Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, jos sitten vaan rauhoitutte. Uskon vakaasti että nuo tässä ketjussa Siljan "kiusaamiset" ovat vain kateellisten panettelua. Selkeitä valheita ja kirjoitustyyli on jokaisessa sama eli pikkaisen epäilyttää :) Yritetään mustamaalata toista mahdollisimman pahasti kun oma elämä on niin tylsää eikä ulkonäölläkään ole siunattu toisin kuin Siljaa.
moi silja :)
Siis. Mitä helvettiä? Joo, on ikävää että on kiusattu, monet on ilkeitä ja tyhmiä yläasteella, mutta että pitäs nyt joku joukkokosto tolle porukalle tehdä?:D Mitä vittua
Eikös media vois ottaa tämän koulukiusaamisjutun käsittelyyn? Enbuske, Veitola ja Salminen täss ois teille aihetta, kun nyt on koulut alkaneet ja moni joutuu kokemaan vastaavaa. Nyt ois liuta rannalle jääneitä exiä, jotka voisivat kertoa omasta kiusaajan roolistaan ja pyytää julkisesti anteeksi kiusatuiltaan. Tosiasiahan on, ettei se kuitenkaan niitä ikuisia arpia poista. Tämän ohjelman myötä tästä tuli meidän kaikkien yhteinen asia, sillä kiusaamista emme hyväksy!!!
Siljako täälä kävi äsken kehumassa itseän?:D voisi senkin tytön palauttaa maan pinnalle. Silja on toki kaunis, muttei hänestä tule mitään sellaista "woaah<3" tunnetta. Ihan perus nätti likka, ei sen kummempaa :)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, jos sitten vaan rauhoitutte. Uskon vakaasti että nuo tässä ketjussa Siljan "kiusaamiset" ovat vain kateellisten panettelua. Selkeitä valheita ja kirjoitustyyli on jokaisessa sama eli pikkaisen epäilyttää :) Yritetään mustamaalata toista mahdollisimman pahasti kun oma elämä on niin tylsää eikä ulkonäölläkään ole siunattu toisin kuin Siljaa.
En väitä etteikö näillä palstoilla jauhettaisi paskaa ja varmasti on myös näitä kateellisia mustamaalaamassa, kiusaamista sekin on.
Mutta nämä Siljan ja Jennin koulukiusaamis-jutut on pyörinyt blogien kommenttibokseissa ja ties millä palstoilla jo useempia vuosia!
Blogeihin on tullut kiusaajilta tai ehkä joltain kiusaajan kaverilta kommentteja, jotka on kuitattu asiaa vähätellen. Tyyliin: "läppää", "draamaa".
Mä myös uskon, että Jenni ja Silja ovat itsekin joutuneet kiusatuiksi, mutta se ei tee heistä sen parempia kiusaajina. Todella tekopyhää siis kummaltakaan bloggaalta puhua heihin kohdistuvasta nettikiusaamisesta, jos vähättelevät omia tekojaan, eivätkä pysty pyytämään anteeksi.
Täällä on kirjoteltu jo miten kiusattu on joutunut vaihtamaan koulua, alkanut pelkäämään sosiaalisia tilanteita ja uusia ihmisiä. Heidät on lytätty niin pahasti, että se on vaikeuttanut koko elämää ja esim. työnsaantia.
Mitä tästä jää kiusaajalle? Ihan oikeasti?! Eiköhän se ole niin, että kiusaaja on loppujen lopuksi se, jolla menee huonosti. Se ehkä kateellinen ja elämäänsä kyllästynyt. Sinäkö tosissasi väität, että nämä kiusatut avaavat nyt vuosien jälkeen suunsa, koska heillä on tylsää ja Silja on niin kadehdittavan kaunis?
Toivon ettet joudu itse koskaan kiusatuksi, vaikka se varmasti avaisi silmiäsi!
Joku rohkea uhri voisi oikeasti paljastaa oman helvettinsä Pakilan yläasteella. Uskoisivat sitten nämä epäilijätkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis. Mitä helvettiä? Joo, on ikävää että on kiusattu, monet on ilkeitä ja tyhmiä yläasteella, mutta että pitäs nyt joku joukkokosto tolle porukalle tehdä?:D Mitä vittua
Aluksi olin sitä mieltä, että hyvä että kiusaamisesta keskustellaan, mutta nyt alan kallistua myös tämän puolelle...
Vierailija kirjoitti:
Eikös media vois ottaa tämän koulukiusaamisjutun käsittelyyn? Enbuske, Veitola ja Salminen täss ois teille aihetta, kun nyt on koulut alkaneet ja moni joutuu kokemaan vastaavaa. Nyt ois liuta rannalle jääneitä exiä, jotka voisivat kertoa omasta kiusaajan roolistaan ja pyytää julkisesti anteeksi kiusatuiltaan. Tosiasiahan on, ettei se kuitenkaan niitä ikuisia arpia poista. Tämän ohjelman myötä tästä tuli meidän kaikkien yhteinen asia, sillä kiusaamista emme hyväksy!!!
Jep. Harmi vaan, että Veitola ainakin ollut (ja mun mielestä on edelleen myös) luultavasti Siljaakin pahempi kiusaaja. Enbuskesta kuullut samoja juttuja myös.
todella hyvä idea toi! Kiusaajat jumalauta vastuuseen teoistaan. Minuakin on kiusattu koko kouluikä. Todennäköisesti koska olen lihava ja ruma. Siis helppo saalis kiusaajille.
Olen sitä mieltä että voitaisiin yhdessä tehdä kulkue(mielenosoitus tyyliin) joka lähtisi kampin aukiolta. Kävelisimme yhdessä pakilan yläasteelle muistelemaan mitä kaikkea pahaa silja ja jenni on siellä tehnyt. Sen jälkee poltettaisiin se koulu. Ja kivitetään jenni ja silja.
Voisin leipoa jotain pientä purtavaa meille uhreille. Miltä se kuulostaisi?
Vierailija kirjoitti:
todella hyvä idea toi! Kiusaajat jumalauta vastuuseen teoistaan. Minuakin on kiusattu koko kouluikä. Todennäköisesti koska olen lihava ja ruma. Siis helppo saalis kiusaajille.
Olen sitä mieltä että voitaisiin yhdessä tehdä kulkue(mielenosoitus tyyliin) joka lähtisi kampin aukiolta. Kävelisimme yhdessä pakilan yläasteelle muistelemaan mitä kaikkea pahaa silja ja jenni on siellä tehnyt. Sen jälkee poltettaisiin se koulu. Ja kivitetään jenni ja silja.
Nonii calm down... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Harmi vaan, että Veitola ainakin ollut (ja mun mielestä on edelleen myös) luultavasti Siljaakin pahempi kiusaaja. Enbuskesta kuullut samoja juttuja myös.
Voisivat sitten porukalla miettiä syntyjä syviä, mikä ajoi toisten vähättelyyn, mitätöintiin ja kiusantekoon. Ei kiusaaja mikään vahva ole, se kertoo, että ettei sekään ole tyytyväinen ja purkaa pahaa oloa sitten ulkopuolisiin syyttömiin. Kiusaajalla tahtoo olla itsellä huono itsetunto. Eikö S ole itsekin käyny mielenterveyspuolen hoidoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat sitten porukalla miettiä syntyjä syviä, mikä ajoi toisten vähättelyyn, mitätöintiin ja kiusantekoon. Ei kiusaaja mikään vahva ole, se kertoo, että ettei sekään ole tyytyväinen ja purkaa pahaa oloa sitten ulkopuolisiin syyttömiin. Kiusaajalla tahtoo olla itsellä huono itsetunto. Eikö S ole itsekin käyny mielenterveyspuolen hoidoissa?
S kävi psykiatrilla läheisen kuoleman takia. Ei mun mielestä voi laittaa samaan kategoriaan J:n mtongelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jep kakkuja muille läskeille myös!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiusaajat mitään vahvoja ole, mutta muistakaa, että vahvan ihmisen suusta loukkaavat sanat kuulostavat ja tuntuvat pahemmilta kuin "heikon" henkilön.
Ihan säälittävää porukkaa. :D luulee vähäsen liikoja itestää nuo.
Luin täältä kommentteja siljan tissittömyydestä ja että ei muka näytä samalta kun kuvissaan. Nyt katoin ton toisen jakson ja mietin et mitä vittua. Taino, itse asiassa on vielä paremman näkönen kun kuvissaan. Kropassakaan ei mitään vikaa, oli tissiä ja persettä. Noh, ei ehkä samalla tavalla kun jollain kim k:lla, mutta siljan valttikortti onkin siro mutta silti naisellinen kroppa sekä kauniit kasvot.
Jos joku on oikeasti joutunut kiusatuksi kyseisten sarjaan osallistujien taholta, on se toki inhottavaa. Mutta ymmärtäkää nyt, että tällaisella palstalla kirjoitettuja anonyymeja kommentteja on hieman vaikea ottaa tosissaan, sillä asia voisi hyvin todellisuudessa olla niin päin, että täällä kirjoittelijat ovat niitä kiusaajia, jotka haluaisivat mustamaalata kyseisiä bloggaajia. Muutenkin tällä palstallahan puhutaan uskomattoman paljon pahaa kaikista bloggaajista ja kiusataan HEITÄ. :D
Vierailija kirjoitti:
Indiedays on kiusaajien portaali. Muistaako kukaan mitä Annika O teki Chicagoiida-nimiselle ex-bloggaajalle ihan aikuisiällä? Eikä katumuksen häivääkään vaikka pilasi Iidan loppuelämän. Indiedays oli viitannut kuulemma kintaalla Iidan ja monen muun viestille kyseisen prinsessan todellisesta luonteesta.
Mitä tuolle kiusatulle tytölle muuten kuuluu nykyään? Muistan etäisesti kohun jonkun viiden vuoden takaa.
Miten Siljalla meni se toka jakso tosta sarjasta?
Eikö noita Indiedaysia kannattais boikotoida?
Joku aikasemmin jo linkkaski tänne sen Siljan postauksen missä se puhuu kiusaamisesta. Siellä se vaan vähätteli kuinka "kaikki on varmasti joskus kiusannut jotain ja puhunut pahaa toisista" :D Se ei oikeasti edes ymmärrä miten pahat arvet kiusaaminen jättää. Mua kiusattiin yläasteella koska pukeuduin persoonallisesti ja numerot alko laskemaan ku lehmänhäntä. Menin amikseen ja ajattelin että täällä on aikuisempaa porukkaa eikä varmasti kiusata. Ja vielä mitä, siellä syrjittiin ja haukuttiin sitten sen takia että olin porukan nuorin, muut luokkalaiset oli pari vuotta vanhempia. En jaksanut ja jätin koulun kesken. Onneks seuraavassa koulussa ei enää kiusattu. Toi kaikki kiusaaminen vaikuttaa edelleen mun elämään vaikka noista on vajaa 10 vuotta aikaa. Että joo, mun silmissä noi on pahinta pohjasakkaa ja se että Silja vielä vähättelee kiusaamista kertoo kyllä miten typerä nainen on kyseessä.