Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!

Vierailija
28.08.2016 |

Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kommentit (916)

Vierailija
101/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä on kuullut Saara Aaltoa livenä?

Olin viime vuonna hänen ja Kymi Sinfonietan joulukonsertissa. Saara todellakin osasi esiintyä ja lauloi upeasti! Kaikkien aikojen paras joulukonsertti missä olen ollut.

Toivottavasti pärjää x-factorissa ja näyttää epäileville suomalaisille närhen munat!! :-:

Olen kuullut livenäkin. Ei auttanut. Jokaisen Saaran esityksen jälkeen tykkään jostain syystä hänestä entistä vähemmän 😩 Toivon, että joku päivä nauttisin Saaran esityksestä.

Vierailija
102/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran mahdollisuuksia lyödä isosti läpi on kaksi: Musikaalit tai Itä-Aasian popahtavat markkinat. Tää Britti X-factor oli hyvä peliliike ääninäytteen antamiseen niitä ajatellen. Kisassahan hän ei kovin pitkälle pärjää, mutta voi tuota kautta löytää sopivan henkilön uran pönkitykseen. Ja näin vilpittömästi toivon myös tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kolmekymppinen nainen kihertää olevansa Disney-prinsessa? Mun 5-vuotias on myös mutta aikuiselta naiselta ehkä vähän kornia jankata tuollaista koko ikänsä.

Vierailija
104/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, mutta ei tuu pääsemään bootcampilta. Ehkä. Englannin kielen taito ei tarpeeksi hyvä, eikä tuo äänikään NIIN mahtava ole, vaikka hyvin ton biisin vetääkin.

Vierailija
105/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaapa tämä versio Saaran laulamana, parhaita ikinä jollei paras kuulemani.

Ja taas niitä maneereita. Miten joku voi avata jopa silmänsä niin että tuntuu että tapa on teennäinen ja kulunut? Ja harkittu ja "katsokaa kaikki miten hirveän taitava minä olen" -osoitteleva? Missä on AITOUS?

Mitä ihmettä sä lässytät? Millä silmällä oikein katsoit tuota videota, persesilmällä? Että silmätkin voi avata väärin, voi herra mun vereni...

Millä silmällä itse katsot? Palvovan spanielin silmin? Siinä ei ole yhtään aitoa liikettä tai elettä. Kaikki on teennäistä, kopioitua, maneerista, päälleliimattua. Kaikkea on liikaa.

Miten silmät voi avata epäaidosti??? Jotenkin räpsyttelemällä? Liian nopeasti? Liian hitaasti? Ihan tavallisesti aukaisi silmänsä! Tuo viha ja negatiivisuus saa sinut näkemään kaiken kuin se olisi suoraan saatanasta. Katsos vika ei ole Saarassa, vaan sinussa. Katso uusin silmin.

Vierailija
106/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on hehkutettu nyt niin paljon, että kun katsoin videon, petyin pahasti!!! Siis ihan "mediocre" tai "karaoke" niinkuin Simon sanoisi.

Vierailija
107/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismaa karismaa karismaa... mutta kun  mutta kun mutta kun...

VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!

Saaran esittämä laulu oli Sian, joka ei koskaan paljasta kasvojaan ja persoonaansa julkisuudessa. En ihmettele, sellaisen ryöpytyksen ja henkilökohtaisuuksiin menevään arvosteluun joutuvat artisitit...

Pitäisi arvostella vain lauluääntä, ja Saara veti paremmin kuin Sia.

Paremmin kuin Sia 😅😅😅

Itselläni on muuten tapana näissä tositv:n laulukisoissa kuunnella esiintyjiä silmät kiinni ainakin ensimmäisellä kerralla. Näin pystyn keskittymään olennaiseen eli lauluääneen. Samoin toimin Saaran kohdalla. Oli suuret odotukset, ei iskenyt yhtään. Potentiaalia on, ehkä tuolla osattaisiin Saaraa auttaa.

Vierailija
108/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!

Saaran esittämä laulu oli Sian, joka ei koskaan paljasta kasvojaan ja persoonaansa julkisuudessa. En ihmettele, sellaisen ryöpytyksen ja henkilökohtaisuuksiin menevään arvosteluun joutuvat artisitit...

Sia on kaunis <3

Ihan tavallinen on Sia. Hänen työkalunsa on lauluääni, ei naama.

No sitähä mä tarkotinkin. Ei Sia piiloudu sen takia että olis ruma.

Vierailija
109/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahha vai paremmin kuin Sia!

Jollain on pahasti kuulossa vikaa :D

Vierailija
110/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihana esitys. En ole ennen ollut mikään Saara-fani, mutta nyt säväytti. Toivottavasti ura tästä urkenee, potentiaalia on. Ainakin ammattilaisten mukaan, AV-mammat toki tyrmää.

Vierailija
111/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!

Veti paremmin kuin Sia? Missä universumissa?

Vierailija
112/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaapa tämä versio Saaran laulamana, parhaita ikinä jollei paras kuulemani.

Ja taas niitä maneereita. Miten joku voi avata jopa silmänsä niin että tuntuu että tapa on teennäinen ja kulunut? Ja harkittu ja "katsokaa kaikki miten hirveän taitava minä olen" -osoitteleva? Missä on AITOUS?

Mitä ihmettä sä lässytät? Millä silmällä oikein katsoit tuota videota, persesilmällä? Että silmätkin voi avata väärin, voi herra mun vereni...

Millä silmällä itse katsot? Palvovan spanielin silmin? Siinä ei ole yhtään aitoa liikettä tai elettä. Kaikki on teennäistä, kopioitua, maneerista, päälleliimattua. Kaikkea on liikaa.

Miten silmät voi avata epäaidosti??? Jotenkin räpsyttelemällä? Liian nopeasti? Liian hitaasti? Ihan tavallisesti aukaisi silmänsä! Tuo viha ja negatiivisuus saa sinut näkemään kaiken kuin se olisi suoraan saatanasta. Katsos vika ei ole Saarassa, vaan sinussa. Katso uusin silmin.

Sillä lailla, että etukäteen miettii jopa sen,silmäluomenkin liikkeen ja avaa ne juuri tietyllä tavalla "herkästi" tietyssä kohtaa. Ihan niin kuin nyt tuossa koelaulussa tietyissä kohtaa naama väännetään "koskettavasti" tuskasta ja se käsi ojennetaan "riipivästi".

Se ei ole aitoa. Ja siihen se ura nyt tökkii. Tökkii.

Jonkun siinä lähipiirissä pitäisi oikeasti saada hänet nyt tajuamaan että tämä ei ole oikea tapa.

Vierailija
113/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on upea tulkinta Rakkauslaulusta vuodelta 2012, voittaa Johanna Kurkelan alkuperäisesityksenkin.

Saara on vähän vakavampana ja säestää itseään pianolla, ei näy maneerit..

Vierailija
114/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahha vai paremmin kuin Sia!

Jollain on pahasti kuulossa vikaa :D

Saaran äänikapasiteetti on paljon parempi kuin Sian, joka on kuin kopio Rihannasta. Saara osaa laulaa väreilevästi ja todella korkealta, toisin kuin Sia, eli kyllä, Saara on lahjakkaampi.

Sinun kuulossasi on todella pahasti vikaa.

Vierailija
115/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on hehkutettu nyt niin paljon, että kun katsoin videon, petyin pahasti!!! Siis ihan "mediocre" tai "karaoke" niinkuin Simon sanoisi.

Kuulitko Simon Cowellin kommentit Saaran esityksestä?

Vierailija
116/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että oikea Simon, ei siis kaikentietävä av- mamma, sanoi että That's how it os done ka You have soul ja muuta ylistävää ....

Vierailija
117/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran mahdollisuuksia lyödä isosti läpi on kaksi: Musikaalit tai Itä-Aasian popahtavat markkinat. Tää Britti X-factor oli hyvä peliliike ääninäytteen antamiseen niitä ajatellen. Kisassahan hän ei kovin pitkälle pärjää, mutta voi tuota kautta löytää sopivan henkilön uran pönkitykseen. Ja näin vilpittömästi toivon myös tapahtuvan.

Totta!

Vierailija
118/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulitko Simon Cowellin kommentit Saaran esityksestä?

Simon sanoi että laulu teknisesti ok mutta muuten tarttee guidance.

Ja se on kyllä karu arvio kun kyse on ammattiesiintyjästä.

Vierailija
119/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralta tuntuisi puuttuvan itsevarmuus ja sisäinen loisto. Itsetunto laulajana ei varmaan voikaan olla kohdillaan, kun on niin monta kertaa tullut tyrmätyksi kisoissa. Toivottavasti löytää aidon sisäisen palonsa jossain vaiheessa. Vähän samantyyppinen laulajalupaus kuin Diandra... taitava ja iloinen, mutta jotenkin epäaito. 

Vierailija
120/916 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista,mutta rehellisesti sanottuna ei mikään erikoinen jos vertaa muihin jatkoon menneisiin talent-laulajiin. Ja jotenki vaikean näköistä tuo laulaminen,ei tule kovin helposti korkeat äänet. Tai ehkä halusi tuoda kyseiseem kappaleeseen sitä esiintymistä,mutta ei kovin hyvin siinä onnistunut näytti juuri siltä että pystyi juur ja juuri laulamaan ne korkeat äänet. No,ihan hieno ja varmasti suomalaiseksi laulajaksi hyvä mutta...