Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2581/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi siljan "parhaimman näkösii muijii ever".....

Vierailija
2582/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka-askikin vajaa 6 euroa, saa siinä blogin kirjoittaja keksiä kirjoitettavaa, että pysyy leivän syrjässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Oden irvistys on kamala :D

Vierailija
2584/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aiemmin sortunnu siljan haukkumiseen täällä, mutta nyt mun on pakko pyytää anteeks. Oon seurannu siljan snäppiä ig:tä ja blogia jonkin aikaa tosi tiiviisti.

Mun mielikuva hänestä on muuttunnu täysin. Ensinäkin se miten hän hoitaa Hippoa. Aika pitkiä lenkkejä tuntuu tekevän päivittäin hänen kanssaan. Muutamaan snäppiinkin hän on vastannut takaisin ja tulee todella kypsä kuva hänestä. Voi olla että muutto ja parisuhde Tatun kanssa on saannut positiivista muutosta Siljaan:)

Ps. En oo silja

Ymmärräthän että niin se on nimenomaan tarkoitettu näyttämään :D miksi antaa "faneille" huono kuva itsestä kun voi antaa sen kiiltopinta kuvan, tällaista meidän ihana arki on jnejne. Ne videot ja kuvat joita Silja laittaa snäppiin ei todellakaan kerro siitä ihmisestä vielä yhtään mitään. Vaikka olen myös positiivisesti yllättynyt miten hän hippoa hoitaa, mutta se ei riitä siihen että hänestä saisi positiivisen kuvan.

Ei se kuule tuo kiiltopinta riitä pitemmän päälle, rahalla kun ei sitä onnea saa eikä saa millään materiallakaan. Kyllä se elämänsisältö koostuu aivan muusta, eikä sitä tarvi joka päivä selitellä itselle ja muillekkaan. Keskittyis vaan omaan elämään, kaikki ei ole tarkoitettu jaettavaksi kaikille.  Tuonkin ajan voi käyttää vain itselleen...

Se kel onni on, niin se onnen kätkeköön....

Vierailija
2585/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aiemmin sortunnu siljan haukkumiseen täällä, mutta nyt mun on pakko pyytää anteeks. Oon seurannu siljan snäppiä ig:tä ja blogia jonkin aikaa tosi tiiviisti.

Mun mielikuva hänestä on muuttunnu täysin. Ensinäkin se miten hän hoitaa Hippoa. Aika pitkiä lenkkejä tuntuu tekevän päivittäin hänen kanssaan. Muutamaan snäppiinkin hän on vastannut takaisin ja tulee todella kypsä kuva hänestä. Voi olla että muutto ja parisuhde Tatun kanssa on saannut positiivista muutosta Siljaan:)

Ps. En oo silja

Oothan :D

Vierailija
2586/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Ninnu on ihana, ottaa elämän rennosti! Eihän se edes tee mitään pahaa siellä kellekään kunhan nauttii elämästään, ei ole kierokaan yms. Tosi kiva, ihan parhaimpia naisista! Muita kivoja naisista on ehdottomasti Laura ja se Amandakin on varmaan ihan ok. Laura, Amanda ja Ninnu on sellaisia jotka voisin kuvitella omaksi ystäväksi.

Se Sofia on musta ihan kamala, jo pelkkä sen ääni ja puhetapa saa pään hajoomaan!! Rasittava en kestäis varmaan edes yhtä iltaa sen seurassa! Salla ja Silja taas on jotenki tosi epäluotettavan olosia kieroilijoita :/

Miehistä parhaimpia on ehdottomasti Jyri ja Toffe. Rentoja ihmisiä. Ode, Luca, Tatu, Gusti taas ainakin tosi iso yök. Varmaan unohdin vielä jonkun.

Vierailija
2587/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauraa mää vähä ihmettelin tässä uusimmassa jaksossa. Vaikutti aiemmin olevan aidosti ihastunut ja jopa rakastunut Toffeen. Sitte päättävät ottaa vähä etäisyyttä ihan sovussa. Sitte tulee Toffen exä joka roikkuu Toffessa.

Onko Lauralle yhden yön jälkeen oikeesti jo ihan fine että Toffe hengaa toisen kans. Siis Laura vaikuttaa niin iloselta ja rempseältä, eikä tunnu olevan moksiskaan Mintusta.

Jossai kohti Laura sanoo et ei koe Minttua uhkana, eli kuitenki on kiinostusta Toffeen vielä Lauralla. Vai ajatteleeko oikeesti et ihan sama, ei Minttu Toffea vie. Vai eikö sitä oikeasti kiinosta Toffe enää ollenkaan.

Laura kyllä jossain sano että ei näytä kovin helposti tunteitaan, että en sitte tiedä mitä oikeesti ajattelee.

Ps. Ois oikeesti ollu aika söpöä jos Laura ois Mintun sijasta laitettu nuille yönyli treffeille Toffen kans.

Luulen että Laura ei vaan näyttänyt tunteitaan vaikka olisikin ollut vähän huolissaan Mintun touhuista. Niinkun Laura tosiaan sano aikaisemmin että hänelle on vaikea puhua tunteistaan, ja luulen että on myös taitava peittämään ne.

Ja tuskinpa muutenkaan piti Minttua kauheena uhkana. (Tiedä sitten kuinka totta tuo Lauran ja Toffenkaan ero tuossa oli, vaikuttaa enemmänkin käsikirjotetulta ja leikellyltä minun silmiini)

Laura vaikutti kypsältä ja itsevarmalta kun ei lähtenyt tappelemaan Toffesta tai haukkumaan Minttua kameroille. Ehkä tämä oli juuri hänen taktiikka, antaa Mintun nolata itsensä ja seurailee vain itse rauhallisesti vierestä.

Ja itsekkin olisin paljon mielummin halunnut että Laura olisi sinne yötteffeille lähtenyt! Ohjelmassa on ihan liikaa tahalleen haettua draamaa, olisi ollut välil kiva katsoa jotain muutakin kuin vain riitelyä ja ryyppäämistä.

Vierailija
2588/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijjai tuntuu hyvältä kun on seurannut tuon M (=ämmän) ylimielisyyttä aikoinaan kun samoissa piireissä tuli hengailtua mutta nyt hän nolaa itsensä tuolla telkkarissa.

Vierailija
2589/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan vielä yksi exä? Mitä järkee kun vika jakso. Siin missä aina kuvataan exien kroppia, niin näkyy joku mies jolla on mustat olkapäille ulottuvat hiukset. Oisko Lauran exä?

Vierailija
2590/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täällä näyttäis tuntevan Mintun. Huomaa kyllä et taitaa olla aika kuuluisa muija, eikä suinkaan positiivisessa mielessä :D

Vierailija
2591/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi siljan "parhaimman näkösii muijii ever".....

No haloo eiköhän se Silja heittäny tuon vitsillä.

Vierailija
2592/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oden persvako näky <3 <3 <3

Vierailija
2593/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sofia on kyllä ihan hirvee. Jotenki niin säälittävä, tyhmä ja ärsyttävä känninen epätoivonen roikkuja.

Ninnu on tvssä paljo nätimpi ku ign kuvissa. Silja taas kuvissa hyvin kaunis mutta tvssä tosi tavallisen näkönen jossa ei mitään sen ihmeempää ole. Ei ruma muttei kaunis. Tavis johon en kiinnittäis huomiota. Salla on höpsö ja nätti, vähän teinin näköinen kuitenki, sellaista lapsenpyöreyttä. Laura noista kaunein, ainaki kasvoiltaan. Amandan hehkutustakaan en oikein ymmärrä, tavallinen hänkin. Minttu... en todellakaan haluais tutustua ja eipä kyllä näytä miltään. Puupökkelö.

Tarusta ei saa mitään irti,eikä Matista. Luca on pelottava ja päällekäyvä. Gusti on kamala. Jyri on hauska, semmonen jonka vois kuvitella kaveriksi. Toffe on hot ja mukavan vaikutelman antaa itsestään. Tatu oli aluksi ärsyttävä mutta nyt tuntuu että on ihan hyviäki puolia vaikka pyörittääkin tuolla noita tyttösiä miten tykkää.

Ode on välillä ärsyttävä ja välillä ihan hauska.

Tässä mun mielipiteet noista :)

Vierailija
2594/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä näyttäis tuntevan Mintun. Huomaa kyllä et taitaa olla aika kuuluisa muija, eikä suinkaan positiivisessa mielessä :D

Jyväskylässä on hemmetin pienet piirit =)

Vierailija
2595/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyristä on tullu tosi hyvä kuva tässä ohjelmassa! Siis on oikeasti mukava, rento, luotettavan oloinen, huumorintajuinen ja ihan fiksukin. Aikalailla kaikkien kaveri. Muuttu mielikuva hänestä todella hyväksi! Ei myöskään puhu naisista alentavasti oikeastaan päinvastoin. Loistotyyppi! Tatu on musta kamala muttei kuitenkaan ihan niin kamala mitä aluksi ajattelin. :D

Silja on tosi tylsä, odotin jotain ihan muuta ja petyin. Ihan täysi tavis, yksi talon tylsimmistä. Ulkonäkökin oli pettymys ig kuvien jälkeen (:D)

Minttu on ihan kamala, luulot itsestään vähän turhan korkealla kun todellisuudessa ei mitään kehuttavaa ulkonäössä eikä varsinkaan luonteessa. Huvittava tapaus, nolasi itsensä.

Laurasta ja Ninnusta mäkin tykkään tosi paljon, niinku näyttäis moni muukin täällä tykkäävän! Ne on jotenki rennoimpia ja aidoimpia noista naisista, ei samanlaisia teinijuoruilijoita ku muut.

Salla ja Sofia on vielä ihan nuoria, tosi nuoria....sen huomaa heti. Kummastakaan ei ole tullut hyvä kuva, Salla tykkää juoruilla ja Sofia puolestaan kamala roikkuja, epätoivoinen ja ärsyttävä kaikinpuolin.

Luca on ahdistava, Ode on toisinaan hauska mutta ÄLLÖTTÄVÄ, Gusti on tosi ällö ja mitäs vielä..

Ps, siis ensjakso on vika jakso? Siis tässäkö tää ohjelma oli, eihän tässä ollut mitään ideaa?!?! :DD

Vierailija
2596/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyristä on tullu tosi hyvä kuva tässä ohjelmassa! Siis on oikeasti mukava, rento, luotettavan oloinen, huumorintajuinen ja ihan fiksukin. Aikalailla kaikkien kaveri. Muuttu mielikuva hänestä todella hyväksi! Ei myöskään puhu naisista alentavasti oikeastaan päinvastoin. Loistotyyppi! Tatu on musta kamala muttei kuitenkaan ihan niin kamala mitä aluksi ajattelin. :D

Silja on tosi tylsä, odotin jotain ihan muuta ja petyin. Ihan täysi tavis, yksi talon tylsimmistä. Ulkonäkökin oli pettymys ig kuvien jälkeen (:D)

Minttu on ihan kamala, luulot itsestään vähän turhan korkealla kun todellisuudessa ei mitään kehuttavaa ulkonäössä eikä varsinkaan luonteessa. Huvittava tapaus, nolasi itsensä.

Laurasta ja Ninnusta mäkin tykkään tosi paljon, niinku näyttäis moni muukin täällä tykkäävän! Ne on jotenki rennoimpia ja aidoimpia noista naisista, ei samanlaisia teinijuoruilijoita ku muut.

Salla ja Sofia on vielä ihan nuoria, tosi nuoria....sen huomaa heti. Kummastakaan ei ole tullut hyvä kuva, Salla tykkää juoruilla ja Sofia puolestaan kamala roikkuja, epätoivoinen ja ärsyttävä kaikinpuolin.

Luca on ahdistava, Ode on toisinaan hauska mutta ÄLLÖTTÄVÄ, Gusti on tosi ällö ja mitäs vielä..

Ps, siis ensjakso on vika jakso? Siis tässäkö tää ohjelma oli, eihän tässä ollut mitään ideaa?!?! :DD

Joo mietin samaa?????? Nuo vaan meni tuonne ja mitään ei oikeestaan tapahtunu ja sit tää sarja loppu. The End.

Vierailija
2597/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos tuotannolla olisi ollut yhtään pelisilmää, niin hotelliin olisi lähtenyt Toffe ja Laura. Ihan siksi, että olisi nähty Mintun reaktio ja toisekseen, miten näillä kahdella muulla ( T&L) olisi yö sujunut. Olisiko asiat saatu puitua, kun olisivat saaneet olla kahdestaan..

Ja totta on, että kyllä tuo Mintun taloon saapuminen oli aika jäätävää neidon omalta puolelta, ei ole kyllä käytösopasta luettu..

Vierailija
2598/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun henk. koht mielipiteitä on_

-Toffe on söpö ulkonäöltään ja luonteeltaan.

-Luca. Noh italialaiset geenit puskee vahvasti pintaan enkä pidä tuollaisista öykkäreistä.

-Oden naama jotenkin ärsyttää, ehkä se on tuo virne ja sitten hänen ''oon niin äijä'' luonne jota pitää tuoda koko ajan esille.

-Jyri, ihan hauska tyyppi kun alkujärkytyksestä ja homoviboista pääsi yli :D

-Gustista olen siviilielämässä kuullut aika huonoa niin perustan mielipiteeni niihin eli ei jatkoon.

-Tatu, ei nappaa tuollainen kyllähän nyt pannaan jos pillua saa jätkät.

-Matti, en edes muistanut että hän on talossa. Vai onko edes enään? :D

-Ninnu, luulen että hänellä on huono itseluottamus ja siksi lähtee jokaisen miehen leikkiin mukaan joka vähänkään antaa huomiota hänelle.

-Sofia, mua käy vähän sääliksi. Roikkuu Odessa ja väittää että ovat vaan kavereita vaikka näkee että vieläkin on rakastunut jätkään.

-Laura, vaikuttaa fiksulta mimmiltä.

-Silja, ei oikein herätä mitään erikoisia fiiliksiä. Aika seinäruusuna ollut viime jaksoissa.

- Minttu, yhden jakson perusteella sain sellaisen kuvan etten haluaisi edes tutustua koko ihmiseen. Ylimielinen tyrkky?

- Salla, nätti tyttö. Aikamoinen selkäänpuukotus kuitenkin tuon Tatu jutun suhteen Siljaa kohtaan. Tai taitaa tytöt esittää kavereita ja mukavas naiset ennen miehiä mutta silti molemmat pokailee samaa jätkää.

-Sit se Tatun exä kenen nimeä en edes muista, ööh no ei mielipiteitä kun olen nähnyt kerran vilaukselta esittelyn jälkeen.

-Amanda, tosi nätti likka ja ei vaikuta bimbolta.

Vierailija
2599/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lyödä pääni pantiksi että olisi peitto heilunut jos Ode ei olisi saanut kohtausta, mahto vituttaa :)

Vierailija
2600/3151 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun henk. koht mielipiteitä on_

-Toffe on söpö ulkonäöltään ja luonteeltaan.

-Luca. Noh italialaiset geenit puskee vahvasti pintaan enkä pidä tuollaisista öykkäreistä.

-Oden naama jotenkin ärsyttää, ehkä se on tuo virne ja sitten hänen ''oon niin äijä'' luonne jota pitää tuoda koko ajan esille.

-Jyri, ihan hauska tyyppi kun alkujärkytyksestä ja homoviboista pääsi yli :D

-Gustista olen siviilielämässä kuullut aika huonoa niin perustan mielipiteeni niihin eli ei jatkoon.

-Tatu, ei nappaa tuollainen kyllähän nyt pannaan jos pillua saa jätkät.

-Matti, en edes muistanut että hän on talossa. Vai onko edes enään? :D

-Ninnu, luulen että hänellä on huono itseluottamus ja siksi lähtee jokaisen miehen leikkiin mukaan joka vähänkään antaa huomiota hänelle.

-Sofia, mua käy vähän sääliksi. Roikkuu Odessa ja väittää että ovat vaan kavereita vaikka näkee että vieläkin on rakastunut jätkään.

-Laura, vaikuttaa fiksulta mimmiltä.

-Silja, ei oikein herätä mitään erikoisia fiiliksiä. Aika seinäruusuna ollut viime jaksoissa.

- Minttu, yhden jakson perusteella sain sellaisen kuvan etten haluaisi edes tutustua koko ihmiseen. Ylimielinen tyrkky?

- Salla, nätti tyttö. Aikamoinen selkäänpuukotus kuitenkin tuon Tatu jutun suhteen Siljaa kohtaan. Tai taitaa tytöt esittää kavereita ja mukavas naiset ennen miehiä mutta silti molemmat pokailee samaa jätkää.

-Sit se Tatun exä kenen nimeä en edes muista, ööh no ei mielipiteitä kun olen nähnyt kerran vilaukselta esittelyn jälkeen.

-Amanda, tosi nätti likka ja ei vaikuta bimbolta.

Huomasin saman ettei Mattia ole paljoa näkyny parissa viimeisessä jaksossa, onko enään talossa?

Ketju on lukittu.