Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Minttu on alunperin jyväskylästä, töykeä ja väkivaltainen.. En tiedä saako täällä avata liiemmin vanhoja haavoja auki mutta pahoinpitelyjä tällä tytöllä takana useita. Kännissä pieksi baarissa muita tyttöjä mustasukkaisuuttaan.
Minttu sai n19-20v:nä porttikiellon erääseen Jyväskylän suurimpaan klubiin koska ilmeisesti rikkoi tuopin silloisen poikaystävän päähän. Sen jälkeen alkoi fitnessbuumi kun ei baariin päässy.
Vierailija kirjoitti:
Minttu on alunperin jyväskylästä, töykeä ja väkivaltainen.. En tiedä saako täällä avata liiemmin vanhoja haavoja auki mutta pahoinpitelyjä tällä tytöllä takana useita. Kännissä pieksi baarissa muita tyttöjä mustasukkaisuuttaan.
Itseasiassa eräs ystäväni sai kirjaimellisesti turpaan tältä muijalta... :D
Tämä sarja on säällittävä versio MTVFinlandilta tulevasta Ex on the beach ohjelmasta
Ois siisti tietää mikä Toffen ja Mintun menneisyys on oikeasti ollu, ku ei nyt ihan ottanu selkoa nuista Mintun puheista, ku se jotai selitti niitten menneisyydestä et Toffe kysy numeroa ja pyysi syömään ja et Toffe on viestiä laitellu, Minttu ei ole ottanut yhteyttä. Näinköhän?
Muutenki mun mielestä jotai kertoi et Minttu ei suostunu puhuun mitään niistä,Toffe anto ikäänkuin vapaat kädet Mintulle kertoa heidän menneisyyden, mutta eihän Minttu mitään puhunut. Jotenki hämärä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi mikä myötähäpeä tuli siitä Mintun keikistelystä siellä hotellilla!:--D selkä notkolla, peppu pystyssä kokoajan, toivoi varmaan Toffen hyppäävän päälle. Ihan karseen näköstä..
Ihanan toffen panohan se on, turhaa sie läski siellä häntä haukut
Kukas siellä vaahtoaa??
Siis ihan JÄRKYTTÄVÄ toi Minttu. Jäätävä myötähäpeä. Lucat ja Gustit ja Sofiat sun muut ärsyttävät alkaa jo vaikuttaa aika hyviltä tyypeiltä kun tähän uusimpaan tapaukseen vertaa. Apua.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua tuo Minttu! Hauska ku tyyppi ensin siinä esittelyssä selittää et miten miehet lähestyy häntä, eikä toisinpäin. Ja kuulema Toffe oli kiinostunut, hän ei niinkään.
Mitäs ne lirkuttelut ja perseen esittelemiset sitte oli? :0
Ja musta tuntuu et Toffeki tuolla talolla naureskeli ja pudisteli päätä Mintun pelleilylle ja esittämiselle...
Nojoo yleensä ne epätoivosimmat tyrkyt aina selittää miten miehet juoksee niiden perässä vaikka he itse eivät muka tee mitään. Meillä oli kaveriporukassa yksi tällainen tyttö jonka piti aina saada kaikkien miesten huomio keinoja kaihtamatta. Asia oli siihen asti ok kunnes hän alkoi flirttailemaan muiden poikaystäville.
Vierailija kirjoitti:
Tiiän mintun jyväskylästä, luulin että olisi aikuistunut mutta samanlainen näyttäisi olevan edelleen.
Minttu luulee itsestään ja ulkonäöstään ehkä vähän liikoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä Siljan kaksinaamaisuudesta, valehtelusta ja kavereiden selkäänpuukotuksista? Ensiksi puukotti selkään parasta ystäväänsä Jenniä ja heti sen jälkeen hänelle talon tärkeintä ja läheisintä ihmistä Sallaa. Salla oli niin oikeessa kun sanoi, että Silja valehtelee aina silmät kirkkaina päin naamaa eikä ajattele yhtään mitään muuta kuin omaa etuunsa. Ja talon kaikki muutkin naiset on moneen otteeseen ihmetelleet Siljan käytöstä ja että kukaan tytöistä ei pysty luottamaan.
Ja olihan tossa vielä se Gusti keissi, että Silja levitti täysin perätöntä juorua kaikille talon asukkaille, jotta muut hylkisivät Gustia ja hänellä ois paskat oltavat reissun ajan. Mutta sitten kun Gusti saapu paikalle ja kysyi asiasta Siljalta että mitä helvettiä sä oot menny selittämään, niin Silja menee ihan paniikkiin ja yrittää jälleen kerran silmät kirkkaina valehdella ja kääntää ystävänsä syyksi "nii nii et sä ookkaan tehny mitään eikä sitä oo ikinä tapahtunut, Jyri nyt vaan jotai sekoilee!" Ja sitten vielä purskahti pari kertaa itkuun, koska häntä pelottaa että Gusti kertoo kameroille hänestä perättömiä valheita (vaikka itse teki juuri samoin). Totuushan on se, että Silja pelkäs niin paljon jäävänsä kiinni talon asukkaille selittämistään valheista, että meni paniikkiin.
Oon vaa oikeesti aika hämilläni, että mikä Siljaa vaivaa? Hän saa puhua muista ihmisistä paskaa mielin määrin, mutta itsestään ei kestä kuulla mitään negatiivistä. Ja kuhan hän saa aina sen minkä haluaa, niin on ihan sama vaikka kavereihin sattuu. Noh, mutta onneksi Siljan viimeisimmätkin "kaverit" ovat lähteneet lätkimään ja tajunneet kuinka myrkyllistä seuraa Silja on.
Ja niin, tiedän siis Siljan myös "oikeassa elämässä". TV:ssä näkyvä puoli Siljasta ei edes kerro läheskään koko totuutta siitä, kuinka mätä tämä henkilö on.
Hyvä kirjoitus sinulta!
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan JÄRKYTTÄVÄ toi Minttu. Jäätävä myötähäpeä. Lucat ja Gustit ja Sofiat sun muut ärsyttävät alkaa jo vaikuttaa aika hyviltä tyypeiltä kun tähän uusimpaan tapaukseen vertaa. Apua.
En itse lähtisi nokka pystyssä taloon uutena ihmisenä katsomatta edes muihin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Salla oikeen sano tatulle että Silja olisi käskentyt sallaa pysymään kaukana Tatusta... Sallahan se sanoi itse Siljalle ettei saa panna Tatua :D Sallaa täällä kovin kehutaan mutta aivan täysin tyhjäpää kyseessä muutenkin :D eikä mitenkään erikoisen näköinen
mun mielestä nimenomaan erikoisen hyvän näköinen,mulle kelpaisi vaikka heti,ehdottomasti porukan kaunein nainen.
t.M
Vierailija kirjoitti:
Minttu sai n19-20v:nä porttikiellon erääseen Jyväskylän suurimpaan klubiin koska ilmeisesti rikkoi tuopin silloisen poikaystävän päähän. Sen jälkeen alkoi fitnessbuumi kun ei baariin päässy.
Oisko ollut jopa 21-vuotias.... Ja Kharmassa tapahtui terveisin: olin paikalla
Tuon Mintun muutaman kerran ohimennen nähnyt ja hänestä huomaa heti että nyt on ylimielinen tyyppi kyseessä. :D Ei tekisi kyllä mieli lähestyä tuollaista.. Laura on 10x upeampi tuon ohjelman perusteella!
Toffe sano jossai haastattelussa että ei voi sietää ilkeitä ja ylimielisiä ihmisiä. Ja naisessa vetoaa sellanen tietty kiltteys. Mitenhän ihmeessä sitte heillä on Mintun kans ylipäänsä ollut/tullut mitään. Mielenkiintoinen yhtälö :)
Tatu haluu hampparia ja välillä pihviä.... repikääpä siitä. Hyvin on vaihtelunhaluinen, helposti kyllästyvä naisten kaataja. Montakoha naista on kellistäny tuon sarjan jälkeenkin Siljan tietämättä. Ei luotettava,mutta ei oo Siljakaan, jos kellivät Custinkin kaa Jyrin kans seurustellessaan. Kukin taaplaa tyylillään.
Maksokohan tuotanto matkan jälkeen näiden sukupuolitautien hoidotkin vai vetosiko siihen, että heille oli ollu "turpaaniakin" tarjolla:D
Pintaliitäjät taitavat olla kateellista sakkia toisilleen.. ei taia pakkelikaan riittää peittämään paska luonnetta!
Näin joitain viikkoi sit Sallan, Jonathanin eli Sallan nykyisen poikaystävän ja Jyrin yhdes baaris. Salla ja Jyri kuiski toisilleen ja nauro kokoajan et kyl ne taitaa keskenää olla kaikki hyvis väleis. Jyril oli joku snäppiki Sallan poikaystävän kaa avoautosta täs lähipäivinä