Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
On kyllä niin kieroa porukkaa ettei tosikaan. Sallalla menee kaikki aika siihen, että yrittää vakuuttaa Siljalle että Tatua ei kannata yrittää. Silja taas vakuuttelee kirkkain silmin, että mimmit ennen miehiä. Itse kuitenkin "vei" kaverinsa miehen. Kuulosti myös siltä, että Silja olisi ottanut Tatulta suihin vessassa, kun Tatun sepalus oli auki. Mutta ei kai sentään?
Miltäköhän Siljasta tuntuu katsella noita jaksoja nyt telkkarista, kun Tatu puhuu miten jokapäivä ei voi syödä pihviä vaan välillä tarvitsee myös hampurilaista vedoten Sallaan ja häneen.
En kyllä ihan tajua mitä noi tytöt näkee Tatussa. Tatu on siis säätänyt neljän eri 10 vuotta noremman tytön kanssa talossa. Luulisi sen olevan pieni turn off.
En myöskään ymmärrä, että mitä toi Tatun exä tekee tuolla? Häntä on taidettu kerran kuvattu ja siinä se. Ilmeisesti piti saada täytteeksi sinne.
Jenni ja Tatu ovat nykyään kihloissa.
Noi tatun pihviä ja hampparia haastattelu kohdathan oli jostain tyylii tokasta jaksosta kun vertaili jenniä ja sitä toista :D nokkelaa leikkausta. Myös sallan ennakkojakson haastattelut oli vanhoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noilla ole tuolla mitään sairaanhoitoa tjsp., kun piti soittaa ohjelman osallistuja laittamaan olkapää paikoilleen?! Hyvin hoidettu, tuotanto.
Tämä! Mut onko sit ajateltu et jos jotai tulee nii ollaa sitte paikallisen terveydenhuollon armoilla. Entä sitte jos paikalla ei ois ollu ketään joka ois osannu laittaa olkapään paikalleen? Sehä se oiski ollu lystiä ku kameramiehet juoksee ambulanssi perässä...
Keneltä lähti olkapää? Voi noita rantaeksä ressuja.... Ei tietenkää vakuutuksia, Jennikin kävi Thaimaassa ilman matkavakuutusta, olikoha se just reissu sillä väärällä passilla. On nää rohkeita....
Miks musta tuntuu et toffe pitää itekki minttua vähä yksinkertasena? :D
Miten nuo Tatun korvat on niin ouvot?
Ei toi Sallakaan miltään terävimmiltä vaikuta. "Nyt pitää vaan antaa Tatulle aikaa ja tilaa miettiä." Siis jätkä pyörittää kahta naista (jotka ilmeisesti ovat kavereita keskenään?), ja Salla vaan hokee, että ei saa hoputtaa tekemään päätöstä. Kyllä kai useimmat naiset haluaisivat tietää mahdollisimman nopeasti käyttääkö joku kaksilahkeinen vaan niin sanotusti hyväkseen vai onko mukana aitoja tunteita? En mä ainakaan tuollaiseen jatkuvaan pyöritykseen jaksaisi ottaa osaa, kun selvästi jonkun tunteita loukataan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo Tatun korvat on niin ouvot?
Kukkakaalikorviksi kutsutaan. Tosi usein painijoiden ongelma, kun korvat hankautuvat mattoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noilla ole tuolla mitään sairaanhoitoa tjsp., kun piti soittaa ohjelman osallistuja laittamaan olkapää paikoilleen?! Hyvin hoidettu, tuotanto.
Tämä! Mut onko sit ajateltu et jos jotai tulee nii ollaa sitte paikallisen terveydenhuollon armoilla. Entä sitte jos paikalla ei ois ollu ketään joka ois osannu laittaa olkapään paikalleen? Sehä se oiski ollu lystiä ku kameramiehet juoksee ambulanssi perässä...
Keneltä lähti olkapää? Voi noita rantaeksä ressuja.... Ei tietenkää vakuutuksia, Jennikin kävi Thaimaassa ilman matkavakuutusta, olikoha se just reissu sillä väärällä passilla. On nää rohkeita....
Odelta meni olkapää sijoiltaa pusuhipassa :0 Supermies-Toffe hälytettiin hotellilta kesken treffien hätiin laittamaan olkapää takasi paikalleen. Hyvin menee mut menköö👍
Tosta Mintusta vielä.. Tuttu ihmistyyppi, jostain syystä naiset eivät tykkää mutta miehet kyllä. Mielestäni johtuu siitä että miehet katsovat lähinnä hänen ulkonäköä eivätkä välitä jos ei ole käytöstapoja.. (voih Jyri jonka jätti roikkumaan :')) ja naiset kiinnittävät huomiota persoonallisuuteen, kohteliaisuuteen jne. Naiset yleensä yrittää selittää asian itse niin että "tulen paremmin toimeen miesten kanssa" mutta totuus on että ihmisessä itsessään on jotain kyllä vialla jos naiset yleisesti ei hänestä tykkää.. Ihan turhaa heittää kateuskorttia kehiin koska Mintulla ei ole mitään kadehdittavia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni j8a Tatu ovat nykyään kihloissa.
Olispa huikee käänne.
Vierailija kirjoitti:
Tosta Mintusta vielä.. Tuttu ihmistyyppi, jostain syystä naiset eivät tykkää mutta miehet kyllä. Mielestäni johtuu siitä että miehet katsovat lähinnä hänen ulkonäköä eivätkä välitä jos ei ole käytöstapoja.. (voih Jyri jonka jätti roikkumaan :')) ja naiset kiinnittävät huomiota persoonallisuuteen, kohteliaisuuteen jne. Naiset yleensä yrittää selittää asian itse niin että "tulen paremmin toimeen miesten kanssa" mutta totuus on että ihmisessä itsessään on jotain kyllä vialla jos naiset yleisesti ei hänestä tykkää.. Ihan turhaa heittää kateuskorttia kehiin koska Mintulla ei ole mitään kadehdittavia piirteitä.
Minä tunnistan myös tämän ihmistyypin! Jostain tuttavistani löytyy samantyylisiä piirteitä... Rasittavia ovat
Mitä toi Salla oikeen sano tatulle että Silja olisi käskentyt sallaa pysymään kaukana Tatusta... Sallahan se sanoi itse Siljalle ettei saa panna Tatua :D Sallaa täällä kovin kehutaan mutta aivan täysin tyhjäpää kyseessä muutenkin :D eikä mitenkään erikoisen näköinen
Siis olin ihan varma jo, ettei toi porukka tosta voi enää hirveemmäksi mennä, mutta Minttu veti kyllä pohjat :D ihan kuin joku (huono) sketsihahmo! Paras kun oli hotellissa Toffen kanssa ja T rötkötti toisella puolella sänkyä ja samaan aikaan Minttu riisuutui viettelevästi. Ja sitten ode meni vielä loukkaamaan itsensä ja keskeyttämään "kiihkeän" yön.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Tatu ovat nykyään kihloissa.
Menikö sittenkään ihan näin
Vierailija kirjoitti:
Siis olin ihan varma jo, ettei toi porukka tosta voi enää hirveemmäksi mennä, mutta Minttu veti kyllä pohjat :D ihan kuin joku (huono) sketsihahmo! Paras kun oli hotellissa Toffen kanssa ja T rötkötti toisella puolella sänkyä ja samaan aikaan Minttu riisuutui viettelevästi. Ja sitten ode meni vielä loukkaamaan itsensä ja keskeyttämään "kiihkeän" yön.
Jep, erittäin kiihkän yön! :D
Minttu ei ollut minusta edes kaunis! Aika mitään sanomaton lärvi. Miten ne jätkät niin hullaantua
Mikä idea on matilla ja tarulla??
Varsinkin tarulla :D ei ehkä mee ihan samaan kastiin ku muut tytöt. Ehkä ei oo niin tyhjäpää bimbo!
Vierailija kirjoitti:
Tuota tupakin polttoa minäki olen ihmetellyt. Tai no pitäpä ihmettelemistä ku tuollasta sakkia.. Ei taida montaa tuolla olla jotka ei polta. Matista ja Tarusta en tiedä ku niitä ei paljo näy. Toffe ei ilmeisesti polta. Entä Amanda, en oo kiinnittäny huomiota?
Polttaa Amanda! Eli about 13/15 polttaa, ompas savutonta porukkaa! :)