Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
541/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BBVi_svmOxe/

Ei tää pahan näkönen oo...

Vierailija
542/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oops, tännehä oli jo linkattuki joku semi_ok:n kuvista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti mitä porukkaa,tekee ihan pahaa

Vierailija
544/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii exien olla ns oikeita, pitkästä parisuhteesta jääneitä. Ainakin brittiversiossa tuli montakin exää, joiden kanssa henkilö oli esim vain pussannut kerran/yhdenillanjuttuja yms. Yhdessä jaksossa Geordie shoren Gaz ei edes muistanut yhtä "exäänsä" ollenkaan, oli siis joku tosi vanha yhdenillanjuttu

miten ne sitten löytää nämä yhdenillan jutut jos niitä ei edes muisteta

Vierailija
545/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu kanssa yksi Pakilan yläastetta 08 - 11 käynyt (sama vuosikurssi kuin J & S ). Olin yläasteaikoihin hieman isokokoisempi tyttö, lisäksi ujo, pieni puhevika ja omaperäinen tyyli. Kolmivuotisen helvetin aikana jouduin lähestulkoon päivittäisen naureskelun, ilmeilyn, kuiskuttelun, paskanpuhumisen yms kohteeksi, näiden kahden ihanan neidin toimesta.

Voi kuinka vihasin, vihasin ja vielä kerran vihasin itseäni ja elämääni noina aikoina.

En ikinä unohda noiden kahden (ja heidän 'kätyriensä' ivallisia katseita.

Esimerkkejä näistä lukuisista tapahtumista mainittakoon esim kuinka jenni 2010 liikkatunnilla kaatoi mut maahan (olevinaan jahtasi palloa). Tietenkään ei jäänyt tästä kiinni vaan kaikki uskoi että oli vahinko tai ei vaan kiinnostanut. Polveni meni sijoiltaan.

Silja, tuo kaunis katseenkääntäjä otti tavakseen alkaa aina kikattaa ja naureskella kun koulussa viittasin tai pidin vaikka esitelmää. totta kai pojat yms yhtyy tähän mun pilkkaamiseen ja nauruun kun ihana siljakin sitä teki. Voitte uskoa halusinko pitää esitelmänä tai viittailla enää koskaan sen jälkeen :) lisäksi ko. tyttö kerran 'joutui' mun pariksi jossain parityötehtävässä ja kun opettaja oli lähtenyt luokasta hän sanoi kovaan ääneen ' siis hyi vit-tu oikeesti'.

:)) mä en jaksa enää kirjottaa mutta jaoimpahan nyt jotain.

Vierailija
546/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä luuranko Jenni on, ei näytä terveeltä. :( Tuo ei ole enää mitään "luonnollista" hoikkuutta.

Siljakin saisi esim. harrastaa liikuntaa, niin tulisi jäntevyyttä kroppaan. Nätti on kyllä kasvoiltaan ja kroppakin muuten jees, mutta tuommoinen laihaläski...

Vierailija
547/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta miten noi 2 on kiusannut teitä :( onneksi ainakin jenni saa ansionsa mukaan!! milloinkohan siljakin saa

Vierailija
548/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mikä luuranko Jenni on, ei näytä terveeltä. :( Tuo ei ole enää mitään "luonnollista" hoikkuutta.

Siljakin saisi esim. harrastaa liikuntaa, niin tulisi jäntevyyttä kroppaan. Nätti on kyllä kasvoiltaan ja kroppakin muuten jees, mutta tuommoinen laihaläski...

Millanen kroppa itelläs on,kun on varaa arvostella?

Vierailija
549/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanaikainen kirjoitti:

Täällä ilmottautuu kanssa yksi Pakilan yläastetta 08 - 11 käynyt (sama vuosikurssi kuin J & S ). Olin yläasteaikoihin hieman isokokoisempi tyttö, lisäksi ujo, pieni puhevika ja omaperäinen tyyli. Kolmivuotisen helvetin aikana jouduin lähestulkoon päivittäisen naureskelun, ilmeilyn, kuiskuttelun, paskanpuhumisen yms kohteeksi, näiden kahden ihanan neidin toimesta.

Voi kuinka vihasin, vihasin ja vielä kerran vihasin itseäni ja elämääni noina aikoina.

En ikinä unohda noiden kahden (ja heidän 'kätyriensä' ivallisia katseita.

Esimerkkejä näistä lukuisista tapahtumista mainittakoon esim kuinka jenni 2010 liikkatunnilla kaatoi mut maahan (olevinaan jahtasi palloa). Tietenkään ei jäänyt tästä kiinni vaan kaikki uskoi että oli vahinko tai ei vaan kiinnostanut. Polveni meni sijoiltaan.

Silja, tuo kaunis katseenkääntäjä otti tavakseen alkaa aina kikattaa ja naureskella kun koulussa viittasin tai pidin vaikka esitelmää. totta kai pojat yms yhtyy tähän mun pilkkaamiseen ja nauruun kun ihana siljakin sitä teki. Voitte uskoa halusinko pitää esitelmänä tai viittailla enää koskaan sen jälkeen :) lisäksi ko. tyttö kerran 'joutui' mun pariksi jossain parityötehtävässä ja kun opettaja oli lähtenyt luokasta hän sanoi kovaan ääneen ' siis hyi vit-tu oikeesti'.

:)) mä en jaksa enää kirjottaa mutta jaoimpahan nyt jotain.

Ihan järkyttävää! Voin kuvitella miten Silja sanoi sen, sillä vitun ärsyttävällä narinalla ja naama puoliksi virneelllä

Vierailija
550/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee niin pahaa näiden juttujen takia :( siis näiden kiusaamis juttujen. Toivottavasti Jenni saa linnaa ja toivon että Siljakin saa mitä ansaitsee vielä tulevaisuudessa. 

Vierailija
551/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää koulukiusaamista, todella surullista luettavaa... ettäs kehtasitvatkin nyt näyttää naamansa kaikelle kansalle. Ei ainakaan jää epäselväksi, mitä ovat joskus tehneet. No, nytpähän nolaavat ja halventavat itsensä tv:ssä. Hävetköön tekemisiään!!!

Vierailija
552/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sanoo videollaan, että oli lukenut vauvapalstaa, jossa häntä syyllistettiin lukijoidensa hylkäämisestä (psykiatrisen?) hoitojakson ajaksi. Jennille tuli tästä syytöksestä tosi paha mieli ja vakuutteli, ettei ole niin paha ihminen. Ei ole tainnut Jenni vielä lukea viimeisimpiä vauvapalstailuja hänen koulukiusaajanroolistaan jne. Tuleekohan hänelle siitä paha mieli ja tekee anteeksipyyntö-videon vai sivuuttaako asian olankohautuksella?

Vierailija
553/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai perkele ku tekee pahaa lukea koulukiusaamisesta!

Noi kaks on täys pohjasakkaa täysin mitättömiä ihmisiä. Onneksi Karma is bitch ja Jenni saakin pian oman tuomionsa. Toivottavasti Siljakin saa maistaa omaa lääkettän.

Mutta SILJA ja JENNI tulkaas nyt meillekkin kertomaan että miks kiusasitte? Minkä takia kuvittelitte olevanne muita parempia ja jopa aiheuttamaan ikuisia traumoja kiusatuille? Kusta teillä on päässä!

Olen menettännyt itse samantyylisen kiusaamisen ja halventamisem takia serkkuni. Hän teki kaltaistenne kusipäiden takia itsemurhan yläaste aikanaan.

Mutta tottahan se on että vaikka olisi kuinka nätti naamase ei korvaa sitä rumuutta mikä siellä sisällä on.

HÄVETKÄÄ!!!!

Vierailija
554/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäindiedays vois antaa fudit siljalle. Voisi olla sellainen hiljainen kannanotto koulukiusaamista vastaan.

Juu toki silja voi olla pyytännyt anteeksi, mutta en usko että yksikään kiusattu antaa anteeksi

Vierailija
555/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogiportaali vois joo todellakin antaa kenkää ton tyhjäpään blogille!

Vierailija
556/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikil voi peittää naaman mut ei paskaa luonnetta.

Vierailija
557/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Siljan insta meni yksityiseksi? ;)

Vierailija
558/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te S:n ja J:n kiusaamat olette varmaan/toivottavasti päässeet elämässänne pidemmälle kuin nuo kaksi. Joo, blogit kai olleet jossain vaiheessa ihan menestyviä, mutta ei sekään ilo ikuisesti kestä. Kummallakaan ei taida olla mitään koulutusta, korjatkaa jos olen tässä väärässä... Jenni on lisäksi rikollinen ja ilmeisesti mt-ongelmiakin löytyy. Minä voin ainakin käsi sydämellä sanoa, että ei tosiaankaan käy kateeksi. :)

J muuten vaikuttaa ohjelmassakin todella epätasapainoiselta. Yhden illan juttu Tatun kanssa, joka on selkeästi player, ja on tuosta mustasukkainen?! Ilmeisesti käy seuraavassa jaksossa toisen naisen kimppuun eli kaiken muun lisäksi tämä neiti on vielä väkivaltainenkin. Yök.

Vierailija
559/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo seurannut kummankaan blogia enkä tule seuraamaan.

Koulukiusaaminen on niin perseestä.

Mua kiusas tietyt pojat. Haukkuivat rumaksi, haukkuivat vaatteita, löivät ja pahin oli kun eräs kerran sylki mun päälle.

Onneksi en kuitenkaan koskaan joutunut tyttöjen hyljeksimäksi.

Myöhemmin ne kiusaaja pojat on tulleet kehumaan miten hyvännäköinen olen ja pyytäneet anteeksi.

Joo, saat anteeksi, mutta ei sitä unohtaa voi!

Mulla on edelleen tekemistä mun itsetunnon kanssa ja tunnen usein epävarmuutta, vaikka olen pärjännyt ihan hyvin elämässä ja mulla on kaikki hyvin.

Katkeraksi en tunnustaudu, mutta en voi väittää että sääliksi kävisi niitä kiusaaja tyyppejä joilla menee "pikkasen" heikosti!

Vierailija
560/3151 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän kerjäsivät lisää julkisuutta ja sitä kautta avoimuutta. Tuo koulukiusaaminen koskettaa syvältä.....

Ketju on lukittu.