailija
589/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silja Sundberg 9.5.2013 14:08

Mä olin joskus järkyttynyt kun kuulin Jyrin kavereitten heittävän läppää siitä miten Jyri on joskus kiusannut koulussa, sillä en olisi IKINÄ kyseisestä ihmisestä sellaista uskonut :) Jyri on todella mukava kaikille joihin tutustuu (joskin välillä aluksi ennakkoluuloinen). Voi olla että Jyri on muuttunut paljon, tai sitten vaan ne ”kuisaamiset” on jääny vahvempana mieleen kun mitä ne on edes sillon ollut, siitä mä en tiedä. :)

Löytyi Siljan blogista, joku kommentoinut, kuinka Jyri on tehnyt muiden elämästä h*lvettiä yläasteella. Jännä tuo Siljan vähättelevä vastaus, kun itse kuuluu samaan pohjasakkaan.

Heittomerkeissä kiusaamiset?! Eli Siljan asenne koulukiusaamista kohtaan on tuo, että ne jää vahvempana mieleen, mitä ovat EDES olleet. Todella töykeää!

Mä oon oikeasti tosi järkyttynyt, blogia vaan lukeneena Siljasta saa niin erilaisen kuvan. Oon ite vuosia kärsinyt koulukiusaamisesta ja kärsin edelleen amk:ssa. Oksettaa ihmiset jotka ei tajua miten paljon pahaa "kiusaamiset" voi aiheuttaa ja jättää ikuiset jäljet toiseen ihmiseen.

Vierailija
590/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähä miten neitokaisten käy ku tulee suuen yleisön julkiuuteen nää kiusaamisjutut! Mut hyvä vaan!

Bytheway, onko nää kaikki osallistujat jotai stadin sisäpiirin feimejä ku tuntuu et kaikki tuntee ne jostai??

Vierailija
591/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollotilol. Indiedays ei oo viime aikoina ainakaan enää ollut kovin tasokas portaali. Omassa henkilöstössäänkin ollut joku mätämuna. Plus jos henkilö tuo kävijöitä niin eiköhän ne anna kassavirtojen laulaa. Kiusaamisasia kamala, mutta ei indiedays taida olla mikään muodollinen virallisen piirin toimielin.

Ja tämähän ei tarkoita sitä ettenkö jyrkästi tuomitsisi kiusaamista. Kertoo sen ettei henkilöillä paljon päässä liiku. J ei ole oikea hlö puhumaan moraalista. Enkä itse tasan olisi viitsinyt lähteä realityyn jos menneisyydessä kummituksia. Mut kaikkien empatiakyky ei oo niin vimpan päälle vaikka ulkonäkö olisikin.

Vierailija
592/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko indiedaysille laittaa jotenkin suoraan emailia? Laitetaan kaikki yhessä sinne vaatimus tästä, että ottavat jollain tavalla kantaa toiminnallaan tähän kiusaamisjuttuun!

Vierailija
593/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko indiedaysille laittaa jotenkin suoraan emailia? Laitetaan kaikki yhessä sinne vaatimus tästä, että ottavat jollain tavalla kantaa toiminnallaan tähän kiusaamisjuttuun!

Ehdottomasti ja noista Jennin rikoksistaki vois mainita!!!

Petokset ja identiteettivarkaudet on kuitenkin pahempi suomen oikeuslaissa ku raiskaus....että joo...

Vierailija
594/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et vihdoin myös Siljan kulissit lähtevät kaatumaan :)

Vierailija
595/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/exia-rannalla/uutiset/artikkeli/exia-ra…

Herää kysymys että mitä tää supermies/palomies/fitcrossyrittäjä/valmentaja/vuodenpositiivinen tekee tässä ohjelmassa koulukiusaajien jaa muun "pohjasakan" kanssa? Tai ainaki sellasen kuvan tämän ketjun perusteella saa...

Vierailija
596/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa suomalaisista ei käy korkeakoulua, joten tytöt kuuluvat enemmistöön.

Mutta ei niillä ole toisen asteen koulutustakaan :'D J roikkunu SLK:ssa jo varmaan 3-4 vuotta ja S alottanu ties kuinka monta kertaa vaikka ja mitä mutta kuten kertoi yhdessä postauksessa, "häntä varten ei ole aamuherätykset" joten jos pitää olla liikkeellä ennen klo11 aamulla, on hänen korkeutensa mahdotonta käydä sellaista koulua

Siljahan on ollut Eiran aikuislukiossa varmaan kolme vuotta kirjoilla mut eihän se sitäkään käynyt enää vuosiin :D Ja eikös siellä käydä koulua pääsääntöisesti iltasin. Kaunis tyttö mutta kauneus on katoavaista ja blogi ei elätä loppuelämäänsä joten itse alkaisin ehkä panostamaan vähän siihen koulutukseen. Eihän sitä nyt tarvii mihinkään maisteriks tähdätä mut edes joku peruskoulun jälkeinen koulutus ois varmaan ihan paikallaan näin tulevaisuutta ajatellen :D

Vierailija
597/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, jos sitten vaan rauhoitutte. Uskon vakaasti että nuo tässä ketjussa Siljan "kiusaamiset" ovat vain kateellisten panettelua. Selkeitä valheita ja kirjoitustyyli on jokaisessa sama eli pikkaisen epäilyttää :) Yritetään mustamaalata toista mahdollisimman pahasti kun oma elämä on niin tylsää eikä ulkonäölläkään ole siunattu toisin kuin Siljaa.

Vierailija
598/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhessu eksy kai väärään sakkiin;) Ois kiva tietää mitä hän ajatteli noista muista rantalomalaisista ihan oikeesti.

Vierailija
599/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa suomalaisista ei käy korkeakoulua, joten tytöt kuuluvat enemmistöön.

Mutta ei niillä ole toisen asteen koulutustakaan :'D J roikkunu SLK:ssa jo varmaan 3-4 vuotta ja S alottanu ties kuinka monta kertaa vaikka ja mitä mutta kuten kertoi yhdessä postauksessa, "häntä varten ei ole aamuherätykset" joten jos pitää olla liikkeellä ennen klo11 aamulla, on hänen korkeutensa mahdotonta käydä sellaista koulua

Siljahan on ollut Eiran aikuislukiossa varmaan kolme vuotta kirjoilla mut eihän se sitäkään käynyt enää vuosiin :D Ja eikös siellä käydä koulua pääsääntöisesti iltasin. Kaunis tyttö mutta kauneus on katoavaista ja blogi ei elätä loppuelämäänsä joten itse alkaisin ehkä panostamaan vähän siihen koulutukseen. Eihän sitä nyt tarvii mihinkään maisteriks tähdätä mut edes joku peruskoulun jälkeinen koulutus ois varmaan ihan paikallaan näin tulevaisuutta ajatellen :D

Silja ja natalia olivat samaan aikaan eirassa ja nata valmistui 2013(?) silja ei ole vieläkään valmistunut 😂

Vierailija
600/3151 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, jos sitten vaan rauhoitutte. Uskon vakaasti että nuo tässä ketjussa Siljan "kiusaamiset" ovat vain kateellisten panettelua. Selkeitä valheita ja kirjoitustyyli on jokaisessa sama eli pikkaisen epäilyttää :) Yritetään mustamaalata toista mahdollisimman pahasti kun oma elämä on niin tylsää eikä ulkonäölläkään ole siunattu toisin kuin Siljaa.

Ai kiusattujen kirjotustyyli on epämiellyttävä?

Tuleeko mieleen miksi?

Ketju on lukittu.